Zwanger!

Heej! Ik werd al helemaal blij toen ik de aangepaste titel zag! Wat heerlijk meid! En nu lekker genieten, het is ECHT waar en het gaat ECHT goed! Super voor jullie. Das nog wel een gefeliciteerdje waard

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Heerlijk!!
Ben zo blij voor jullie na alle ellende nu eindelijk gaan genieten meis

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Super sandra,

Hoop dat je nu een beetje kunt genieten.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

He, wat fijn! Wat een opluchting! Nu kun je echt gaan genieten van alles! Ik snapte alleen even niet hoe het nou met je baarmoeder zat? Die zat qua hoogte alsof je 16 weken was, maar hij was te klein voor 16 weken? Hoe zit dat dan precies? Maakt verder niet uit, ik vraag het me alleen af! En wanneer ben je nu dan precies uitgeteld? Hartstikke fijn allemaal en eigenlijk wel fijn dat je in slaap was gevallen, ging het wachten opeens een stuk sneller!

Groetjes Rainbow, trotse mama

JOEPIE!!! Sandra wat een heerlijk nieuws voor jullie zeg.
Nu gaan genieten meid he, echt doen.
Vind het echt gewldig voor jullie…

Gr Patries

He geweldig joh en nu lekker gaan genieten.

Groetjes,

Michèle

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ga er nu idd ook echt van genieten. Dat deed ik al, maar zeker de afgelopen week heb ik best wel wat dipjes gehad dat ik het idee had dat het niet goed was.

De verloskundige begreep me gelukkig heel goed. Want ik heb aangegeven dat ik het achteraf best lang vond dat ik 4 weken lang geen afspraak had. En dat het toch de fase is waarin het al 2 keer is misgegaan. Maar ze zei al je mag altijd bellen om het hartje te komen luisteren. Dat kon de afgelopen weken niet. Maar ook al heb je nu een afspraak over 5 weken, bel meteen als je even wilt komen luisteren zei ze. Dat is in jouw situatie helemaal niet raar en je bent zeker niet de enige. Nu weet ik niet of ik dat ga doen, want je moet jezelf niet gek maken. Maar het is wel fijn dat als ik even een dipje heb ofzo ik zo kan bellen om langs te komen.

Rainbow, ik heb het net nog even bij mijn man nagevraagd wat ze ook alweer precies zei. Haha door de blijdschap vergeet je snel andere dingen. Maar ze zei dat de positie gemeten van mijn schaambot tot mijn navel lag op iemand die 16 weken zwanger was. Maar aan de grootte van mijn baarmoeder gokte ze op 14 weken.

Stom he maar dat blijft dan best wel even hangen. Ik bedoel dan die 14 weken, want dat zou op basis van mijn menstratie goed zijn. Maar tijdens de termijnecho is de uitgerekende datum bijna 1 week later gezet. Maar ik heb ook zoiets van dat zou misschien onbewust door alle zenuwen kunnen komen die ik de 1e weken heb gehad. Omdat het misschien buitenbaarmoederlijk is. Daardoor is het misschien iets minder snel gegroeid. Straks loop ik 2 weken overtijd, terwijl het eigenlijk al 3 weken is.

Ze laten het staan, omdat ze de termijnecho altijd aanhouden. Maar goed ik heb ook zoiets van het lijkt me toch dat als iedere controle blijkt dat ik vooruitloop ze het toch wel gaan wijzigen. Of idd op de 20 weken echo. Alleen heb ik die in het ziekenhuis en niet in de verloskundigepraktijk zelf. Omdat het broertje van mijn man met 1 nier geboren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik las het net op hyves, maar ook nog even via hier: SUPERNIEUWS!! Van harte meis, ik ben zo blij voor jullie. Het is jullie zo gegund.

Enne, ik wil deze mooie zwangere dame nog wel een keer zwanger zien hoor. Dus we moeten maar weer eens even afspreken als Anna en Anne terug zijn van vakantie

Groetjes,
M

Super, echt heel fijn Sandra!!

Haha, dat lijkt mij een heel goed idee Mriek:D
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Goed plan Mriek. Lijkt me gezellig

Liefs

Sandra ik ben heel blij voor je/jullie!!!

Ik zal nog even heel diep gaan nadenken over een afspreekplek, jullie ook?

Groetjes,
M

quote:
Ik las het net op hyves, maar ook nog even via hier: SUPERNIEUWS!! Van harte meis, ik ben zo blij voor jullie. Het is jullie zo gegund.

Enne, ik wil deze mooie zwangere dame nog wel een keer zwanger zien hoor. Dus we moeten maar weer eens even afspreken als Anna en Anne terug zijn van vakantie

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Utajp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Sandra ook hyves…dat is nieuw voor mij. Bevalt het je goed Sandra? Ik twijfel nl nog …hihi…

Had gister al contact met je maar hier nogmaals SUPER PROFICIAT!! Ben zo blij voor jullie…

Neem ook Hyves mini-boy. En Mriek ga jij maar een goede centrale plek bedenken

Liefs

Ja mini-boy, gewoon (weer) doen. Is toch alleen maar makkelijk?

Ik doe m’n best kikie

Groetjes,
M

Of we komen met z’n alle naar jullie haha

Liefs

Kom maar op!

Groetjes,
M

Even met de rest overleggen
San? Anne?

Liefs

Groetjes,
M

Ja. mini-boy ik heb sinds kort ook hyves. Ik wilde er nooit aan, maar nu ik me heb aangemeld vind ik het toch wel erg leuk.

Leuk idee om weer af te spreken Kikie. Als het aan mij ligt is iets centraler afspreken wel fijner dan helemaal naar Drenthe te rijden. Hoop niet dat ik nu spelbreker ben, maar het is toch ruim 2 uur enkele reisafstand. Zeker nu ik zwanger ben, ben ik al snel moe dus zie het op dit moment even niet zo zitten zover te rijden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers