Dit weekend gaat van de 24e ( vandaag dus ) op de 25e de klok een uur achteruit !
Niet vergeten he hahaha.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Dit weekend gaat van de 24e ( vandaag dus ) op de 25e de klok een uur achteruit !
Niet vergeten he hahaha.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Oh jee, is dat vandaag al!? Bedankt, ik was het zo vergeten, haha!
Ben benieuwd hoe Joey er op reageerd… Ik verwacht geen problemen, want hij slaapt van 7 tot 9 uur en dan gaat hij nu ook al in het donker naar bed, en in het licht word hij wakker. Voor hem zal er dus weinig veranderen… Maar pfff wat is het moeilijk om straks zelf weer in het donker op te moeten staan…
Ja, ik wist het! Dan wordt het weer heerlijk snel donker 's avonds…bah. Nou ja, kaarsjes aan is ook wel gezellig! Alleen het opstaan als het buiten koud is…brrr. Ik ben ook benieuwd hoe het met Eva gaat!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Haha, ik had het er net nog over met mijn vriend, en die was ervan overtuigd dat het volgende week was, haha!
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Seth gaat!
Hij gaat vanavond misschien maar wat later naar bed, hopen dat hij dan niet te vroeg wakker is morgenochtend!
Ik vind het nu trouwens al zo erg dat het nog donker is als ik wakker word, kan daar echt niet tegen, bah!
Liefs, Anne
Op hoop van zegen dan maar… Ach voorlopig wil madame nu ook niet slapen. mamma wrijvend in de oogjes ik ben niet moe. Ach ze valt echt wel een keer in slaap
Groetjes,
Michèle
Het is dat ik je ken sje anders zou ik denken dat je nie spoort
Overigens mijn telefoon (wekker) regelt dat helemaal zelf
Groetjes,
Michèle
Denken je meiden daar ook zo over?
Wij gaan een trucje uithalen. Normaal als de klok een uur terug moet, doe ik dat 's ochtends pas in plaats van de avond tevoren. Dan voelt het namelijk echt als een uurtje cadeau krijgen. (Bij klok vooruit doe ik het wel de avond tevoren omdat het anders zo tegenvalt als je dat 's ochtends moet doen. Ben je meteen een uur kwijt!).
De meiden mogen in het weekend om 8.00 bij ons komen liggen. Mooi dat ik de wekkers van de dames vanavond al een uur terug zet. Zo krijgen wij tot morgenochtend 9.00 uur (oude tijd!) de kans om lekker uit te slapen. )
Groetekes, Sje
Oh ben jij erg zeg Sje, maar wel slim. Ik heb geen idee wat Morgan doet morgenochtend.
Ik weet wel dat ik morgen alles hetzelfde aanhoud als vandaag. Dus zo snel mogelijk erdoor heen duwen dat alles nog steeds hetzelfde is, zijn ze er ok het snelste aan gewend.
en ja mag het na een jaar
Groetjes,
Michèle
Ben ook zeer benieuwd hoe Rens hierop gaat reageren. Denk dat ik hem ook maar wat later op bed doe. Hij slaapt namelijk net weer tot een uur of 7 half 8 's ochtends en heb echt geen zin om weer om 6 uur naast mijn bed te staan. Ben echt geen ochtend mens helaas. althans niet om zes uur. Respect voor alle moeders die altijd zo vroeg op moeten, hier is het gelukkig meestal alleen in een sprong.
Groetjes Ramona
Hahahaha, zouden er echt sukkels zijn die om 03.00 uur 's nachts de wekker gaan verzetten? Duh! Ik denk van wel! Heerlijk he, een uur langer weekend! Ik heb er al helemaal zin in, want ik mag morgen uitslapen! Normaal sta ik op zondag als ik uitslaap om 8.20 uur op, want dan ga ik zwemmen, maar nu is het 09.20 uur en dat klinkt een stuk beter, met die 9 erin!
Wij waren vanochtend bij een kinderfeestje. Eva moest wakker worden gemaakt, best zielig. Ze keek nog zo moe. Nu ligt ze er weer in. Ze wreef ook door haar ogen, maar deed alsof ze niet moe was en zat te keten boven (poppetjes uit bed gooien, met de speen langs de spijlen gaan enzo), maar we hebben even volgehouden en haar laten liggen. Nu is het muisstil!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Morgan heeft van 11 tot half 1 geslapen en slaapt nu weer een uur al. Ze heeft wel mijn ma laten zien dat ze kan lopen. Zie andere topic
Groetjes,
Michèle
Hier zo’n sufferd die de klok dus vannacht om 3 uur al terug zet… Maar dat komt dan vooral omdat ik vannacht moet werken… Een uurtje langer zuipen voor de drankorgels bij ons in de kroeg… Jottum.
Oh zetten jullie hem dan al terug joh. Bij ons werd dat altijd na sluit gedaan, daar was het motto uurtje eerder naar huis voor het personeel
Groetjes,
Michèle
quote:
Oh ben jij erg zeg Sje, maar wel slim.Groetjes,
Michèle
Ik ben nog erger. Normaal mogen ze in het weekend vanaf 7.30 spelen op hun kamer (meestal gaan ze dan knutselen). Dan komen ze dat half uurtje tot 8 uur wat makkelijker door.
We hebben nu gezegd dat ze omdat het wintertijd is al vanaf 7.00 mogen gaan knutselen. Helemaal in de gloria! Ze denken echt dat we ze iets heel speciaals beloofd hebben terwijl ze in werkelijkheid pas om 8.00 oude tijd mogen gaan knutselen. En wij maar snurken ondertussen!
Wat een gemene ouders zijn wij he?!
Groetekes, Sje