@Karin, je bedoelt rOllen? Of heb jij Rillen? Of zijn het billen?
Hoe dan ook, lekker shoppen meid. Heerlijk! Ik ga morgen ook. Mijn vriend is werken en Eva gaat voor de laatste dag dit jaar naar het kdv. Ik ga, gewapend met de VVV-bon die in het kerstpakket zat, naar de IciParis voor een lekker luchtje (Chanel!) en ik heb dringend een zwart colletje nodig, zodat ik mijn nieuwe rok met kerst aan kan!
Eva was vandaag juist lief. We waren vanmiddag nieuwe meubels gaan uitzoeken voor in het nieuwe huis en zij zat in de wagen. Goed, ze sloopte wel alle folders toen de verkoopster alles ging uitrekenen en ze loeide af en toe van verveling, maar verder ging het wel. Thuis scharrelde ze en stond ze een paar keer rechtop. Ze maakte zelfs een paar kleine stapjes. Ze kwam op me staan en omhelsde me heel lief. Daarna eten, ze at ook niet veel van de boontjes met saté en gehakt en daarna in bad. Nu ligt ze lekker te slapen.
Ik merk duidelijk dat ze weer meer kan. Ze begint met lopen nu en reageert echt goed als je iets vraagt. Ze knikt zelfs ‘ja’ als je vraagt of ze wil slapen. Hoe ideaal! Ik denk dat het gedrag dus ook met die laatste sprong te maken heeft. Gisteren ging het dus goed, vannacht maar weer even afwachten. Duim, duim!
Groetjes Rainbow, trotse mama