Zin doordrijven

@michele…en? is je haar mooi geworden?
en heb je lekker van je vrije dag genoten?

hier ging alles super vandaag…hij was weer op en top vrolijk en heeft goed gegeten!
morgen gourmetten bij opa en oma( sanders pa en ma)…en 2e kerstdag dineren bij andere opa en oma (mijn paps en mams)
eens kijken hoe dat gaat…vast wel goed dacht ik…
zo meteen lekker op de bank…
ruben ligt al lekker te slapen en sander heeft de hond uitgelaten…
…dus dames…ik wens jullie een hele fijne avond toe!!

groetjes!!

karin

Ik snap 'm. Is 't mooi geworden?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja hij is geweldig. Ik had altijd paars gewoon uit de winkel zeg maar, alleen die is uit het assortiment gehaald. Maar wij hebben in Rijswijk een zaak zitten die kappersspullen verkoopt. Niet de scharen, maar de haar producten en ook de verf. Oke het is even hanesen met alleen een kwast maar hij is nu echt paars en onwijs warm van kleur. Ik had twee tubes met mijn lengte (het komt nu over de sluiting van me bh op me rug) maar ik had er maar 1 nodig, heb er dus nog een voor over een paar weken.

Alleen Morgan was gistermiddag uit der hum. Gillen en schreeuwen in de tram. Ze wilde eruit. In tram twee kon dat dus zij eruit was ook niet goed, in der buggy was niet goed. Thuis was ook niks goed, dus maar even laten gaan. Om 17.30 eten gegeven (soms wil dat ook wel eens het euvel zijn hier) en toen was alles oke. Om kwart voor acht naar bed want toen was pappa pas thuis helaas en ze sliep meteen. Wel even een onrustige droom maar ik ben even naar der toe gegaan en gekalmeerd en toen was het stil tot kwart voor acht vanmorgen

Groetjes,

Michèle

kwart voor 8?
dat vind ik best lang!
ruben was om 6 uur wakker!
ik ben toen naar hem toe gegaan en heb gezegd dat ie zich een beeteje vergist had en dat ie nog maar even weer moest gaan slapen…
ik dacht dat komt nooit goed maar…hij is toch nog weer in slaap gevallen tot kwart voor 7!!!
ben net nog ff wezen wandelen met hond en ruben…
was blij dak weer thuis was…het is spekkieglad!!
ik dacht eerst: ik ga wel op de weg lopen, is niet zo glad…maar daar had ik me ff lelijk in vergist!
hopelijk is het vanmiddag iets beter!!

groetjes!!

karin

Je hoort mij ook helemaal niet klagen Karin, integendeel.
En ja ik weet het, mijn stiefvader heeft gelukkig winterbanden dus dat komt wel goed straks alleen hopen dat het niet te glad is op de weg.

Morgan slaapt nu weer, althans ze ligt in bed.

Groetjes,

Michèle

Ben benieuwd naar je kleur Michèle! Mail me ff een foto anders…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik wil ook zo graag een ander kleurtje in mijn haar, maar dat gaat helaas niet… Heb al eens mahoniebruin (of zoiets) geprobeerd, maar dat werd oranje… En zwart werd lelijk paars… Dus deze blondie blijft maar blond. En op den duur wel grijs

Gemaild Mriek

@ Jolan en als je het door de kapper laat doen??

Groetjes,

Michèle

Dat was die keer dat ik oranje haar had… Dus dat is ook 1 x en niet weer. Plus dat me dat gewoon te duur is, en als het dan ook nog eens mislukt!

@Michele, wil je mij ook mailen? Ik ben een echte paars-lover (prachtige kleur, mijn lievelingskleur), dus ik ben zeer benieuwd hoe het is geworden!

Ik heb mijn donkere manen ook eens mahonie gehad. Ik had het zelf gedaan, de eerste dag dat ik in Tilburg zou gaan studeren. Werd ik de volgende dag wakker (ik had 's avonds geverfd en toen was het normaal) en toen bleek het erg oranje! Ik was een week daarvoor naar Rimini geweest en de zon had mijn haar wat opgelicht bij de haarinplant zeg maar. Ik leek wel Bassie van Adriaan! ) Heb ik mijn moeder naar 't Kruidvat gestuurd en heb ik er meteen donkerbruin overheen gejast! Sindsdien hou ik het bij chocoladebruin hoor, of bruin met een tintje rood!

Hé, bij Bassie wilde ik de clown-smiley, maar die lukt niet. Ik krijg de shockingsmiley! )

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik ga meteen kijken Michèle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Rainbow ik mail je morgen. Ik ben nu bij mams en daar heb ik geen foto’s op de pc staan.

Enne ik heb overal scheit aan dus welke kleur het ook is ik ga er toch wel mee aan de wandel.

