Fijn dat het beter lijkt te gaan met de kleine man.
Groetekes, Sje
dankje sje, hij wilde net niet slapen, en gisteren dus ook al niet, en als ik dan naar hem toekom wordt het erger…gaat papa net is hij mee stil! tjonge zeg, ik doe iets goed fout
nou het was voor een kwartiertje een krijskanon maar toen heeft ze het toch opgegeven en nu lijkt ze toch heerlijk te slapen. JOEPIE!!!
@MAmavanRico: fijn dat het wat beter lijkt te gaan
liefs,
Rinske
Wat goeeed! Niet opgeven
oh trouwens…Rinske
iets te vroeg gejuicht rinske ik heb het in het topic van michele gezet bovenaan laatste bericht.
Gewijzigd door - MamavanRico op 14 Nov 2010 20:11:42
haha ja krijskanon, wel best grappig, ik vergelijk rico’s gekrijs meestal met een sirene
Vanavond kan ik niet paraat zitten, want ik moet gaan dansen, maar weet dat ik op je schouder zit Rinske, om je te steunen!
Groetekes, Sje
@Sje en Rinske: maar rinske dat geeft niet, want sje zit nu wel te swingen op je schouder, en dat is ook wat waard
Ja, ik maak er wel een swingende avond van! We hoppen langs allerlei landen vanavond!
Groetekes, Sje
We gaan zelfs een zigeunerdans doen! Als dat niet swingend is weet ik het niet meer!
Groetekes, Sje
wat gaaf Sje! ik zou niet weten hoe het in zijn werk gaat… niet precies tenminste, maarre ik kom gewoon kijken
whahahaha een zigeunerdans, uhm wat moet ik me daar bij voorstellen???
een sirene kan idd ook goed maar bij lindsey is een krijskanon toch wel meer van toepassing
liefs,
Rinske
tja opzich gaat het goed, ze blijft het nu telkens ongeveer een kwartier volhouden en dan valt ze in slaap.
en hoe was je dansavond?
liefs,
Rinske
Super dat het goed gegaan is!
Dansen ging goed. We zijn in Turkije geweest, Israël, Macedonië, Bulgarije en nog veel meer landen!
Groetekes, Sje
Geweldig topic… met die onmisbare Sje die er weer een moeder doorgeloosd heeft! (samen met Inge!!) … Die steun doet veel hé Rinske… begreep je bericht van tranen in ogen heel goed… hier idem toen Jurian deze periode had…!!
Hopelijk zakt het kwartier ook steeds verder af …