Wil NU niet slapen

oh en nou vergat ik het leukste nog te vertellen, toen ik hem er uiteindelijk had uitgepakt…omdat het gewoon tijd was om eruit te gaan… weet je wat hij toen tegen me zei?
“goedzo!”

Groetekes, Sje

Zo, ik ben weer helemaal klaar voor het Issie-nie-slape-offensief! Klaar voor de start…AF!!!

Groetekes, Sje

ben benieuwd, papa is nu nog een verhaaltje aan het lezen en dan gaat ze naar bed.
we zijn er weer helemaal klaar voor. voor de zekerheid heb ik ook nog net tegen d’r gezegd dat ze d’r popje niet weg moet gooien. ze zei heel braaf: nee nie gooien.
maar of ze het nu ook echt snapt… wie weet.

@mamavanrico: het getsie zeg wat een nacht en dag voor jullie, hoop dat het vannacht wat beter gaat. is hij ook ziek? of valt dat mee?
kan mee voorstellen dat je dan even boos bent hoor, mag ook best wel is vind ik. je hoeft ten slotte niet altijd een engelengeduld te hebben. mits hij t verdient natuurlijk

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 13 Nov 2010 19:53:41

Ze snapt het beter dan je denkt, maar het is gewoon een hele goede actrice.

Groetekes, Sje

uhm ze is stil…

liefs,
Rinske

Je gaat me toch niet vertellen dat ik hier voor niks zit en dat er niks op te peppen valt he?

Groetekes, Sje

nou ja ze is nu smakelijk drinken aan het zingen hahaha

liefs,
Rinske

sorry Sje maar ik geloof dat ze het zowaar nu al heeft opgegeven het is nu echt helemaal stil. hoop echt dat dit zo door blijft gaan.
ik geloof ook heus dat we er nu ook best nog makkelijk vanaf komen, met maar twee avonden herrie.
maar blijkbaar is de waarschuwing duidelijk.

liefs,
Rinske

Tjonge, wat een snelle overwinning lijkt dat! Super! Hou ons wel op de hoogte of het echt stil blijft vanavond he?!

Groetekes, Sje

zal ik zeker doen.
maar t is nu ook wel zo dat ze vandaag veel buiten heeft gespeeld en bijna niet geslapen heeft vanmiddag dus ze was ook wel echt helemaal op.
misschien toch maar is overwegen om het middagslaapje eraf te halen.

liefs,
Rinske

Helemaal middagslaapje weg laten vallen zou ik denk ik niet doen. Desnoods bijv. beginnen met een keer per week. En dan de zaterdag of zondag zodat je op die dagen ook eens een hele dag op pad kunt i.p.v. dat je 's middags thuis moet zijn voor dat slaapje.

En als dat goed gaat zou je bijv. de dinsdag of woensdag weg kunnen laten vallen.

Groetekes, Sje

ze gaat nu ook nog drie dagen naar de opvang en daar heeft ze d’r slaapje ook echt nog wel nodig, is toch een stuk intensiever natuurlijk.
maar thuis proberen met 1 keer in de week is wel een idee.

liefs,
Rinske

@Rinske: Issie dus stil? wat goeeed! je hebt dus echt gewonnen
haha ik vind het ook wel grappig, dat Issie… alsof het een vraagstelling is: is ie moe? is ie nie moe? lol!!
Hij heeft behoorlijk wat diarree gehad vandaag. en vanmiddag wilde hij dus niet slapen… net viel ie wel als een blok in slaap, en aangezien hij wat warm aanvoelde wilde ik toch even zijn temperatuur opnemen voor het geval dat. Met Diarree kijk ik altijd uit met een zetpil geven, en daarom wilde ik zeker weten dat hij koorts had voordat ik hem een zetpil gaf. (normaal kan het natuurlijk wel bij pijn ofzo, maar de vorige keer kreeg hij daar alleen maar ergere diarree van)
Enfin… om 7 uur heb ik hem getempt, en toen had hij 38,8. Hij was nog wel vrolijk maar ja dat is het gevaarlijke bij RIco altijd (vorige keer met zijn uitdroging wat ik toen ook zei, stond hij nog blij te doen net voordat hij “wegviel” door uitdroging en zijn oogjes niet meer open deed)
daarom ben ik bang voor diarree, heb toch echt wel goede schrik overgehouden na dat hele gedoe… maarja nu zie ik wel dat het tot nu toe wel meevalt.
hij heeft 6 luiers gehad (waterdun) en 2 iets dikkere (die waren van vanochtend) Maar zolang hij nog lacht, “issie” wel oke

Beterschap voor de kleine man!

Groetekes, Sje

dankje sje, maar het is een stoere vent hoor
Zoals de vorige keer zal het wel niet worden (klop klop klop) want dat wil ik niet nog es meemaken. Daarom heb ik de pest aan diarree bij kinderen. het kan alle kanten uitgaan he.
Hij slaapt nu lekker, Slaap is goed! Even aanzien hoe het morgen gaat. maar hij heeft zich behoorlijk volgegeten vandaag.
haha dus zo erg is het allemaal nog niet

gister niet meer gereageerd maar de mop heeft heerlijk geslapen.
wel weer tot half 6 maar weer lekker kunnen laten liggen tot half 7.

@MamavanRico: hoe is t nu met Rico? weer wat opgeknapt?

liefs,
Rinske

Super dat het goed gegaan is! Maar voor de zekerheid zit ik vanavond weer paraat hoor!

Groetekes, Sje

graag want ben wel weer erg benieuwd of dit een eenmalig iets was of dat ze het nu echt doorheeft.

liefs,
Rinske

Wat fijn Rinske: lindsey is stoer!
Tja of het iets eenmaligs is… geen idee, ik hoop van niet voor jullie, en dat ze gewoon elke avond weer als een princesje in slaap valt.

Met rico gaat het redelijk, wel verhoging en hij is wat op de bank aan het hangen. zit niet veel energie in maar verder lacht en doet hij nog steeds
vandaag geen diarree meer gehad en vanacht ging ook goed… nu afkloppen dat het goed blijft gaan.
alleen ja, dat hangerige heeft ie wel pas sinds vandaag, maargoed, dan slaapt ie tenminste dadelijk (hoop ik!)