hier is het dus zwaar *** gegaan.
om 5 uur was meneer al wakker en ik had nog maar 4 uur geslapen omdat ik niet kon slapen. na zn fles wil ie ook niet slapen dus hij zit al zeker een uur in de box te spelen. gezellig!! heb een ochtend humeur, en rico ligt te lachen in zn box pfffffff
Wintertijd
Hey
hier ook vroeg vogeltje hoor. Jens z’n biologische klokje stond gewoon op half 7, terwijl het dan feitelijk nog half 6 was… boehoeeeeee… Ach, mijn biologische klokje ook nog, dus echt een tegenvaller was 't niet.
Hopelijk is morgen gewoon alles weer op regel en is ie dan gewoon tegen een uur of 7 wintertijd wakker ipv zomertijd…
Nou wij hebben wel weer erg veel geluk… Wij waren blij dat we een uurtje langer konden slapen, en Joey is het er helemaal mee eens
Ik hoor hem nu wakker worden! Het is bijna tien voor tien oude tijd, haha! Klein slaapkoppie toch, hij lag er gisteren om half 8 in, en is direct gaan slapen.
Voor ons dus geen verstoord ritme, ik zet de klok zo terug, en het is weer tien voor 9, net als altijd Ik ga zijn boterhammetjes smeren, en dan haal ik hem naar beneden!
Hiet werd Morgan om 6 uur wakker. Ja 7 uur voor haar natuurlijk. Maar mama sneaky als ze is gezegd dat het veel te vroeg was en dat iedereen nog sliep. Ze is zowaar weer braaf gaan slapen en een uurtje later werd ze weer wakker. En om half acht (nieuwe tijd) was ze het zat en mocht ze er uit van mij. En nu ligt ze er weer in want ze was weer aan het wrijven. Echt ze hebben het maar zwaar met willen lopen en die tanden.
Groetjes,
Michèle
Hier kwam charissa 6 uur nieuwe tijd naar ons toe net als normaal 7 uur oude tijd, Gister sliep ze dna ook al om half 6 hoor helemaal moe hahaha. Hopen dat het morgen beter gaaat.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Ik ben gestraft voor de trucjes die ik met mijn meiden uit wilde halen. De jongste heeft vannacht heel behoorlijk liggen hoesten waardoor ik al vanaf half 6 (nieuwe tijd) wakker lag! Uiteindelijk dreigde ik weer in slaap te sukkelen rond half 8 nieuwe tijd. Toen ben ik er maar uit gegaan…
Groetekes, Sje
Rens was om 6.30 nieuwe tijd wakker, valt nog niet helemaal tegen. Hopen dat het gauw weer 7.30 wordt.
Sje helaas gooien kinderen vaak roet in het eten als je iets plant he? Ik ben niet zo’n uitslaper maar als ik een keer uit wil slapen ( en mijn man voor Rens zorgt) dan heeft Rens z’n humeur dat ik alsnog niet slapen kan helaas. Misschien is niets plannen beter. Lijkt wel of ze het ruiken.
Groetjes Ramona
Nee, ik ga zorgen dat de jongste niet verkouden is in het laatste weekend van oktober.
Groetekes, Sje
Hier ook 6 uur al had ikke geluk want papa ging eruit, en dat terwijl hij tegenwoordig tot half 8 sliep dus we hadden gehoopt op half 7
Hij ligt er nu ook weer in terwijl hij normaal 's morgens bijn nooit meer slaapt, alleen als hij heel vroeg wakker is nu dus, Dus hier heel de regelmaat weg
Nou ja morgen nieuwe dag nieuwe kansen
Liefs Michelle
Hier heeft Seth heel de nacht lekker geslapen, tot 5 uur!!:S
Toen ging hij gelukkig na een tijdje weer verder slapen, om om 6 weer wakker te worden, en om half 7 wilde hij er echt uit…(nieuwe tijd)
Nu zijn ze bij ons voor bezig met de trambaan, en een lawaai dat ze maken…
Heeft hij vanochtend maar een half uur geslapen, arm ding
En doodmoe dat hij nog was, maar ja, die herrie!!
Hoop dat de rest van de dag weer een beetje in een normaal ritme verloopt!
Liefs, Anne
ik heb rico om half 8 nieuwe tijd er weer terug in gelegd, ik was op de bank weer in slaap gesukkelt om 7 uur en rico maakte mij om kwart over 7 wakker
toen ging hij gapen oortjes trekken etc.
dus ben ik ook mn bed weer ingedoken en tot 10 uur geslapen hahaha.
rico ook mn ochtend humeur is gelukkig weg. en rico is nu ook vrolijker dan vanochtend…
dus netjes om 10 uur zn fruit gehad terwijl hij zn fles had gekregen toen hij wakker werd en absoluut niet meer wilde slapen.
dus zat een ruime tijd tussen zn fles en fruit.
ach… het is uiteindelijk goed afgelopen
Erik was om 4.30 uur nieuwe tijd wakker, maar dat konden wij niet echt waarderen. Aangezien weer niets hielp, heeft 'ie liggen huilen tot 5.30 uur en toen viel 'ie weer in slaap tot 6.45 uur. Da’s dus 7.45 uur (!) oude tijd. Hij kan het dus wel, de kleine boef.
2-0 voor papa en mama…
Groetjes,
M
Bij ons is het schema ook totaal weg. Op zich deed Eva het erg goed, ze sliep tot 08.15 uur nieuwe tijd en papa heeft haar er uitgehaald om 08.30 uur. Maar toen wilde ze niet slapen vanochtend en werd ze lastig. Oogjes wrijven, overal tegenaan botsen (dat heeft ze als ze moe is soms) en jengelen. Ze was overdreven druk ook. Papa had migraine, ik lag nietsvermoedend te slapen tot 11.30 uur!! Nu liggen papa en Eva allebei op één oor, hopelijk is de migraine snel over. Ik ben aan het wassen en normaal eten we op dit tijdstip, maar ik denk dat het vandaag allemaal een beetje anders loopt. Ach, het is dan maar zo. Morgen weer ‘in het gareel’!
Groetjes Rainbow, trotse mama
haha Rainbow, jij bent net zo’n lamme tak als ik dus hahahha.
ik leg rico nu weer op bed, leg m zoiezo s’ochtends en s’middags een keer op bed, en al speelt ie alleen maar dan heeft ie wel even rust aan zn hoofd.
wij hebben net nog gewandeld met zn 3tjes.
lekker weertje… tot nu toe dan
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090929/GYPG.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“48” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/A3iGp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 25 Oct 2009 13:09:55
quote:
Nee, ik ga zorgen dat de jongste niet verkouden is in het laatste weekend van oktober.![]()
Groetekes, Sje
En de oudste dan??!
Hier gewoon beide dames erg goed gedaan. Nora heeft tot 08:15 uur geslapen (nieuwe tijd) en Anna ook rond die tijd uit bed. Nora heeft het goede schema direct te pakken vandaag. Helemaal top!
Rico is het volgens mij aan het inhalen, die had ik om 1 uur in bed gelegd en hij slaapt nog steeds. hopelijk zit ie nu weer in zn ritme
Morgan heeft er al 2 slaapjes opzitten vandaag. Ik weet niet of er een derde volgt of dat ze gewoon bijtijds naar bed gaat vanavond. Maar ze is nu met pappa op de grond aan het rommelen en lopen aan het oefenen. En het dag ritme klopt gewoon hier.
@ rainbow ik heb zowaar zelfs een heel tijdschrift gelezen met Morgan beneden die zichzelf vermaakt dus het kan wel
Groetjes,
Michèle
Wij hebben het vandaag erg luxe gehad met Rens. Die heeft wel drie slaapjes erop zitten in plaats van het de laatste dagen gebruikelijke halfuurtje tussen de middag. Echt heerlijk, hopen dat hij nu wat beter blijft slapen overdag.
Groetjes Ramona
Morgan heeft vanmiddag alleen nog even 45 min gerommeld boven maar dat vonden we niet erg. Ze ligt er nu weer in. ‘normale’ tijd zeg maar dus als het allemaal goed is zit ze morgen weer op eigen ritme.
Groetjes,
Michèle