Wil NU niet slapen

Goed gedaan Rinske!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Rinske: nee lieve meis…dit is zeker niet leuk! maar bekijk het van de positieve kant; je doet het voor haar, uit goede bedoelingen, niet om haar te pesten
enne je hebt GEWONNEN!!!

nou het is een duidelijke overwinning hoor
lag net helemaal in een scheur, het is duidelijk zo vermoeiend dat huilen
er kwam net een harde snurk voorbij hahaha, we hadden de babyfoon weer
aangezet dus was duidelijk te horen hahaha
nu maar hopen dat ze ook echt door blijft slapen

thanx meiden voor de steun, t scheelt toch

liefs,
Rinske

hahaha nu moet ik ineens aan rico denken.
Gisteren was ik hem aan het kietelen onder zijn oksels, hij gierde het uit van het lachen, en ineens KNORDE HIJ!! ja echt! hahahha gewoon van het lachen! ik heb dat ook wel is ooit gehad en dan kreeg ik een hoofd zo rood als een tomaat, rico geneert zich nergens voor haha die vond het ook heeeel grappig en ging toen expres knorren als een varkentje, maar die eerste knor was echt perongeluk, gewoon van het lachen. hihi!
enne Lindsey is dus aan de snurk nou ben je mooi klaar mee
enne tuurlijk krijg je steun. daar zijn digi-vriendjes voor!

Stoer wijf ben je!!!

Ik ben echt kei-trots dat je het volgehouden hebt en dit moet een opsteker zijn voor morgen! Wedden dat het je morgen weer lukt om zo sterk te blijven?!

Als het überhaupt morgen weer gebeurt, want de kans bestaat dat ze de handdoek in de ring gooit!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Nov 2010 21:09:33

haha sje, onze berichten scheelde 3 seconden

Ja, ik zag het. Haha!

En heb je de tijden van het eerste berichtje van Rinske van vanavond gezien en van het berichtje waarin ze schrijft dat het stil is in de kamer van haar kleine meid?

Zit op 8 seconden na precies een uur tussen!

Kunnen we morgen goed afmeten of die kleine mop het bijltje er eerder bij neergooit!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Nov 2010 21:11:16

@MamavanRico: hahahahaha ik zou ook helemaal dubbel liggen

@Sje: wordt het dan ook nog makkelijker? maar het is zeker een opsteker, met deze mama (en papa met hulp) valt niet te sollen

liefs,
Rinske

Ja het wordt makkelijker, zeker omdat je gisteravond en vanavond gemerkt hebt dat het lukt om vol te houden en dat het ook het gewenste effect heeft.

Morgenavond ben ik weer online voor je! We slepen je er gewoon weer doorheen!

Groetekes, Sje

Top dat je het volgehouden hebt
Toppie!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Sje: haha nee dat viel me niet eens op, maar ik kijk wel vaker ergens langs.
zei rijco gisteren nog: inge, dan poets je wel het rechteraanrecht en het linker kijk je overheen" hmm oops als verweer zei ik: doe het dan zelf hahaha
hij lachte wel want snapte wel dat ik niks beters wist te zeggen.

@Rinske: dat weet ik ook wel zeker was fun!!

WHAHAHAHAHA!!! sorry hoor maar zo als forummama met een nog niet puberend moppie lig ik zo in een deuk om de Lindsey. Issie niet moe, Issie niet slapen en Issi boos, grinnik! En dan die snurk als slotnummer, hihihihi! Sorry kom echt niet meer bij!
groetjes,
Wendy

Oh ja en natuurlijk superrrrr knap dat je hebt volgehouden. Digitale knuffel!
groetjes,
Wendy

Is die kleine floeperd nog steeds stil?

Groetekes, Sje

Ik denk ik kom even lezen of je nog wat had achter gelaten, ik hoop dat dat ze niet meer wakker is geworden?

Hoe is het gegaan Rinske?
Ik hoop dat Lindsey de nacht goed heeft geslapen.

hier dus wat minder. Rico heeft vanacht flink gehuild, en hij had diarree
(slijmerig en dun!) dus in dit geval was het wel troosten. Het was zo sneu voor mn mannetje.

Gewijzigd door - MamavanRico op 13 Nov 2010 09:52:28

Ik ben alweer benieuwd naar vanavond en hoe lang de sirene dan aan staat in het kamertje van Lindsey! We gaan er weer voor Rinske!

Groetekes, Sje

het is verder gelukkig stil gebleven tot half 6 maar nadat papa had gezegd dat het nog te vroeg was is ze uiteindelijk nog lekker blijven liggen tot half 7.

ben ook erg benieuwd hoe ze het vanavond doet zeg.

liefs,
Rinske

Fijn dat het zo goed gegaan is! Super! Sterke basis om vanavond de strijd evt. weer aan te gaan!

En vandaag gewoon lekker ontspannen en gezellig genieten! Vergeet de intocht van Sinterklaas niet om 12.00 uur op Ned. 3!

Groetekes, Sje

Wat fijn Rinske, enne ja half 6 is vroeg. wel fijn dat ze nog een uur stil bleef
Nou ik zit nog leuk te zeggen dat Rico normaal alleen wat springt als ie niet wil slapen… had je hem vanmiddag moeten horen.
en vanacht!
Wij hebben dus ook een rot nacht gehad.
hij heeft constant diarree gehad gisterenavond, dat zoiezo al wel, maar dus vanacht was hij behoorlijk en vaak en lang aan het huilen geweest.
echt heel erg zielig.
ik hem getroost.
en vanochtend nog 2 keer diarree met slijm gehad.
Vanmiddag wilde hij niet slapen.
hij was aan het krijsen schreeuwen roepen springen bonken echt alles maar wel heeeeeeeeel irritant!!! zo was hij bezig. Niet eens aan het huilen hoor, gewoon aandacht trekken.
maar ik trok het echt niet meer na een uur, en ik was er heel boos heen gegaan, dat terwijl ik eigenlijk niet zo snel boos wordt… en ik zei: Rico nu moet het is afgelopen zijn!!. als jij niet wil slapen ga je maar rustig spelen maar je komt je bed niet uit voor kwart over 2.
hij was zo boos op mij haha dat hij tegen het bed sloeg.
toen ging hij heel geschrokken kijken, en toen zette ik een mega streng gezicht op (blijkbaar) want hij keek me aan zovan: oops nu is mama echt boos
en ik wees met mijn vinger naar hem: stoppen met dat gedrag Rico, anders doe ik de deur dicht!
en toen was ie even stil. ik vond het echt niet leuk meer, het was echt al een half uur een pokken herrie in huis door zijn gedrag, en toen ik toen zn tut had gegeven en zn knuffels, hielp het nog niets.
dit is dus even nieuw… hij was echt flink de boel op stelten aan het zetten, dat kan ik je wel vertellen… “mama tot tien tellen, negeren, niet op reageren” (moeilijk hoor soms!)

Gewijzigd door - MamavanRico op 13 Nov 2010 15:03:04