Zwanger!

Ze zouden het inderdaad moeten kunnen zien Sandra.
En als ze er alleen iets weg gehaald hebben kan het zeker geen kwaad voor het vruchtje…maar ik zag iets staan met vocht inspuiten ofzo… maar zolang het vruchtje nog in je eileiders zaten kan het geen kwaad volgens mij.

En ik ben het met Rainbow eens… Ze wisten dat jullie bezig waren om opnieuw zwanger te raken…waarom dan niet adviseren voor een condoom ofzo? Ook zo raar toch…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ja, dat begrijp ik ook niet Rainbow. Toen ik hoorde van de gynacoloog dat ik 9 juli die hysteroscopie had dacht ik idd dat we er tot die tijd dus niet voor mochten gaan. Maar toen ik dat vroeg zei hij je mag gewoon zwanger worden. Alleen op de dag van de hysteroscopie mocht ik niet zwanger zijn. Dus moest ik dan die dag een test doen en als bleek dat ik zwanger was kon ik zonder problemen afbellen.

Groetjes,
Sandra

Mellanie, ik lees nu je berichtje pas omdat we gisterenavond tegelijkertijd gepost hebben. Ze spuiten idd je baarmoeder vol met vocht. Maar ze hebben bij mij alleen maar gekeken en niks in mijn baarmoeder weggehaald, omdat alles er goed uitzag.

Groetjes,
Sandra

Okeeee Sandra, dan denk ik zelf niet dat je je grote zorgen hoeft te maken, of alles goed is met je uk…maar je kunt altijd je arts of verloskundige bellen als je het niet vertrouwd… Geniet er lekker van meid!!
Weet je familie het al?

Ja, mijn ouders en schoonouders weten het al. Ook broers, zussen, zwagers en schoonzusjes. Verder willen we wachten met vertellen totdat we volgende week de echo gehad hebben.

Groetjes,
Sandra

Okee… Spannend zeg!! Ik hoop echt heeeeeeeeel hard dat alles goed blijft gaan!

Dank je Melanie.

Ik ben in ieder geval supermisselijk, dus daar kan het niet aan liggen. Al weet ik uit ervaring dat dit nog niks zegt, want bij mijn laatste zwangerschap is het ondanks de misselijkheid alsnog mis gegaan.

Ben nu sinds vorige week dinsdag misselijk, maar ben het dit keer veel erger dan al mijn andere zwangerschappen. Toen was ik al dag en nacht erg misselijk, maar nu zit ik echt tegen het overgeven aan. Sorry, niet echt lekker om te lezen op de vroege ochtend. Gisteren was het zelfs zo erg, dat ik de hele dag echt bijna niks naar binnen kreeg. Hierdoor was ik aan het einde van de dag zo slap was van het niet eten dat ik me echt beroerd voelde.

Maar goed ik wil echt niet klagen, haha al lijkt het er wel op zo. Maar ik heb het er uiteraard allemaal voor over. Gelukkig nog maar 6 dagen en dan hebben we eindelijk een echo.

Groetjes,
Sandra

Wat minder dat je zo misselijk bent…ik heb dat nog nooit gehad, en volgens mij mag ik me daarmee echt gelukkig prijzen… al had ik het er uiteraard ook voor over hoor… hebben ze daar niet iets voor dan? Mijn vriendin is ook heel erg misselijk geweest, en die moest zelfs onder de gynocoloog staan omdat ze zo misselijk was…heeft ze ook medicijnen voor gekregen…Nu gaat het allemaal goed…

Nog 6 dagen… spannend hoor… ik zal flink voor je duimen dat alles goed is en gaat uiteraard…:smiley: Laat je het ons nog even weten…

Oef, de misselijkheid komt nu dus alweer? Dat is minder meid! Bah. Vorige keer had je het ook behoorlijk he? Ik heb het zelf ook nooit gehad, lijkt me heel eng. Nu nog een paar nachtjes slapen en dan de echo! Spannend!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik geloof dat medicijnen tegen misselijkheid niet zo goed zijn voor je zwangerschap. Ik herinner me nog van mini-boy dat zij ermee moest stoppen, omdat het niet goed zou zijn.

Vorige keer had ik het idd al heel erg Rainbow. Dus ja ik had het raar gevonden denk ik als ik nu niet misselijk zou worden. Maar goed nu is het echt zo erg dat ik gewoon bijna niks kan eten zo misselijk ben ik. Ook kleine beetjes eten helpt helemaal niks. Bij mijn vorige zwangerschappen hielp het wel als ik iets at. Dan zakte de misselijkheid, maar nu helemaal niet.

