Wintertijd

Wij waren hier helemaal verbaasd! Tim wordt altijd rond hafl 8 wakker en we halen hem er rond 8 uur uit. Alleen op de dagen dat hij naar de creche of opa en oma gaat maken we hem eerder wakker.

Tim heeft geslapen tot 9 uur nieuwe tijd en dat is dus 10 uur oude tijd. En dat terwijl hij gisteren gewoon op zijn normale tijd naar bed ging. Ik werd vandaag stipt 7 uur wakker, dus eigenlijk 8 uur. Ging bij hem kijken en toen lag hij nog lekker te slapen. Toen heeft hij dus nog 2 uur geslapen, echt heerlijk.

De rest van de dag is helemaal goed gegaan met al zijn eten op de nieuwe tijden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Vanmorgen kwam zse om 6 uur maar pappa had gezegd dat ze maar weer even moest gaan slapen. Ze was ook weer onrustig geweest vanacht. Gister hebben we ook geen cv aangehad dus ze zal wel weer koud geweest zijn. Dus nu afgesproken of cv of dikke slaapzak.

Groetjes,

Michèle

Hmmmmm hier vandaag ook nog niet helemaal weer op regel… Om kwart voor 6 was Jens al weer wakker. Nog 4x terug gegooid in bed met de mededeling dat het nog véél te vroeg was, maar helaas… Uiteindelijk waren we om 7u beneden, dus al met al nog netjes.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

@wildrie: wat super van Bo! zie je hij is goed op weg

Rico had er vanochtend ook nog een beetje moeite mee trouwens.
om kwart over 5 hoorde ik m roepen ik denk: ohnee! niet weer!
maar toen was ik weer in slaap gevallen, rico sliep ook weer door denk ik, en om 7:15 was ie wakker geworden.
na zn fles even terug gelegd, alleen het is zo vroeg licht nu ineens!
hij wilde niet echt slapen en papa was opgestaan en die had rico eruit gehaald en toen ben ik een kwartier later ook maar mn slaapkamer afgekomen.
ik kon geen goede kleren vinden.
bleken ze nog in de droger te zitten (zoeken zoeken naar een broek je kent dat wel) maar gelukkig was ie wel droog al.
zelf heb ik ook wel goed geslapen.
dus kan er weer tegenaan vanddaag, in hoeverre dat bij mij mogelijk is nu.
ga zometeen wat redbulletjes halen, want koffie daar hou ik niet van tenzij het capuchino is. en ik moet toch een beetje functioneren op een dag.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, hier was Seth ook al om 6 uur wakker:S
Ik hoop dat hij snel wat langer gaat slapen, want hele dagritme wordt omgegeooit als hij zo vroeg wakker is!
Liefs, Anne

@lalala: ja echt he, daar ben ik ook een beetje huiverig voor.
ik had liever gehad dat de klok 1 uur vooruit werd gezet, dan heeft ie er geen moeite mee maar nu dus wel.

Oh zul je net zien he… die klok verzetten precies als Jurian erg moe is. Meneer lag dus voor zijn doen al vroeg op bed (zaterdagavond) om 7 uur ipv 8 uur. En meneer kwam dus ook netjes te vroeg smorgens…

Maar vannacht wat het helemaal drama. Hij kwam gewoon om 6 uur… zat rechtop in bed zijn slaapzak open te ritsen… Nog nooit gebeurd!! Moet niet gekker worden…

Hier eigenlijk nog weinig problemen gehad …
Wij hadden vrijdagavond een 'kinder’feestje en waren daar rond 9 uur weg … dus nayaro was ontzettend moe, en heeft zaterdag tot half 10 geslapen … wij schrokken wakker & meneer lag dus nog op 1 oor …
Ik denk dat het daardoor komt, want gisteren kwam hij gewoon netjes om 10 over 8 en vandaag om half 9 … Dus nog geen problemen gehad …
Hopen dat het zo blijft, kmoet wel zeggen dat hij met zn dutje overdag wel erg moeilijk doet … Hij deed normaal maar 1 dutje, want de 2e wat later in de middag speelde hij alleen maar …
En dat doet hij nu dus met zn ochtenddutje, en smiddags wil hij tot nu nog steeds niet slapen al ligt hij wel verplicht ff in bed!
Dus kben benieuwd allemaal …

Nayaro - Danil / 14 September 2008

quote:
Oh zul je net zien he... die klok verzetten precies als Jurian erg moe is. Meneer lag dus voor zijn doen al vroeg op bed (zaterdagavond) om 7 uur ipv 8 uur. En meneer kwam dus ook netjes te vroeg smorgens...

Maar vannacht wat het helemaal drama. Hij kwam gewoon om 6 uur… zat rechtop in bed zijn slaapzak open te ritsen… Nog nooit gebeurd!! Moet niet gekker worden…

dat kan morgan dan weer niet mini-boy, der slaapzak open ritsen.

Groetjes,

Michèle

Hier was het weer gewoon 6.15 uur vanmorgen. Hij heeft z’n oude ritme weer te pakken!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Danique kwam voorheen altijd rond 9 uur, en gister en vandaag dus om 8 uur. Heeft het uurtje er afgehaald, maar vind het niet zo’n probleem. 9 Uur is toch wel laat, dan heeft ze ook altijd een giga-plasluier. Dus vind het eigenlijk wel best dat ze nu een uurtje eerder wakker is. En het is nog niet echt supervroeg, gelukkig.

Jade heeft dat uurtje ook lekker meegeslapen, was even wakker om 6.00uur heeft papa de fiep gegeven en toen was het 7.45uur nieuwe tijd! Vind het prima!!
Maar rond de middag merk ik het wel aan haar dat het dan echt op is.

En vandaag ook zoals anders rond 7.00uur. Zolang het in huis stil blijft blijft Jade ook lang stil, dat kan oplopen tot (zondags) 9.45 uur!!!

Groetjes Frauk

Wat klinkt dat heerlijk, Frauk! Waarom heeft deze slaapkopmama nou geen slaapkopkind gekregen???

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:

rico stond de dag voordat de klok werd verzet s’ochtends ook om half 7 in zijn bed te springen, met zijn slaapzak helemaal open geritst!
wat toevallig, dit was ook nog nooit gebeurd, volgens mij had hij het koud want hij was heel hard; “mijn mama!!!” aan het roepen. en te springen om zichzelf warm te houden denk ik

Oh wat lief inge mijn mamma. Morgan springt wel maar gelukkig nog geen pogingen tot open maken van slaapzakken… Wel van handtassen overigens.

Groetjes,

Michèle

@ Mriek,

Dat is Jade ook pas sinds zij een jaar en 3mnd is.
Er is dus nog hoop

Groetjes Frauk

Hmm… het ritme begint hier denk ik langzaam weer goed te schuiven!!
Vanochtend was hij om half 7 wakker, dus als hij dag een kwartier later wakker wordt, dan komt het vanzelf goed

De slaapzak open… dat doet Seth gelukkig ook nog niet
Liefs, Anne

@Frauk: Erik is al ruim 16 maanden nu…

Nee hoor, ik houd hoop!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Er komt een dag Mriek dat je hem wel verantwoord alleen voor de tv kan laten zitten met een boterham op zindag ochtend

Groetjes,

Michèle

Precies, in ieder geval zal dat moment komen. Heerlijk, kan me er nu al op verheugen…is het al zover???

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker