Yoghurt wel of niet?

Ha ha ha dat is natuurlijk helemaal mierzoek Michelle

Enne hier zijn wij vrij van de cold turkey Dat werkt hier ideaal. Hoewel we met de laatste fles nu ook van 200 naar 100 gegaan zijn dus niet helemaal wel maar wel radicaal gehalveerd.

Groetjes,

Michèle

Dat is de variant die de afbouw-cold-turkey heet Michele…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dat is inderdaad mierzoet hahahahah en da nzie je dus ook hoe snel ze dat lekker vinden vandaar dus ook geen zoet op zijn brood voorlopig

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha met andere woorden Morgan methode weer

Enne dat snap ik michelle

Groetjes,

Michèle

Ik ben ook wel van de cold turkey…Nou ja, voor de halve dan. Wij hadden de nachtfles eerst om 23.00 uur en toen ging 'ie naar 22.30 uur en 22.00 uur en toen heel gedurfd (haha) naar 21.00 uur en nu ga ik binnenkort gewoon meteen heel ruig 19.30 uur proberen! En dan lekker slapen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja, is dat niet veel achter elkaar: om 18.00 uur warm potje + 100 cc yoghurt en dan meteen om 19.30 uur de laatste fles van 180cc? Die zou ik dan wel kunnen halveren…goh, dat is wel heeeeeel ruig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Voor Morgan is het te veel dus die krijgt nog maar 100 cc. Zo drinkt ze 500cc melk en 100 cc diksap op de dag.

Groetjes,

Michèle

Dylano krijgt tussen 5 en half 6 zijn warm eten 6+ potje en dan om kwart voor 7 -7 uur een papfles van jah hoeveel is dat hahaha 210 +7 scheppen en dan 4 eetlepels nutrix en gaat meestal helemaal op maar die heeft natuurlijk nog geen toetje

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Gewoon proberen Rainbow, laat Eva wat staan dan merk je dat snel genoeg en kan je altijd de hoeveelheid aanpassen.

Groetjes!

Dat deden wij ook en we merken met het toetje nu dat 100 echt genoeg is.

Groetjes,

Michèle

Joey heeft gisteren voor het eerst een danoontje gehad, en hij vond het lékker! Gewoon zielig dat die dingen maar zo klein zijn…
Ik zei nog tegen mijn vriend, met dat kleine potje in de hand, ‘‘kun je je nog voorstellen dat je vroeger als kind helemaal happy werd van zo’n toetje?’’ Nu past íe in een hap in de mond…

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/RTrpp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ha ha ha ja maar voor zo’n minimensje is het echt een heel groot ding nog

Groetjes,

Michèle

Mijn zoontje Thijmen is dik 7 maanden en hij heeft vandaag rond

07:30 180+6
09:30 fruithap
12:00 hele boterham en een fles 180+6
15:30 beetje thee en een soepstengel
nou om 17:00 potje warm eten (nou het ging meneer te langzaam) en een toetje
en om 19:00 de laatste fles…

Ik merk gewoon dat hij steeds honger heeft… Geef ik niet te veel???

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

morgan eet tegenwoordig twee boterhammen… Ze is een vreetbeestje aan het worden…

Groetjes,

Michèle

hahahahaha… Lekker toch??

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja maar ik weet ook dat er weer een groeispurt aan zit te komen

Groetjes,

Michèle

Dylano krijgt precies hetzelfde alleen geen toetje maar die heeft als laatste een papfles

Groetjes Michelle

Morgan heeft nooit echt papflessen gehad. Alleen met de nutrix toen. Pap zelf moet ze niks van hebben. Misschien dat ik wel als ze zo door blijft gaan maar een boterham 's morgens ga geven in plaats van een fles of zal ik daar nog even mee wachten tot de 9 maanden is?

Groetjes,

Michèle

Waarom wachten? Kan naar mijn idee nu ook al hoor.

Groetjes!

Joey kreeg eerst 180 cc nutrilon uit de fles, maar sinds ruim een week zijn we met een bordje pap begonnen. Maar gebruiken jullie dan ook 180 cc voor de pap? Ik heb dat een keer geprobeerd, maar daar was meneertje te ongeduldig voor. Nu maak ik eerst 90 cc melk en geef dat uit de fles, en dan nog 120 cc melk en daar maak ik pap van. Dit gaat bijna altijd op, soms een paar hapjes wat hij laat staan. Het gaat perfect zo. Vervolgens krijgt hij om 11 uur fruit, 1 uur brood met fles, 5 uur groente met toetje en 7 uur laatste fles. En allemaal zonder problemen.
maar bij het CB zeiden ze dat ik gewoon pap moest maken van de hele fles die hij normaal kreeg. Denken jullie dat het erg is dat ik hem een kleine helft uit de fles laat drineken en dan de rest als pap? Of krijgt hij nu te weinig pap binnen? Het zijn ruim 3 hele volle eetlepels.

Groetje Anouk