Zwanger!

Ik heb zeker nog duimen genoeg hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik heb maandag nog niet hoor, dus ik ga zeker voor je duimen!!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Bedankt Mriek en Anne.

Groetjes,
Sandra

Ik duim ook voor je, maar dat weet je!

Liefs

Ik heb ook nog wel een duimpje over! Zou toch wel heerlijk zijn, he!

voor je het weet is het maandag!

liefs

En ik plof bovenop je schouder om mee te kijken …

Meid wat naar die misselijkheid. Neem een droge cracker of juist iets van jam / appelstroop oid. Kaas vond ik echt zwaar smorgens kon ik echt niet verdragen. Misschien jij juist wel hoor … Maar je kan altijd proberen iets anders te doen ipv kaas, misschien dat dit beter bevalt? Ook ontbijtkoek oid meenemen naar je werk is misschien een optie. Zodat je af en toe iets kan nemen, en om het uur zodat je kans heb dat je er minder misselijk van wordt…

Net wat ik al eens gezegd heb … de misselijkheid vond ik erger/zwaarder dan de bevalling van Levi… dus leef met je mee!!

Bij mij hielp enigszins de kouwgum tegen de misselijkheid. Ik nam gewoon de kouwgum waar ik zin in had, zoet of meer mint smaak.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij duimen hier ook voor je! Dat je maar heel goed nieuws mag verwachten maandag!

Ik zal ook zeker voor je duimen meid… Ik kan eventueel vanochtend voor je na vragen wat helpt tegen die misselijkheid bij de VK… ik moet straks weer…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Melanie: De VK gaat zeggen: neem iets droogs ongeveer een kwartier voordat je opstaat en probeer kleine beetjes te eten verdeeld over de dag. Als je heel de dag overgeeft, neem dan contact op met de huisarts om uitdroging te voorkomen… En, tja, volhouden maar!

Er is helaas niets wat echt altijd en bij iedereen helpt.

Bijven zoeken waar je je zelf het beste bij voelt en weten dat het maar tijdelijk is, ook al duurt het wel lang.

Maandag is alweer een dagje dichterbij!

liefs

@ Liske: Dat is inderdaad wat ze gezegt hebben…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ook hier word maandag voor je geduimd.
Succes nog met een paar zenuwslopende dagen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier ook druk aan het duimen sandra.
Sterkte met de laatste zenuwslopende afteldagen.

Gr Patries

Spannend hoor Sandra. Wat betreft de misselijkheid; het is natuurlijk heel vervelend ( weet nog goed hoe naar ik me voelde de eerste 13 weken bij Minke… pff elke ochtend kotsen) MAAR het is wel een goed teken want de zwangerschapshormonen gieren duidelijk door je lijf moet je maar denken !
Maandag duim ik voor je mee en hoop dat alles goed is.
liefs

Lief dat jullie allemaal meeduimen maandag.

Mini-boy bedankt voor de tip. Stom is dat he, dat je daar gewoon zelf niet opkomt. Ik blijf maar kaas proberen, omdat ik dat altijd eet als ik een cracker eet. Ga morgen eens proberen om er smeerkaas of appelstroop oid op te doen. Wie weet dat dit idd wel helpt.

Zoals jullie inmiddels weten houd ik brood niet binnen. Maar gisterenmiddag had ik ineens zin in een hard gekookt eitje. Ik dus een hard gekookt eitje op mijn brood gedaan en dat bleef er gewoon in. Echt raar, maar goed was allang blij dat ik weer eens brood heb kunnen eten. Mijn misselijkheid werd er niets minder van, maar ja ik had toch mooi weer iets naar binnen.

Ontbijtkoek is eigenlijk het enige waar mijn misselijkheid een klein beetje minder van word als ik dat gegeten heb. Maar goed volgens mij is het ook niet goed om te veel ontbijtkoek te eten op een dag. Ik eet dus nu 1 plak per dag.

Omdat ik zoete drankjes wel kan drinken zei een vriendin van me gisterenavond waarom probeer je dan geen thee met een fruitsmaakje. Stom, dat heb ik ook nog niet geprobeerd. Alleen gewone thee, omdat ik dit tijdens mijn vorige zwangerschappen dronk als vervanging voor de rooibosthee. Straks dus even thee zetten en dan een mango of aardbei smaakje proberen.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat je tenminste weer iets hebt kunnen eten! En heb je de thee inmiddels al geprobeerd?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@ Sandra probeer ook eens gemberthee. De tuinen hebben die zo ie zo. Gember helpt namelijk ook tegen misselijkheid.

Groetjes,

Michèle

Ja, Mriek ik heb vanmorgen aardbeien thee geprobeerd. Ik heb het gelukkig niet uitgespuugd, maar het koste me zodanig veel moeie de thee binnen te houden dat het voorlopig niet echt voor herhaling vatbaar is.

Michelle, ik ga straks of morgen meteen even naar de tuinen voor Gemberthee.

Groetjes,
Sandra

Sandra, let wel op, gember heeft een hele uitgesproken smaak, die de meeste mensen niet lekker vinden.
Anders kan ik je de gembercapsules aanraden, die proef je niet.

Liefs, Anne

Ok, Anne en weet je ook waar ik die kan halen?

Groetjes,
Sandra