Groetjes,

Michèle

dag lieve mama’s
wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden!
Ik dacht dat ik de enige was maar niet dus!
Ik ben mama van nina nu 15maanden en al midden in de peuterpuberteit zit pfff weet me soms geen raad meer heb hetr gevoel dat ik af en toe geleefd word!
Ik heb veel aan de tips van jullie. Nu vroeg ik me af of jullie kids het nooit hebben in de supermarkt. De mijne dus wel janken krijsen weet er echt geen raad meer mee eerst kon ik haar nog wel eens wat in haar handen geven maar dat wil ze niet meer ze hangt over het karretje zover dat ze bijna eruit valt. Krijg haar niet stil en negeren ja de eerste keren heb ik dat gedaan maar het is elke keer! De mensen uit de winkel zien me al aankomen oh kijk daar heb je dat meisje met dat jankende kind! En natuurlijk moet je er maling aan hebben maar dat kan ik 1x 2x 3x maar nu niet meer. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat doen jullie eraan? Ook weigerd nina al haar eten! Als ik er met mloeite 1 hap ik heb denkt ze oja wel lekker maar ik vind het een strijd worden terwijl Ze eerst zo goed at altijd. Ook wil ze bijna niet drinken pffff tips?

Liefs nathalie

Wij vinden ikkeben ook zo fijn…

Wat het niet eten betreft: dan maar niet. Jij biedt het aan en zij kiest ervoor het niet op te eten. Maak er zeker geen strijd van! Ga zelf lekker eten en als jij klaar bent, haal je jullie borden weg en is het voor haar ook klaar. Ze krijgt vanzelf door dat als ze wil eten, ze het gewoon moet doen, omdat anders haar bord straks weg is. Ze kunnen heus wel een tijdje leven op slecht eten, da’s minder belangrijk. En wat het drinken betreft: in pap en fruit en dergelijke zit natuurlijk ook vocht. Zolang ze plasluiers heeft, is er niets aan de hand. En dat krijsen in de supermarkt: je doet er echt niets aan, behalve negeren. Tuurlijk kan je dat volhouden, gewoon doen! En anders zonder haar gaan shoppen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ mama danique, Ik ben kapster en als je van blond naar een donkere kleur wilt zul je het eerst moeten “voorpigmenteren”. Doordat er in blond weinig tot geen pigment zit en je dan een donkere kleur erop zet, zuigt je haar vol met die donkere kleur met als resultaat dat het dus oranje of roodachtig wordt. Als je er eerst een spoeling van een midden bruin op zet en daarna je haarverf in de juiste kleur moet het goed gaan. Wel raar dat toen je het bij de kapper had gedaan dat het toen ook niet goed is gegaan, kan daar alleen uit concluderen dat ze niet voorgepigmenteerd hebben, wat dus inhoud dat je eigenlijk terug had moeten gaan en… je opnieuw hadden moeten verven.

Gr patries

@michele…mail hem mij dan ook ff…!
ben ook nieuwsgierig

karin

Hier een goede kerst gehad. niet willen eten lijkt aardig over te zijn. Zelfs de broodkorsten gaan weer gewoon op. We zijn heel erg streng voor hem geweest en dat heeft dus geholpen lijkt het. zag wel op tegen de kerst, moesten allebei de dagen op visite en vrijdagochtend was onze boef niet te genietn. maar hij heeft genoten van alle aandacht, lief gespeeld en goed gegeten. Gister heeft hij meegedaan met gourmetten wat zijn schema compleet in de war gooide omdat we om 14.30 al begonnen maar had hij geen last van. Hij heeft letterlijk zitten bunkeren. Hij vond het helemaal prachtig. Om 17.00 heb ik hem nog maar een schaal joghurt gegeven en om 17.30 lag hij al in bed. uitgeteld kwam vanochtend pas om 9.15. Hij was vandaag wel heel erg druk maar dat vind ik wel logisch na die drukte. van de week maar even rustig houden, tot oudjaar dan dan hebben we weer twee drukke dagen voor de boeg.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Fijn dat het weer zo goed gaat, hopelijk blijft het zo maar mijn ervaring is dat het zo niet blijft. Dit waren natuurlijk wel allemaal lekkere dingen.
Dylano heeft ook 4 dagen goed gegeten nu maar ben benieuwd of hij het morgen met zijn aardappels weer doet, ben bang van niet

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Michele, ik ben ook nieuwsgierig

Ik verf mijn haar ook altijd zelf (blond), maar het het 1x bij de kapper laten doen, en toen was het grijs:O Echt heel erg!! Ik ben toen terug gegaan, en heb het overnieuw laten verven (gratis), maar doe het voortaan weer gewoon zelf!

Seth heeft gister heerlijk mee zitten eten van de stamppot andijvie:O Het lijkt dus goed te gaan Ik had echt totaal niet verwacht dat hij het zo goed zou eten.
Verder is papa nu ook thuis, dus hij krijgt genoeg aandacht heel de dag, zal wel weer afkicken zijn als hij weer alleen is met papa of mama.

Liefs, Anne

@ anne, stuur me maar een mailtje dan stuur ik ze naar je toe

Groetjes,

Michèle