Zichzelf vermaken

Oh wat knap dat ie staat. Goed gedaan Juriaan. Zei het toch mini-boy die gaat zometeen ineens als een speer.

Enne Morgan hebben we geleerd geef maar aan pappa of mama Rainbow dus alle afstandsbedieningen, telefoons en andere niet voor haar dingen worden nu aangegeven. Scheelt een hoop lopen en zo. Oh ja ik moet alleen mijn schoenen verstoppen nu want ze heeft ontdekt dat er steunzolen inzitten en die wil ik niet kwijt zeg maar.

En alles waar ze echt niet aan mag komen zoals boeken liggen op plekken waar ze echt niet bij kan.

Groetjes,

Michèle

Dat afgeven lukt bij Eva écht niet! Ze houdt het in een hermetisch afgesloten handje en ze gilt als je het af pakt. Ze mag er ook best mee spelen, zolang ze het niet kapot maakt en zolang ze niet gaat likken aan de batterijen! Die boeken wordt moeilijk, aangezien wij een boekenkast in de kamer hebben…Eerst duwde ze ze alleen naar achteren, maar nu pakt ze ze eruit en gaat ze scheuren. Dat moet ik wel in de gaten houden! Hier pakt Eva ook graag schoenen, vooral die grote van papa. Maar ook dan gaat ze aan de zool zitten met haar mond en dat is natuurlijk te goor voor woorden, dus dan grijp ik gauw in!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Oh ja de boeken staan hier in een gesloten kast. Misschien toch omhoog zetten inzover dat kan Rainbow want scheuren is zonde. En dat gillen deed morgan ook en wij pakte het dan af en als ze het had zeiden we dank je wel en zo is zij het als een spelletje gaan zien. Anders leert ze het nooit natuurlijk. En overal wat neit mag bah en nee blijven roepen. Heel vermoeiend soms maar hier begint het zijn vruchten af te werpen. Ha ha ha ze roept zo ie zo zelf ook al Bah en Nee.

Groetjes,

Michèle

Wat goed van Jurian!!! Ga zo door mannetje!!!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik sluit me aan bij Michèle: alseblief, dank je wel en tussen door: geef maar aan mama, en wil Nora die? Ze vind het geweldig en 9 van 10 keer geeft ze het aan. De 10e keer rent ze ermee weg, dan ziet ze de bui al hangen. Ook hebben we een oude afstandsbediening zonder batterijen die '‘van haar’ is. Vind ze een goed alternatief voor de echte… Creatief he??

Maar wat super dat Jurian zelf is gaan staan! Oefenen oefenen oefenen wordt het nu! Trainen die spieren en er gaat zo weer een wereld voor hem open!

Wij gaan ook altijd wel even de deur uit. Behalve als ze ze niet zo lekker voelt, maar dat komt zelden voor.

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie

Toppie Jurian!!!

Zie je mini_boy het komt vanzelf je kunt trots op je ventje zijn

Liefs Michelle

Ja zo heeft Morgan haar eigen telefoon. Pappa’s mobiel heeft het begeven, overigens komt die niet door morgan hoor. Maar h ij heeft een nieuwe nu en zij de oude. Morgan blij, pappa blij en mamma rust

Groetjes,

Michèle

Ja, Seth heeft ook een oude mobiel.
En als papa op de playstation zit, mag Seth met en kapotte controler 'meeplaystationen’
Verder heb ik nu een tafeltje ingericht waar zijn eigen boekjes op liggen en wat speelgoed. En gister heeft hij voor het eerst echt een groot stuk speelgoed van papa en mama gehad! Die loopwagen van de intertoys. Hij liep namelijk altijd met de tafeltjes door de kamer
haha!
Tjaah… en als hij vervelend is, dan gaan we ook gewoon even naar buiten.
Je wordt lekker beziggehouden in ieder geval!
Liefs, Anne

Eh sta alleen niet gek te kijken dat ondanks de loopwagen de tafeltjes en stoelen leuker blijven. Morgan is ook met der rollator bezig maar ‘loopt’ ook nog steeds met de stoelen door de kamer. Er wordt nog steeds flink verbouwd hier.

Groetjes,

Michèle

Wat goed en fijn dat Jurian zelf kan gaan staan! Erik was net zo oud toen hij het kon, dus Jurian is helemaal goed bezig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha, ja… het is hier ook altijd een megazooi, overal speelgoed en tafels ergens anders, onderzetters over de grond, en ook alle boekjes heeft hij op de grond gesmeten. En dat in die megakleine woonkamer van ons
Haha… ach, het is gelukkig ook zo weer opgeruimt!
Ben allang blij dat hij zich vermaakt, en tot nu toe vindt hij dat wagentje nog reize interessant, ben inderdaad benieuwd hoe lang
Liefs, Anne

Lóóóópt Seth al Anne? Jeetje! Dat is echt knap! Eva loopt nog niet, ze doet geen enkele moeite…Ach, we moeten geduld hebben! Maar van Seth is het echt goed zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Vandaag was hij bij de oppas want mama moest even slapen (ben weer aant werk snachts) en ik zette hem daar in de box (reuze interresant vreemde box) en wat deed hij … hij ging weer staan. Zo superr leuk… !! Hopelijk gaat hij nu echt meer doen… mama is hier al blij mee… want tja soms toch nog beetje ongerust over zijn sloomheid

Van het cb mogen we niks stimuleren of activeren … hij moet alles zelf doen en anders niet! Grr … laten ze hun mond houden

Echt supergoed Jurrian!!
Verbaas je mama maar!

Seth loopt alleen achter tafels hoor, niet los, haha dat zou echt te snel zijn!!
En ook nog niet achter zijn loopkar, die is te licht, dan ligt hij zo
Maar hij is idd wel snel.
Liefs, Anne

quote:
Van het cb mogen we niks stimuleren of activeren ... hij moet alles zelf doen en anders niet! Grr ... laten ze hun mond houden

Jurian heeft toch bewezen dat stimuleren of activeren helemaal niet nodig is? Hij kan het heel goed zelluf doen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja Mriek dat is waar… mmm heeft het cb toch weer gelijk

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Anne, gellukkig was al bang dat het abnormaal was dat mijn woonkamer er soms uitziet als een klein afganistan maar dan zonder bermbommen.

Groetjes,

Michèle

Haha, o nee… is de gewoonste zaak van de wereld

En ook hier is dat zo getuige mijn foto op hyves

Liefs Michelle