Ik vind het ook moeilijk om te bepalen wat ik moet drinken. Ik drink overdag altijd heel veel water en thee. Beide lukt me nu ineens niet meer om te drinken en komt er met dezelfde vaart weer uit. Ik drink altijd rooibosthee, maar als ik zwanger ben en de misselijkheid begint komt dat er weer uit. Dan ga ik over op gewone thee, maar zelf die komt er nu uit. Het enige wat me nog smaakt zijn sapjeie de hele dag door te drinken. ook niet goed om die de hele dag door te drinken.

Ik begrijp je idd Melanie. Het is fijn dat je niet misselijk bent. En idd als je het wel bent heb je het er allemaal voor over. En dat is natuurlijk ook zo. Natuurlijk is het niet prettig, maar goed gelukkig weten we dat het maar tijdelijk is en waarom het zo is. Dus hoe vervelend het ook is, maakt dat het allemaal wel makkelijker

Groetjes,
Sandra

Nou, Sandra, ik zou lekker de hele dag door sapjes drinken!
daar zit tenminste ook nog iets van calorieën in, waardoor je beter op de been blijft!

Sterkte met de misselijkheid, meid!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ohhh bahh Sandra, dat je zelfs thee niet binnen kunt houden… en een beschuitje ofzo dan? Ik weet nog dat wanneer wij als klein kind heel erg ziek waren en misselijk, dat we het avond eten etc niet binnen konden houden… dat we een beschuitje met kaas moesten proberen te eten. dat ging dan vaak wel goed.
maar ja als thee en water er al uit komt, dan zou dat misschien ook niet helpen… maar je kan het proberen…

Houd jezelf goed in de gaten op uitdrogingsverschijnselen!

En misschien is een idee om van die pakjes goedemorgen drinkontbijt te halen. Daar zitten in elk geval nog wat vezels en zuivel in. Het kan zomaar dat je dat wel binnen kunt houden en dan heb je direct wat voedingsstoffen binnen waardoor je je weer minder slap voelt.

Mijn ervaring is dat de raarste dingen je soms wel smaken. Een boterham, echt NO WAY, maar een spekpannekoek, die ging er dan weer wel in. probeer bij jezelf na te gaan of je ook zoiets hebt, dan krijg je tenminste iets binnen op een dag en hoewel je je dan niet helemaal top voelt, is het in elk geval beter dan een hele lege maag.

Succes meid, ik weet hoe erg het is (ook al hebben we het er graag voor over en is het alle moeite uiteraard waard)

liefs

Sandra, ik zou ook die sapjes drinken die je wél binnen kunt houden. Wat Anne ook zegt, beter dat dan helemaal niets. En wat zijn dat dan voor sapjes, als ze dan niet goed zouden zijn? Met veel suiker erin? Wat kan jou dat schelen joh, als je maar drinkt! Erg vervelend dat de misselijkheid meteen zo hevig toe slaat. Heb je nu vakantie, of moet je werken? Ik weet nog hoe ziek Mini Boy was en daar word je niet blij van.

Dat fruitontbijt lijkt me ook iets om te proberen, ook vanwege de vezels. Vaak zorgt een lege maag er ook voor dat je je nog rotter voelt. Of idd een beschuit met kaas, altijd lekker en gezond. Spekpannenkoeken moet ik zelf niet aan denken, haha, maar je moet inderdaad uitvogelen wat je wel kunt eten. En als het écht niet lukt met eten, dan is er nog niet direct een man overboord aangezien de baby pakt wat 'ie nodig heeft. Drinken is wel belangrijk, dus als het zo blijft zou ik even de vk bellen voor advies!

Ik heb vandaag idd maar een fles Carvan Cevitan meegenomen naar mijn werk, want als ik dit drink blijft het er wel in. Gisteren heb ik overdag amper gedronken en dat lijkt me toch ook niet goed.

Rainbow, sinasappelsap blijft er wel in. Maar het lijkt me niet goed om 2 liter sap naar binnen te drinken op een dag. Maar goed nu dus limonade, dat lijkt me nog wel kunnen.

Helaas ben ik nog gewoon aan het werk en zal ik nog een paar weken moeten wachten op mijn vakantie. Ik kan me door de misselijkheid ook zo slecht concentreren op mijn werk. Gelukkig is het heel erg rustig, maar zelfs de dingen die er wel liggen daar moet ik me echt toe zetten.

