Ik ben overtuigd michelle
Groetjes,
Michèle
Struikelen jullie er nooit over??? of is dat iets waar ik weer aan wennen moet? Heb al een paar keer bijna op me snuffert gelegen
Liefs Michelle
Neu eigenlijk niet, stuikel meer over me katten dan over het speelgoed.
Groetjes,
Michèle
Wat supergoed van Jurian dat hij kan staan. Zo zie je maar, het komt allemaal vanzelf wel.
Wel vervelend dat hij zichzelf niet kan vermaken. Tips heb ik niet echt voor je. Tim kan zichzelf altijd heel goed vermaken, met soms de stomste dingen. Laatst had hij een lege wc rol uit de badkamer gepakt die daar nog lag, nou een lol dat hij had. Het was gewoon grappig om te zien.
Wij hebben beneden een nijntje opbergkastje, met allemaal bakjes en daar liggen zijn speeltjes in. Hij haalt er zelf uit waar hij mee wil spelen. Maar het leukste vind hij auto’s, auto’s en auto’s. Lekker mee door de kamer rijden en dan echt eeen brrrrrrrrm geluid erbij maken. Zo superschattig om te zien. Hij gaat er helemaal in op. Ook de autogarage die hij voor zijn verjaardag heeft gekregen vind hij helemaal geweldig.
Groetjes,
Sandra
Nou, de laatste ontwikkeling hier op speelgoedgebied is het eerste kadootje dat Nora alvast voor haar verjaardag heeft gekregen van een vriendin gister: Een pop met een houten bed(je). Ze is er echt heel lang zoet mee! Zit ze er op haar knietjes naast (hoe schattig!!!) en slaat ze de pop een schedelbasisfractuur tegen het hoofdeinde, een keer of drie. Dan gaat het dekentje eroverheen, weer er vanaf, lekker met het dekentje door de kamer lopen, pop door de kamer lopen, achter het bed de kamer doorlopen en als het bed dan een nieuwe lokatie heeft, weer op de knietjes erbij zitten en weer van voor afaan. De pop roept af en toe mama als ze weer mishandeld wordt, maar lijkt er verder niet veel van te hebben!
Tis niet echt voor jongens, maar voor meiden echt wel een aanrader!
Toen Nora al een paar uur sliep, hoorde ik wel ineens Mama!! Uit de hoek van de kamer waar het bedje nu staat. Is de poes bovenop de pop in het bedje gaan liggen… Dus iedereen is er heel blij mee! De poes heeft het behoorlijk te verduren nu Nora loopt en rent, dus we hebben haar lekker laten liggen, genietend van haar rust! Hahaha!
Ach… ik ben weer zo vol van mn eigen verhaal, dat ik helemaal vergeet te zeggen: Wat goed, hij staat nu echt, gaat het helemaal door krijgen! Tis geen toeval meer als het steeds gebeurt!
Liefs!
Haha, nou… daar heb ik eigenlijk nooit last, struikelen over dingen.
Maar ik kijk vaak goed uit waar ik loop, want er liggen altijd overal dingen, en als ik het opgeruimt heb, dan is het binnen no time weer een zooi!
Ik heb nu al zin in Seth zijn verjaardag!
Een garage lijkt me ook erg leuk voor hem, en tjaah… boekjes…
Hij kan nopg steeds een tijd zoet zijn met een boekje lezen.
Helaas, helaas, kan hij nu ook de keukenkastjes open krijgen, daar ga ik vanavond maar eens even wat aan doen… Anders overzie ik de rotzooi niet meer in huis
Liefs, Anne
Superschattig trouwens dat Nora zo leuk speelt met de pop.
En rijden met auto’s, dat doet Seth nu soms ook, maar hij heeft nog niet zo door wat hij doet! Maar wel echt heel schattig!
Oh leuk Nora is dus ook echt een meisje meisje. Morgan ook hoor. Je wilt niet weten in hoeveel posities je een babyborn is bijbehorende maxi cosi krijgt
Groetjes,
Michèle
Ja, t kan nog alle kanten op met Nora, heb ik het idee. De pop en het ‘zorgen’ valt in elk geval in goede aarde! Leuk om te zien. Maarja, haar auto met broem broem geluiden en liedjes waar achter ze heeft leren lopen, is ook nog steeds erg in trek, dus ze is gewoon breed geinteresseerd!
Tja bij Morgan is het poppen, spiegels en knuffels en natuurlijk muziek om op te dansen verder niet zoveel dus echt mega muts nu.
Groetjes,
Michèle
Heerlijk, he, zo’n dansend dametje in huis!
Ook wat betreft muziek is ze niet kieskeurig… Van K3 tot Marianne Weber (waar we uiteraard per ongeluk even langszapte… ) en op onze eigen muziek, voornamelijk stevige rock, staat ze te dansen met 1 of 2 vingers in de lucht! Lachen, toch! We liggen regelmatig helemaal onder de tafel van t lachen als ze weer eens losgaat. Nou komt zij ook niet meer bij als wij mee gaan dansen, dus tis een vrolijke boel op t moment…
Oh das hier ook hoor van de deun van der rollator (wel eens een dreumis gezien die lopend probeert te dansen) tot Metallica en zo. Overal gaat die kont mee op en neer en onderdaad 1 vinger de lucht is en meedeinen.
Groetjes,
Michèle
Kimo vindt muziek ook geweldig! Op zijn knietjes op de grond en dan twee vingers de lucht in en meeswingen. Super leuk!. Aangezien hij nu net los begint te lopen (met 18 maanden) ben ik ook zeer benieuwd naar de eerste staande danspassen, dat wordt vast ook lachen.
Zelf spelen kan hij met vlagen. Het helpt vaak om even samen te spelen en dan kan hij er zelf mee verder gaan. Daarnaast is hier al weken de loopauto favoriet. Hij heeft een bobbycar en daar passen ze al vrij snel op. Hij crosst er werkelijk het hele huis mee door en kan al verrassend goed sturen (voor en achteruit).
Hoi Mini boy,
Haha…herkenbaar ook hier!
Als ik in de keuken sta…hangt mijn broek bijna op mijn knieen zo erg eraan getrokken wordt!
Hij wil alles bijhouden…dus zet ik hem erbij op het aanrcht.
Speelgoed vind hij leuk zolang je zelf ook maar mee speelt.
Box…was da?
Nooit in gespeeld!
Net als Michele is de AH tas voor de groente en het fruit hiet omgebouwd tot speelgoedverzamelaarstas!
Vind hij leuk om te doen…erin/eruit/erin/eruit.
Maar hij loopt ook overal mee naartoe…ga ik naar het toilet…staaat hij al achter me.
Ik heb ook geen moment rust met da ventje!
Hhaha…tis dus herkenbaar…ennu…ik ben weer terug.!
hoop dat jullie het leuk vinden i.i.g)
Gr, Danielle
hey danielle ik herinner me jou niet meer, er staan nu ook maar 2 topics van jou dus had je eerst een ander profiel?
Hoi Danielle,
Wat gezellig dat je weer terug bent. Dat is idd een tijdje geleden. Weet nog wel dat je niet meer zo vaak kwam, omdat je naar een ander forum ging om weer even wat nieuwe ideeen van anderen te horen. Haha maar nu weet je zeker dat ikkeben de leukste is
Gaat alles goed met jou en Aaron?
Groetjes,
Sandra
Hoi Sandra,
Ja hoor…alles goed hier.
Hij is sinds een maandje gaan lopen en kletst de oren van je kop…weet alleen niet met wat!
Nou…ik heb wel op andere forums gekeken maar ik had eigelijk even niks nodig waar ik op kon steunen het ging allemaal goed!
Nog steeds hoor…maar ik las vanmorgen \9ik had nog wel eens op ikke ben meegelezen) van een jongetje wat nog niet loopt en ik wilde daarop reageren (misschien met ene hele domme reactie hoor).
Ik wist mijn inlognaam niet meer en ben nu op mijn vriend zijn e-mail ingelogd omdat ik telkens kreeg dat er al mijn naam bestond maar ik wist echt mijn wachtwoord niet meer…dus nu maar op deze manier.
En bij jullie…hoe is het met de kleine “grote” man?
Gr, Danielle
Haha, ben ook nog steeds verslaafd hoor…
Fijn te lezen dat het goed gaat bij jullie. Aaron die loopt, goed hoor!
Groetjes,
M