lijkt mij een vooruitgang…hoop voor je dat het doorzet meid. succes
Ze wil niet slapen (2,5 jaar)
klinkt zeker positief!! en dat denk/hoop je niet alleen maar hoor, want vergeleken met vorige nachten dat ze helemaal overstuur was voor ruim een uur al dan niet meer is dit zeker een vooruitgang.
en inderdaad wat je zegt afspraak is afspraak, ik zou t gewoon voorlopig elke keer blijven zeggen en dan komt er vast binnenkort ook in het slaapgedrag verbetering.
liefs,
Rinske
afgelopen nacht eindelijk weer eens (bijna) normaal geslapen!!! Yeah het einde lijkt in zicht, na 3 weken minimaal 5 x eruit, hoefde ik er vanacht maar 1 keer uit. Heerlijk.
Wat ik ook heerlijk vind: al jullie reacties en opbeurende woorden! Als nieuw lid op ikkeben is het erg prettig om te merken hoe betrokken en lief iedereen is! Echt heel fijn! Enne… ik heb er een nieuwe verslaving bij
Nou dat is een goeie vooruitgang… hopelijk blijft het de goede kant op gaan. Want om er snachts uit te moeten … dat kan echt opbreken!!
Ben beetje laat met reageren sorry. Maar mijn neefje wat idem dito… vreselijk wat had ik te doen met mijn zusje.
Wat zij gedaan heeft :
*hem 1 nachtje uit logeren. En warempel daar sliep hij wel gewoon … dus even het ritme doorbreken. En als hij het daar wel kan … weet je ook dat het niet medisch is. Ook had ze zelf die nacht lekker bij kunnen tanken.
*kindival tabletjes (drogist) gegeven. Moet je even google om te kijken wat het inhoudt. Er zijn er hier meerdere die het gebruiken. Ook dat werkte goed bij hem. En nu … niks meer aan de hand!
We duimen dat het bij jouw meiske ook goed mag gaan … ze heeft haar rust ook nodig net als mama