Wil NU niet slapen

nou het krijskanon is weer begonnen hoor.
het punt is dat ik idd weet dat er niks aan de hand is, ze is wel is bang geweest toen de wind en regen op haar raam stonden en dan zegt ze dat ook echt.
nu is het dus echt heel duidelijk (vooral omdat ze dat dus ook zegt) dat ze niet wil slapen.
ben benieuwd hoe lang ze het dit keer vol gaat houden.

liefs,
Rinske

Sterkte Rinske!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

pfff ze blijft behoorlijk volhouden zeg, bah

liefs,
Rinske

hmm ja dat is moeilijk, nee dat heeft rico niet zo zeer gehad. ofja wel dat hij niet wilde slapen dan was ie om 9 uur nog aan het trappen tegen zijn bed, of aan het springen (het bedje kraakt gigantisch van het gespring! schroeven aandraaien had al geen zin meer haha) maar echt huilen?
ik denk dat het een zelfde soort situatie is… maar dan op een andere manier.
ik negeer zijn gespring ook.
ik snap alleen dat krijsen moeilijker te negeren is… sterkte!

Jij ook volhouden! Ik ben nu online om je op te peppen! Blijf aan de computer vastgeplakt zitten!

Echt meissie, als je niet reageert, heeft ze sneller door dat er met jullie niet te sollen is!

Groetekes, Sje

zit hier zelf ook met tranen in m’n ogen, maar moet ook wel een beetje lachen hoor. het is gewoon heel duidelijk niet willen slapen. wat ze nu zegt:
ISSIE BOOS ISSIE NIE SLAPEN!!

liefs,
Rinske

Succes!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Och meissie toch, niet huilen! Ik wil je wel een zakdoekje geven maar digitale zakdoekjes absorberen zo slecht!

Blijf hier aan de computer! Niet naar die kleine drama-queen gaan.

Heb je net als gisteren duidelijk gezegd dat je niet naar haar toe komt om haar popje terug te geven als ze die uit bed gooit?

Groetekes, Sje

ik heb gezegd: popje niet weggoien, mama komt niet meer naar je toe.

moet zeggen, ze blijft nog wel volhouden maar er zijn inmiddels tussenpozes. dus ik denk dat ze nu toch moe begint te worden.

liefs,
Rinske

Ah, dat klinkt al als een doorbraakje, die pauzes!
Blijf aan de computer he?! Hier blijven jij!!!

Groetekes, Sje

yes ma’am haha

pfff en ik laatst nog wel verkondigen dat Lindsey nog zo meevalt.
nou ja overdag valt ze ook echt wel mee.

liefs,
Rinske

Gewoon overdag van die kleine meid genieten. En 's avonds volhouden er niet naar toe te gaan als ze zich zo aanstelt.

Worden de tussenpozen inmiddels groter?

Groetekes, Sje

dat wel, ze klinkt nu vooral nog heel zielig maar het wordt wel echt steeds minder.
zal ik nou, wanneer ik naar bed ga, d’r popje weer bij d’r leggen? of juist niet?

overdag geniet ik zeker van d’r hoor, tuurlijk heeft ze wel is d’r buien maar t lijkt dat ik t dan beter kan handelen dan 's avonds.

liefs,
Rinske

och lieverd! ik begrijp zo goed dat het zo moeilijk is om haar zo te horen!! Doet je mama hartje ook breken he
Ik denk aan je hoor! het is niets meer dan normaal dat je je verdrietig gaat voelen hierdoor. zou ik ook hebben.
even doorzetten! ik hoop dat ze zo slaapt!

Ah, gaat dus de goede kant op!

Popje niet terugleggen! Anders denkt ze alsnog dat er met je te sollen is!

Groetekes, Sje

Wat popje terugleggen betreft, dat kun je mogelijk nog als chantagemiddel gaan gebruiken. Nu dus gewoon niet terugleggen want je hebt gezegd dat je dat niet doet en daar moet je consequent in zijn.

Als haar gedrag nou over een paar dagen nog niet beter wordt (dus als ze zulke krijsbuien blijft houden), zou je nog kunnen proberen wat voor effect het heeft als je zegt “ik leg popje pas weer bij je terug als je slaapt”. Eens zien hoe snel ze stil is.

Dan kun je namelijk als je zelf naar bed gaat (dus niet eerder, want voor hetzelfde geld doet ze net of ze slaapt om haar popje terug te krijgen en begint het krijsen weer opnieuw. Dan lacht ze zich suf) dat popje terugleggen en dan gaat ze mogelijk geen drama maken als ze 's nachts wakker wordt. Plus daarmee laat je ook zien dat je je aan je afspraken houdt. Dat is handig voor andere peuterpuberteitsbuien waarin je haar dingen belooft als ze haar negatieve gedrag stopt.

Begrijp je hoe ik het bedoel?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Nov 2010 20:38:02

ik was aan het typen toen jij aan het posten was
maar fijn dat het nu wat minder wordt.
nee ik zou die pop niet terug gaan leggen. misschien is ze nu ook wat moe aan het worden, als jij weer binnen komt heb je de “poppen” weer aan het dansen denk ik

even heel voorzichtig hoor maar ze is stil
zoals m’n moeder zou zeggen 1-0 voor de katolieken

@Sje: ja daar heb je ook weer gelijk in.

@MamavanRico: pfff dit is dus echt niet leuk he

liefs,
Rinske

Jaaaaaaaaaaaa, gewonnen! We juichen nog niet te vroeg dus hou ons op de hoogte of het over een poosje nog stil is!

Groetekes, Sje

@Sje: ikke snap, dat is een goede inderdaad. zou hou ik dat tenminste nog achter de hand.

liefs,
Rinske