Wil NU niet slapen

@Sje: ik wil ook!!!

Maarre hoe is het gegaan Rinske? issie gaan slapen?

@Mini-boy: hahaha Ja dit is idd een errug gezellig topic gewoon, ik vermaak me kostelijk met issie wel issie nie slapen

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Nov 2010 22:13:20

Wat wil je ook? Mee komen dansen? Je bent welkom hoor!

Groetekes, Sje

haha ja dat ook wel, maar ook alle landen zien

Pak je paspoort maar vast!

Groetekes, Sje

gezellig! maarre sje… dan laten we de kids bij de mannen thuis he, gaan wij is even los op de dansvloer

mmm Inge ben blij dat jij je d’r kostelijk om kan vermaken, grrrrr
wil je ze anders even hebben dan kan je er vast nog meer van genieten

@mini-boy: is zeker fijn dat ik er hier even doorheen gesleurd wordt, heb je toch even een extra stok achter de deur om toch niet naar boven te gaan.
maar we blijven voorlopig nog wel op dat kwartiertje steken helaas.
aan de andere kant ben ik wel erg blij dat ook geen uur meer doet.

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 17 Nov 2010 11:39:25

Lieverd, ik had het over het algemeen, niet dat issie nie wil slapen maar dat we gezellig aan het babbelen zijn

oh zo begreep ik m niet omdat er stond dat je zo smakelijk moest lachen om het issie wel issie nie slapen. maargoed maakt ook niet uit, was ook maar een geintje natuurlijk

de doorbraak is nu trouwens echt een feit.
gisteravond zei ze al tegen papa met het naar bed brengen ‘poppie nie gooien he?’ dus papa zegt ‘nee, poppie niet gooien’. vervolgens is ze zonder een kik te geven heerlijk gaan slapen, nou ja ze is nog wel even gaan zingen maar da’s niet erg.
en vanavond was het weer gelijk stil. ben echt zo blij!!

liefs,
Rinske

GOED VAN JULLIE!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Helemaal super dat de doorbraak echt definitief is!

En dit is voor jou en meneer Rinske een mooie opsteker! Bij de eerstvolgende poppenkast die die kleine meid gaat verzinnen, weten jullie dat het lukt om consequent te blijven en om die gekke drama-queen-buien bij de wortel af te hakken!

Kost wat moeite maar dan heb je ook wat!

Groetekes, Sje

pfff nou inderdaad moeilijk was het wel zeg, maar desnoods een volgende keer met oordoppen lopen de hele avond. het heeft nu nog net geen week geduurd dus waarvan de laatste paar dagen al een stuk minder was natuurlijk.

nogmaals bedankt voor alle tips en steun, scheelt echt een hoop hoor.

liefs,
Rinske

wat goed Rinske!
enne ja ik moest inderdaad lachen om issie wel slapen issie niet slapen, maar meer omdat het overkomt als een vraagstelling snapje? maar ik typ altijd met afkortingen en ik praat ook zo (misschien iets brabants) als ik aan papa b.v. vraag: is rico moe? zou ik zeggen: issie moe?
snapje? daarom vind ik het zo grappig, niet dat ze niet wil slapen dat is niet grappig!

ooooohhh ja dan snap ik m. dat afkorten doe ik eigenlijk ook altijd wel maar omdat Lindsey zichzelf Issie noemt zat ik daar helemaal in zeg maar.
zo gebeurt t ook vaak dat ik vraag of mama moet helpen en dan is het ‘nee, issie helpen’.

liefs,
Rinske

hahaha, leuk!!
als ik vraag of ik rico moet helpen zegt ie nee: ik .ben geen baby…mama moet…et…uh…
en als ik zeg: rico kun jij gewoon eten? je bent geen baby meer toch?
zegt hij: nee…JIJ!