Ik vind dat je het goed hebt aangepakt, soms is even laten merken wat haar plek is een goede manier om haar weer terug te krijgen in de realiteit, mama is de baas & bepaalt de regeld, niet de kleine dreumes!
Al vraag ik me wel af: hoe boos moet je worden op zo’n kleintje?
Ik vind dat best moeilijk, maar soms dan word ik gwn echt even boos! Nu pak ik dat aan door even uit de situatie te stappen, of echt streng te zijn! Maar soms lijkt het net alsof hij het gwn blijft doen, 6 of 7 x achter elkaar, ookal verhef ik me stem!
Net als net had ik ook weer een situatie met Nayaro, hij wil constant mijn labtop van de bank afgooien, ik zet hem expres al op een plek waar hij niet bij kan, maar hij wurmelt zich er gwn na toe, en gaat dan op da ding slaan en als ik hem dan weg haal, dan schreeuwt hij alles aan elkaar, verslapt zich of laat zich vallen! Hij blijft dan ook gwn weer bezig, als het ‘over’ is en ik ga terug op de bank zitten begint het weer van voor af aan!
Ik spreek hem echt duidelijk toe, dat hij er niet aan mag zitten etc … soms probeert hij mij ook te slaan als ik boos ben & hij boos is. Nou grr dat vind ik wel zoiets vervelends als hij dat doet!
Soms lijkt het indd wel alsof hij gwn echt niet luisterd, terwijl ik weet dat het een fase is!
Maargoed, dus op mn vraag terug te komen wel passend bij dit topic:
Hoe boos moet je worden op zo’n kleintje?
Nayaro - Danil / 14 September 2008