Zwanger!

Spannend Sandra, hoe is het gegaan???

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, maar ons internet ligt er al de hele middag uit. Echt balen, want dat gebeurd zelden. Maar precies nu ik goed nieuws heb, want alles is goed. Ik ben nu bij mijn ouders, maar wilde jullie dit goede nieuws graag melden.

Ik heb bij wist je dat een topic aangemaakt, want Tim zag onze baby voor een walvis aan. Haha erg grappig, maar ik hoop toch niet dat hij gelijk gaat krijgen !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Gelukkig! Fijn dat alles goed was. Nu lekker genieten. Fijne vakantie!

Groetjes Natasja

Lilypie Pregnancy tickers

Wat fijn dat alles goed is Sandra, nu heerlijk genieten!

Liefs, Melanie

Supergoed nieuws Sandra, dat zal een hele opluchting voor je zijn. Fijne avond nog.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Heerlijk dat alles goed is, hoop dat je nu echt kunt gaan genieten.

Liefs Michelle

Joepie, wat fijn dat je goede voorgevoel is uitgekomen! Een goed begin van de vakantie. Geniet lekker verder van je zwangerschap en een fijne vakantie!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat een geweldig nieuws sandra, nu lekker genieten gaan.

Gr Patries

Bedankt allemaal.

Ik ga er idd nu echt van genieten en hopen dat alles goed blijft gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

beetje laat sandra sorry, maar wat een geweldig nieuws weer! helemaal top! ik snap dat je nu nog meer gaat genieten
ik blijf met je meehopen dat het goed blijft gaan, positief denken is al een hele vooruitgang hoor!

Lieve sandra, hoe gaat het nu met de zwangerschap? ik had geen nieuwe berichtjes meer gezien hier dus ik vraag het zo maar

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

toen ik tehore kreeg dat ik zwanger was was ik heel onzeker ik kon het maar niet geloven en was zo bang het te verliezen dat heb ik nu ng maar ben onder tussen nu 18wen1d en alles gaat goed onzekkerheid hoort er echt bij

cgheide

Ja Sandra, geen bericht is goed bericht denk ik zo, maar ik hoop ook dat alles goed gaat met je!! Kan je nu lekker genieten van je zwangerschap?
lieve groetjes

@chacoun: Maar sandra bedoelde wat anders met onzeker dan gewoon onzeker zijn wat iedereen is als ze net horen dat ze zwanger zijn maar geeft niet hoor haha je bedoelde het goed

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Lief dat je er naar vraagt Inge. Het stomme is dat ik me de afgelopen weken heel zeker voelde. En dat ik sinds gisteren ineens heel onzeker ben of alles nog wel goed is. Het is natuurlijk alweer even geleden dat de laatste echo is gemaakt. Ben nog steeds wel dag en nacht misselijk, maar ik hoef gelukkig niet meer te spugen. Dus ja dat is toch weer een vooruitgang. Volgende week donderdag pas weer controle afspraak en dan kunnen we voor het eerst het hartje horen. Nog 1,5 week wachten dus.

@chacoun: Ik heb al meerdere miskramen gehad, vandaar de onzekerheid.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Hi Sandra,

Lang duurt dat ineens he, ik moet nog tot 22 september wachten voor mn volgende afspraak en hoewel de 12 weken grens er al op zit (met 12,3 mn laatste echo) mag het van mij wel weer zover zijn om even een teken van leven te zien of horen.

Heel af en toe heb ik het idee dat ik frummeltje voel, maar voor hetzelfde geld rommelt er iets anders in mn buik… Al lijkt het verdacht veel een bewegend kindje. Even bevestiging is wel fijn en in deze periode zit er even heel veel tijd tussen de afspraken in…

Liefs

Logisch hoor dat die onzekerheid dan toch weer terugkomt. Wat je ook zegt de echo is dan alweer een aantal weken geleden en zelf kan je nog geen bevestiging halen omdat je die kleine natuurlijk nog niet voelt. Zeker met wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurt bij jullie.
Ik denk overigens als je je er echt heel onzeker voelt gewoon de verloskundige moet bellen. Denk dat ze dan best bereidt zijn om afspraak wat te vervroegen.

En gelukkig ben je niet meer aan het overgeven, als blijft dat misselijke gevoel wel naar!!

aah gets meis! wat naar!
ik hoop heel erg dat het allemaal goed is maar dat weet je.
tuurlijk vraag ik ernaar… ik ehb nog steeds geen mogenlijkheid gehad om mijn mail te checken sorry als je al had gemailt! ik doe het echt zo snel ik kan oke?
wat ontzettend rot meis dat je zo onzeker bent.
kun je niet gewoon een vervroegde afspraak maken ofzo? ik bedoel in jullie geval is dat echt niet raar om te vragen.

Inderdaad, als je er echt mee zit, zou ik de vk bellen. Zij snapt ook wel dat je extra onzeker wordt van wat jullie de afgelopen tijd door hebben moeten maken. Ik denk dat zo tussendoor kan voor een afspraak. Hebben ze bij jullie eigen echo apparatuur? Ander kunnen ze misschien het hartje al horen, je bent tenslotte al bijna 12 weken.

Zou het gewoon doen als ik jou was!

liefs

Ja, Liske ze maken de echo’s gewoon op de praktijk zelf.

Ik heb de afgelopen dagen zoveel twijfel gehad dat ik idd vandaag op het punt heb gestaan te bellen. Maar heb het toch niet gedaan. Ik heb toch zoiets van ik moet er gewoon vertrouwen in hebben dat het goed gaat en niet telkens twijfelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker