@Rainbow, bedankt voor je lieve reactie van afgelopen vrijdagavond. Ik had je reactie die avond wel gelezen, maar mijn ogen vielen bijna dicht van vermoeidheid. Sorry dus dat ik niet meer gereageerd heb. Maar je berichtje deed me wel erg goed. Heel stom maar ik had echt zo’n onzeker dagje achter de rug. En toen ik jouw bericht las was ik meteen weer een stuk zelfverzekerder dat het wel goed zit.
Iedereen bedankt voor jullie lieve en meelevende reacties. Blij om te horen dat jullie buik ook niet meteen heel hard groeide. Je hoort zo vaak dat een buik bij de 2e al heel snel groeit en dat gevoel heb ik bij mij niet. Daar werd ik toch wel erg onzeker van. En dat terwijl je nu echt wel ziet dat ik zwanger ben.
Afgelopen donderdag weer gezwommen met Tim. Was vanwege de vakantie 2 keer niet geweest en het eerste wat zijn juf zij toen we het water in liepen was: Oh wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd. Vandaag voor het eerst weer werken sinds 3 weken en ik heb het vandaag pas verteld. Nou ja niet verteld, want iedereen zag het meteen. Dus ja eigenlijk moet ik gewoon gerust zijn. Maar ja je hebt verder zo weinig bevestiging, dat ik blij zal zijn als we het hartje gehoord hebben.
De ene keer denk ik dat het goed zit en de andere keer ben ik weer zo bang om teleurgesteld te worden. Maar goed ik heb mezelf voorgenomen zo positief mogelijk te blijven en toch te wachten tot donderdag.
De afspraak is aanstaande donderdag pas om half 5. We konden ook s’ochtends, maar omdat ik dan altijd zwem met Tim wilde ik dat er niet voor opzeggen. Nu heb ik zoiets van half 5 is wel erg laat.
Groetjes,
Sandra