tja, het is bijna half 2 's nachts en ik ben al de hele avond bezig om mijn dochter van 2,5 in slaap te krijgen. Helaas niet de eerste nacht dat het zo loopt, eigenlijk is het al ruim een week dat ze of niet in slaap wil komen of dat ze rond 22.30 uur wakker wordt en dan tekeer gaat. Echt alles al geprobeerd, lief, streng en ook al even in de stoel in haar kamer zitten (hoort bij het slaapritueel voor het naar bed gaan). maar ze blijft maar huilen en brullen (echt brullen en gillen!). Elke vijf minuten (ongeveer) ga ik even bij haar kijken, zeg haar dat het slaaptijd is en dat ze moet gaan slapen maar niets lijkt te werken. Zojuist haartoch nog maar even uit bed gehaald en even tot rust gebracht en het lijkt of het dan nu toch gaat lukken…?! want ze is nu al vijf minuten stil (YEAH)
Ik verwacht niet dat er iemand is die op dit late uur nog een reactie gaat geven, maar ben wel benieuwd naar ervaringen en vooral tips hoe ik hier mee moet omgaan. Ik wacht nog 10 minuten en ga dan ook naar bed, want de jongste (3 maanden) verwacht ik rond 6.00 uur weer voor een voeding…