Yoghurt wel of niet?

Ja maar dan vervalt er nu alweer een fles. Want dat vervang dan toch weer, En en is te veel tijd, ik sta nu al zo vroeg op.

Groetjes,

Michèle

Anoek,

Ik zou persoonlijk gewoon pap maken van een volle fles. Hij zal er toch aan moeten wennen dat hij alleen pap uit een bordje krijgt. En nu weet hij dat hij na de helft toch lekker zijn flesje krijgt. Tim was de eerste paar keer ook ongeduldig, maar ik had zoiets van hij moet ook leren geduld krijgen. Na een paar dagen had hij het al op gegeven en zat hij lekker van zijn pap te genieten.

Michelle,

Bij ons CB kregen we met 7 maanden het advies om als ontbijt pap uit een bordje te geven of een boterham met een flesje. Dus niet alleen een boterham.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

@ Sandra, ik sta nu al om 5.30 op zodat ik mezelf en morgan op tijd klaar heb. Ze eet nog niet zo snel haar brood en als ik daar een 15-20 min mee bezig ben en dan nog 10 min een fles dan kan ik nog vroeger opstaan om op tijd de deur uit te lopen dus ik denk dat de fles hier nog wel even blijft bestaan.

Groetjes,

Michèle

Ik geef juist eerst die fles van 90 cc, en daarna de pap. Hij heeft na zo’n nacht van ruim 12 uur zo’n honger dat hij veel te wild word voor die pap, dan beland de pap meer om de stoel dan in zijn mondje Ik denk dat ik maar ga proberen om die fles dan af te bouwen van 90 naar 60 naar 30 en dan moet hij er maar aan geloven. Na dat beetje meld eet hij de pap namelijk wel heel goed, en hij vind het ook heerlijk

Groetje Anouk

quote:
morgan eet tegenwoordig twee boterhammen..... Ze is een vreetbeestje aan het worden.....

Groetjes,

Michèle

sooooooooo das knap!! enne… hoelang moet mama dan met haar dochter aan tafel zitten? Als ik het doe zit ik ruim een uur aan tafel denk…

niet schrikken Mini boy, maar das met een half uur weg soms minder.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Wow wat knap zeg, 2 boterhammen! En dan ook nog een fles er achteraan?
Joey eet zijn broodje ook best snel, maar dat komt ook doordat hij er niet eens op kauwt! Hij zuigt er 2 seconden op en slikt het dan door. En dan gelijk dat mondje weer open voor het volgende stukje… Zal dat niet erg zijn? Kauwen komt toch vanzelf wel neem ik aan?

Groetje Anouk

Nee Anouk Morgan krijgt dan 100 cc diksap uit een tuitbeker. Geen hele fles, dat zou te veel zijn dan.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Joey krijgt nog wel een fles van 200 na 1 boterham, maar ik vind dit ook veel hoor… Ik denk dat ik die maar een halveer. Helemaal schrappen kan denk ik niet, want hij krijgt alleen nog smorgens pap, en savonds een fles. En dan zijn er dus nog maar 2 over als ik die van na de boterham laat vervallen…

Groetje Anouk

Nee dat is denk ik inderdaad nog te weinig dan. Morgan zit nu op 2.5 flessen melk zeg maar. 's morgens en 's middags (15.00) krijgt ze 200 en voor het slapen gaan nog 100. En dan die 100 cc diksap dus.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Half 6 is idd wel heel erg vroeg om op te staan. Kan me goed voorstellen dat je er dan geen zin in hebt nog eerder op te staan. Maar heb je wel eens pap geprobeerd? Of doet ze er dan erg lang over?

Groetjes,
Sandra

Sandra, Morgan lust geen pap. Het blijft Morgan hè…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ha hah a inderdaad. De Nutrix is nooit een probleem geweest, maar bambix gaat hier niet naar binnen.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Hier is de papfles 's avonds nog steeds nutrix, ben nu de nutrix aan het afbouwen en wil dan gaan beginnen aan de bambix 's morgens maar ff kijken of hij op een gewone fles ook doorslaapt hahahaha. maar zit me nu net te bedenken dat ik dan 's morgen het nu ook al langzaam moet gaan opbouwen natuurlijk anders denkt dat ventje wat krijg ik nu voor weinig eten. Ik wil hem eigenlijk 's morgens nog wle uit de fles geven vindt ik zo knus hahahahha. maar hij begint wel steeds meer te sodemieteren met zijn fles dus den kdat het toch bord wordt. Wat gaat het toch snel

Groetjes Michelle

Ha ha ha het gaat ook snel Michelle enne ik moet je zeggen morgan krijgt goedenacht voor het slapen gaan, maar ze vind het gewoon lekker Het is iets zoeter dan gewone melk maar ze slaapt op een gewone fles net zo goed, maar ja ze krijgt geen pap natuurlijk enne ze poets haar tand ook heel erg goed

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Hier al een paar daagjes geen tanden gepoetst
Hij heeft te veel pijn in zijn mondje met poetsen, daarstraks was het ook weer bloeden geloof dat nr 5 door is nu maar mag dus ook niet echt in zijn mond, alleen om zijn brood los te pulken van zijn gehemelte

Groetjes Michelle

Ah oke, ik wist niet dat Morgan niet van Bamix hield.

Dan is idd brood straks een betere optie. Brood of pap maakt tenslotte ook niks uit, al zal je misschien met brood wat langer bezig zijn.

Groetjes,
Sandra

net op het CB geweest en Jesse mag yoghurt gaan eten… Eerst een klein beetje en dan ook de fles verminderen en over 3 weekjes fles eraf en alleen nog yohurt en een beetje water en dan lekker slapen!

Liefs

Spannend moment, laatste fles eraf. Zal vast goed gaan!

Groetjes!