Ik heb vandaag idd maar een fles Carvan Cevitan meegenomen naar mijn werk, want als ik dit drink blijft het er wel in. Gisteren heb ik overdag amper gedronken en dat lijkt me toch ook niet goed.
Rainbow, sinasappelsap blijft er wel in. Maar het lijkt me niet goed om 2 liter sap naar binnen te drinken op een dag. Maar goed nu dus limonade, dat lijkt me nog wel kunnen.
Helaas ben ik nog gewoon aan het werk en zal ik nog een paar weken moeten wachten op mijn vakantie. Ik kan me door de misselijkheid ook zo slecht concentreren op mijn werk. Gelukkig is het heel erg rustig, maar zelfs de dingen die er wel liggen daar moet ik me echt toe zetten.
Mellanie, s’ochtends als ik wakker wordt krijg ik van mijn man 2 crackertjes met kaas en die krijg ik echt met moeite op. Maar goed ik eet ze wel, want dan heb ik in ieder geval weer wat binnen. Mijn misselijkheid wordt er niet minder van, maar ja je moet wat eten.
Ik vind drinkontbijt wel een erg goed idee van jullie. Bedankt voor de tip, die ga ik uit mijn werk meteen even halen. Ik heb tussen de middag een blikje soep gegeten en dat bleef er ook in. Ik dacht ik probeer soep, want dat vult en is in ieder geval ook weer wat vocht. Had ook 1 boterham bij me, maar helaas kwam die er na een paar happen weer uit. Haha voelde me net een klein kind die iets stiekems deed. Mijn boterham wilde ik namelijk niet eten waar iedereen bij was. Dus toen we klaar waren met lunchen zat ik die stiekem alleen op te eten (zit vanwege vakantie van collega’s nu alleen op een kamer) achter mijn computer in de hoop dat er niemand binnen zou komen. Wilde toch wat brood proberen ivm de vezels die daarin zitten. Maar goed juist daarom is dat drinkontbijt ook wel een erg goed idee.
Ik wilde het eigenlijk pas na mijn vakantie vertellen dat ik zwanger ben. Maar goed het wordt op deze manier wel erg lastig het verborgen te houden. Dus als maandag de echo goed is vertel ik het gewoon. Ze hebben tenslotte vorige keren ook erg meegeleefd toen het niet goed was. Het is meer gevoelsmatig dat ik in ieder geval 1 echo gehad wil hebben voordat ik het vertel.
Groetjes,
Sandra