Bakmama bedankt.
Heb die tip hier nog niet gehoord, maar nu je het zo zegt heb ik het vaker gehoord. Ik eet nooit vla, maar het is zeker het proberen waard.
Groetjes,
Sandra
Bakmama bedankt.
Heb die tip hier nog niet gehoord, maar nu je het zo zegt heb ik het vaker gehoord. Ik eet nooit vla, maar het is zeker het proberen waard.
Groetjes,
Sandra
Hier werden ze verkocht op de markt, maar volgens mij kun je ze ook gewoon kopen bij de tuinen, of in een reformzaak. En anders op internet.
Wel even checken of er geen andere dingen in zitten, die je niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
Ik hoop echt dat ze helpen!
Liefs, Anne
@Sandra, ik was dan niet echt misselijk, maar ik had ook altijd de gembertabletten van De Tuinen. Dat hielp bij mij goed als ik me een beetje weeïg voelde. Gember mag je bij zwangerschap gewoon gebruiken! En vla inderdaad, dat legt een zacht laagje in de maag…kan ook nog weleens helpen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
quote:
Ontbijtkoek is eigenlijk het enige waar mijn misselijkheid een klein beetje minder van word als ik dat gegeten heb. Maar goed volgens mij is het ook niet goed om te veel ontbijtkoek te eten op een dag. Ik eet dus nu 1 plak per dag.
Hier in de ochtend/ middag en avond 1 plak ontbijtkoek gegeten. Gelijk goed voor de darmen. Kreeg dit als tip van de ha, dus waarom zou jij er niet meer mogen of nemen. Lekker eten wat je lekker vind. Zo heb ik een keer een pizza zitten eten. Halverwege misselijk, overgegeven en wat denk je … daarna gewoon weer lekker zitten eten aan die pizza…
Over de gemberthee: Zonnatura heeft heerlijke gemberthee. Heet gember energie, bij ons in de Hoogvliet gewoon bij de zonnatura producten. Zwanger of niet, ik vind het heerlijke thee! lekker pittige smaak.
Enneh… die Emasafene, daar werd ik dus echt high van! Als je dan al een beetje zweverig voelt door het weinig eten… Mocht er ook niet mee autorijden geloof ik. Als je dan wel gewoon wilt werken is het niet zo handig. Maar je mag het inderdaad wel heel je zwangerschap door.
liefs
@Mini-Boy: Meid toch, bah! Dat je dat kán, weer die pizza door eten? Zullen je hormonen wel zijn geweest!
Hoi Sandra,
Hoe gaat het. Ben een week op vakantie geweest dus heb niet alles meegekregen. Las snel dat je misselijk bent. Nou ik ook. Pfff vandaag echt een rotdag. Wil wel eten maar mijn lichaam wil het niet.
Hopen dat morgen een betere dag wordt.
Maandag heb je een echo toch??? Spannend. Succes. Wij moeten nog 2 weken wachten. Ik heb 20 aug eerste echo.
Liefs
Ook van mij nu al heel veel sterkte en suk6 voor morgen,
ga zeker duimen dat alles goed mag zijn.
Gr Patries
Ik denk aan je Sandra!!
En heel veel succes morgen, ik hoop dat je een mooi bewegend wondertje krijgt te zien:D
Liefs, Anne
Vandaag en gisteren is het een heel klein beetje beter gegaan met de misselijkheid. Niet veel, maar alle beetjes helpen. In plaats van cracker eet ik nu ontbijtkoek voordat ik opsta en dat gaat een stuk beter. Voel me dan met douchen en aankleden een stuk beter. De rest van de dag eet ik kleine beetjes en dat lijkt iets te helpen. Heb snack a jacks gekocht en die werken ook aardig tegen de misselijkheid. Drinken is nog steeds heel moeilijk. Veel dingen komen eruit, dus houd het voornamelijk bij limonade.
Nou morgen de grote dag. Hoop zo dat ik eindelijk weer eens goed nieuws kan brengen. Ik heb om kwart over 2 de echo en als die goed is om kwart over 3 mijn 1e afspraak bij de verloskundige. Het ene moment ben ik er erg rustig onder en het andere moment gieren de zenuwen door mijn lichaam. Vandaag naar de dierentuin geweest, dus dat bracht genoeg afleiding.
Hoop dat ik lekker kan slapen. Den niet dat ik morgen rustig kan blijven, maar goed we zullen zien. Iedereen heel erg bedankt alvast voor het meeduimen, ik hoop dat het niet voor niets is.
Groetjes,
Sandra
Ook ik denk aan je hoor! Ik ga om 14.15 uur heel hard duimen. Ik hoop dat alles er goed uit ziet en je ons goed nieuws kunt melden! Zenuwslopend zo’n spannende echo meid, goed dat je vandaag wat afleiding had in de dierentuin! Duim, duim, duim.
Dank je Rainbow.
Ik zie trouwens dat je een nieuwe foto van Eva op je profiel hebt.
Echt een schattige foto.
Groetjes,
Sandra
Lieve meis ik denk aan je nu al! heel veel succes morgen en ik hoop echt zo hard met je mee dat alles goed gaat met ukkie!
(lees je mail haha sorry nogmaals!)
Ik let morgen goed op of je een bericht gepost hebt…hoelaat moest je ook alweer??
@Rainbow: wat een snoezige Eef heb jij daar als profiel foto1
Sandra ik weet niet hoe druk ik het heb vandaag dus ik wil je bij deze heel veel sterkte en een prachtige echo toewensen vanmiddag.
Dikke kus ook van Morgan.
Groetjes,
Michèle
Vandaag dé echo… Ben zo benieuwd hoe die is/was. Begreep van je dat je om 12.00 uur er moest zijn… dus wacht vol spanning op reactie…
ooohhhhh spannend sandra!!! ben heeeeeeeel erg benieud… Ik ben vanmiddag bij mn ouders… maar kijk daar af en toe wel even naar een reactie…
DUIMEN!!!
Liefs, Melanie