Mellanie, s’ochtends als ik wakker wordt krijg ik van mijn man 2 crackertjes met kaas en die krijg ik echt met moeite op. Maar goed ik eet ze wel, want dan heb ik in ieder geval weer wat binnen. Mijn misselijkheid wordt er niet minder van, maar ja je moet wat eten.

Ik vind drinkontbijt wel een erg goed idee van jullie. Bedankt voor de tip, die ga ik uit mijn werk meteen even halen. Ik heb tussen de middag een blikje soep gegeten en dat bleef er ook in. Ik dacht ik probeer soep, want dat vult en is in ieder geval ook weer wat vocht. Had ook 1 boterham bij me, maar helaas kwam die er na een paar happen weer uit. Haha voelde me net een klein kind die iets stiekems deed. Mijn boterham wilde ik namelijk niet eten waar iedereen bij was. Dus toen we klaar waren met lunchen zat ik die stiekem alleen op te eten (zit vanwege vakantie van collega’s nu alleen op een kamer) achter mijn computer in de hoop dat er niemand binnen zou komen. Wilde toch wat brood proberen ivm de vezels die daarin zitten. Maar goed juist daarom is dat drinkontbijt ook wel een erg goed idee.

Ik wilde het eigenlijk pas na mijn vakantie vertellen dat ik zwanger ben. Maar goed het wordt op deze manier wel erg lastig het verborgen te houden. Dus als maandag de echo goed is vertel ik het gewoon. Ze hebben tenslotte vorige keren ook erg meegeleefd toen het niet goed was. Het is meer gevoelsmatig dat ik in ieder geval 1 echo gehad wil hebben voordat ik het vertel.

Groetjes,
Sandra

Sinaasappelsap is ook erg zuur en inderdaad dan een minder goede keuze. Ook voor je tanden. Maar Caravan lijkt me prima, zeker als je er wat meer water bij doet. Goh, maar nu moet je dus ook overgeven? Of een beetje kokhalzen? Dat is vervelend als je dan op het werk zit. Ik kan me voorstellen dat je dan liever even alleen je boterhammetje wilt eten. Dan kun je er ook wat langer over doen.

Misschien is het inderdaad voor jou fijner om het op je werk te vertellen als de echo goed is. Wat je zegt, ze leefden vorig keren ook mee en ze begrijpen het dan ook beter als je bv even wat rustiger bent of wat minder geconcentreerd bent. Soms kan zwanger en misselijk zijn ook bijna een soort van ‘de dag overleven’ worden, dan ga je het liefst naar huis en naar je bedje!

Soep is goed voor het zout en drinkontbijt voor de vezels. Dat zou ik dus zeker in huis halen. Lief dat je crackers van peter krijgt, dan sta je misschien wel al wat minder ziekig op?

Bij de meeste dingen is het idd kokhalzen Rainbow, maar die paar happen brood kwamen er echt uit. Bah echt niet fijn is dat.

Bij mijn vorige zwangerschappen hielp een crackertje voor het opstaan heel goed, maar nu dus helemaal niet. Ik eet het dus meer om toch iets binnen te hebben voor het opstaan.

Groetjes,
Sandra

Ik lees nu natuurlijk pas dat je zo misselijk bent Sandra. Wat vervelend zeg. Ik hoop dat het niet zo erg blijft en dat het snel beter wordt. Lief dat je ondanks alles aan ons dacht op Terschelling! Op 9 augustus heb je de echo hè? Nog een paar nachtjes, spannend hoor.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Drinkontbijt drink ik sochtends ook… Ik haal het altijd bij de Aldi… lekker en goedkoop haha… En je hebt verschillende smaken… Aardbei en sinasappel geloof ik… Ik heb vandaag maar weer een fles gekocht… Heerlijk! Aangezien ik niet van brood houdt in de ochtend…

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 03 Aug 2010 19:28:28

quote:
Ik lees nu natuurlijk pas dat je zo misselijk bent Sandra. Wat vervelend zeg. Ik hoop dat het niet zo erg blijft en dat het snel beter wordt. Lief dat je ondanks alles aan ons dacht op Terschelling! Op 9 augustus heb je de echo hè? Nog een paar nachtjes, spannend hoor.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/Qcaup2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>

9 augustus heb ik idd de echo Mriek. Pas om kwart over 2, dus ik weet nu al dat het een zenuwslopende ochtend zal worden. Wordt nu al telkens zenuwachtig als ik er aan denk. Hoop dus dat jullie maandag nog wat duimen overhebben om mee te duimen dat alles goed is

Groetjes,
Sandra