Meis … ik ga net als alle andere ervan uit dat jij goed bericht krijg donderdag! Nog even heel spannend … maar de reacties zijn toch wel erg positief! Dus … probeer te genieten! Ik zit op je schouder (hoop niet dat je er onder bezwijk)…
KNUFFELS
Meis … ik ga net als alle andere ervan uit dat jij goed bericht krijg donderdag! Nog even heel spannend … maar de reacties zijn toch wel erg positief! Dus … probeer te genieten! Ik zit op je schouder (hoop niet dat je er onder bezwijk)…
KNUFFELS
Ook ik ga er vanuit dat je goed bericht krijgt Sandra… Ik zal voor je duimen!!
Liefs, Melanie
Lief dat jullie zo meeleven, bedankt!
Ik krijg vanuit mijn eigen omgeving vaak de opmerking het is al zo vaak misgegaan dat het dit keer wel goed moet zijn. Goedbedoeld natuurlijk, maar ik heb vaak het gevoel dat ze mijn onzekerheid niet begrijpen.
Maar goed gelukkig is het bijna donderdag.
Groetjes,
Sandra
Ja … een hele dubbele reactie. Het ligt eraan ook wie het zegt… (vind ik). Mijn zus zit in precies hetzelfde schuitje als jij (alleen heeft ze al meerder kinderen) en moet ook donderdag voor die spannende echo…
Nog 2 nachten slapen …
Het ligt er idd ook aan wie het zegt mini-boy en de manier waarop. Soms wordt er heel luchtig over gedaan zo van ah joh niet druk maken, nu is het heus wel goed.
Spannend voor je zus. Ik hoop met jullie mee dat ook zei goed nieuws krijgt donderdag. Ook al heeft ze al meerdere kinderen, miskramen zijn altijd verschrikkelijk om mee te maken.
Groetjes,
Sandra
Lieverd, ik ga zoiezo niet zeggen het gaat nu heus wel goed want dat weet ik gewoon niet, dat weet niemand… ik kan geen wonderen verrichten (helaas) maar ik hoop en wens wel heel hard met je mee dat het deze keer wel goed blijft gaan.
Het enigste wat ik wel zeg is: probeer je zo min mogenlijk druk te maken en probeer ondanks alles wat je hebt meegemaakt toch een beetje te genieten,
positief denken kan positief werken op je lichaam, en dat is nu toch het belangrijkste, dat alles goed blijft gaan daarbinnen.
lieverdje ik denk heel erg aan jou! morgen om half 5 dus. ik wist even inet meer of het nou gisteren was of donderdag was, daarom dachti k snel even kijken of je al geweest was. maar nog niet dus. ik ga morgen heeel erg aan je denken, en aan je kleintje! hou de moed erin meis, en nogmaals niet te druk maken!
Bedankt voor je lieve berichtje Inge. Ik moet idd morgen om half 5. Ben er nu nog heel rustig onder, maar morgen zullen er denk ik wel ergens zenuwen tevoorschijn gaan komen.
Groetjes,
Sandra
Ja, mensen bedoelen het goed, maar soms is het voor iemand gewoon makkelijk om zoiets te zeggen omdat ze niet goed weten hoe ze moeten reageren. Dat zeggen mensen ook vaak als iemand bv een dood kindje heeft gehad: ‘Ach meid, je krijgt vast nog wel een ander kindje’. Is niet slecht bedoeld, maar kan heel hard aankomen. Alsof dat dode kindje er niet toe heeft gedaan! Het is vaak onwetendheid en/of onzekerheid bij anderen die dit soort opmerkingen ontlokt. Je weet in elk geval hoe wij het bedoelen en wij snappen juist heel goed hoe je je voelt. Ik zou EXACT HETZELFDE hebben, net zolang tot ik weer een bevestiging zou krijgen van: het zit nog steeds goed. Dat is ook volkomen normaal Sandra! En ook dat je morgen flink zenuwachtig zult zijn…het zou juist gek zijn (als ik eerlijk ben) als je dat niet zou hebben. Toch? Jullie willen dit kindje nu eenmaal dolgraag en dan ben je er ook in je hoofd gewoon veel mee bezig en daar komen dan ook zenuwen bij. Ik vond de 20 weken echo deze keer ook heel spannend en was ook zenuwachtiger dan eerst. En dan heb ik geen miskraam gehad. Dus…wij denken aan jou en mijn vingers zitten al de hele tijd gekruisd voor je: X. Hopelijk kun je vanaf morgen half 5 helemaal gaan genieten van je zwangerschap en voor je het weet staat jouw ticker ook op 38 weken, want de tweede keer gaat het héél snel en is het voorbij voor je het weet!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Nou, meis, nog een dagje en je weet meer! Och, het is zo spannend! Ik gun jullie echt een mooie echo met een prachtig spartelend kindje! Als het allemaal goed is, zit de spannendste periode erop!
Nou moet ik zeggen dat ik na de 12 weken echo soms ook nog even niet perse twijfel, maar wel graag bevestiging wil. Over een week krijg ik dat als het goed is!
Nou, morgen om half 5 ben je sowieso niet alleen niet alleen, heel ikkeben leeft met je mee!
Liefs
Bedankt Rainbow en Liske. Als het morgen goed zit, dan hebben we de spannendste periode wel gehad. Natuurlijk kan het altijd mis gaan, maar de kans is natuurlijk de 1e 3 maanden het grootst. Dus dan wil ik echt nog meer genieten als dat ik nu doe.
Liske, we hebben geen echo. Maar we gaan naar het hartje luisteren. Vind het wel jammer dat ik nu voorlopig geen echo meer heb. De laatste was met 8,5 week en veel kun je dan nog niet zien. Nu pas weer eentje met 20 weken.
Groetjes,
Sandra
Oh ja, je hebt gelijk! Jij hebt je termijnecho natuurlijk heel vroeg gehad!
Nou, hartje horen is ook fijn, ik mag over een weekje weer…
liefs
Hey Sandra,
Succes, maar vooral ook heel veel plezier vandaag bij de controle!
Weer harstikke spannend natuurlijk.
Ik hoop dat ze snel het hartje vindt en dat jullie kunnen genieten van een mooi kloppend hartje!!!
Liefs
Succes Sandra en ook veel plezier straks. Ben je nerveus?
Groetjes,
M
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Utajp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - Mriek op 16 Sep 2010 14:09:35
Nog 2 uurtjes… wat duurt deze dag toch lang! Gaat Peter mee? Heel veel sterkte en we duimen!!!
Met blijdschap kan ik jullie melden dat ik de topic titel zo ga aanpassen, zodat het woord onzeker weg is.
Vanmiddag hebben we het hartje gehoord, wat zijn we blij !! Ze ging eerst voelen naar de stand van mijn baarmoeder. En die lag al op de hoogte van iemand die 16 weken zwanger is. Maar mijn baarmoeder is daar nog te klein voor (16 weken zou ook niet kunnen!!) Ze gokte zelf 14 weken en dat zou goed kunnen, maar mijn uitgerekende datum is naar aanleiding van de echo later geworden. Maar ze houden ook de echo datum aan en volgens die datum ben ik aanstaande zondag pas 13 weken.
Sorry trouwens dat ik vanmiddag niet meer gereageerd heb, want dat was wel de bedoeling. Vanmorgen heb ik zoals altijd gezwommen met Tim en na het broodje eten was ik zo moe dat ik eventjes wilde gaan liggen. Echt heel erg, maar ik ben meteen in slaap geworden en werd om kwart voor 4 wakker gebeld door mijn man. Ik er snel uit om Tim wakker te maken, want die maak ik altijd om 15.00 uur wakker. Ach op deze manier is de dag wel snel voorbij gegaan.
Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes.
Groetjes,
Sandra
Super fijn meid!!!
En misschien dat je dan toch wel iets langer zwanger bent, maar daar kom je dan met de 20 weken echo wel achter, want dan meten ze het natuurlijk weer op
En nu…GENIETEN GENIETEN GENIETEN EN GENIETEN
Wat fijn dat alles goed was. Hoop dat je nu helemaal kan gaan genieten van je kleine wonder in de buik.
Fijne avond