Weer een miskraam

Fijn dat de vk je goed van alles heeft kunnen vertellen, dat zal ook wel rust geven. Hopelijk is je diarree snel over en kan je morgen lekker met Tim knuffelen. Hopelijk slaap je straks lekker.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben er idd heel blij mee dat mijn eigen verloskundige zoveel heeft uitgelegd. Zij vond het ook allemaal niet kunnen zoals het gegaan is. Ze gaf ook aan dat ik een klacht bij het ziekenhuis kon indienen als ik dat wilde. Maar goed daar zit ik op dit moment even niet op te wachten. Wil nu rust hebben en me met andere dingen als het ziekenhuis bezig houden.

Ik hoop idd dat ik me morgen goed genoeg voel om lekker van Tim te genieten. Helaas wordt het niet zulk mooi weer morgen, maar dan maken we er gewoon binnen een leuke dag van. Ik mag niet zwemmen ivm infectiegevaar. Jammer want daar had ik wel zin in. Maar goed dat komt wel weer.

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes.

Ik duik lekker mijn bedje in, slaap lekker allemaal.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Weltrusten!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je, nu ga ik echt afsluiten

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

En, hoe heb je geslapen? En is Tim bij je thuis?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je Mriek ik heb gelukkig goed geslapen. Helaas vandaag nog steeds misselijk, maar gelukkig niet meer zo erg als gisteren. Ik dacht dat ik van de diaree af was vanmorgen, omdat ik helemaal niet meer hoefde. Maar helaas in de loop van de ochtend wel weer. Tim is wel gewoon thuis, dus toen hij om 13.00 uur naar bed ging ben ik ook op bed gaan liggen en ik was ook zo weg. Aangezien de misselijkheid al minder is hoop ik echt dat ik daar binnnenkort vanaf ben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dat het minder wordt is een goed teken lijkt me, toch? Fijn. En ook fijn dat Tim lekker bij je is. Slim dat je ook even lekker naar bed bent gegaan vanmiddag, dat had je zo te lezen ook wel nodig. Hopelijk voel je je lichamelijk snel beter. Hoe is het met je qua emoties gezien?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goh, dat die diarree toch ook zo lang aanhoudt. Vervelend. Gelukkig had je Tim én was het (hier tenminste) lekker weer! Nu is het betrokken, maar in Eindhoven was het 21 graden! Had je wel energie om wat met Tim te doen? Goed dat je ook lekker op bed bent gaan liggen, rust is heel belangrijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

@ Sandra heb je anders wat norrit in huis?? Norrit ontrekt ook gif uit je lijf misschien helpt het een beetje.

Groetjes,

Michèle

Het weer was hier idd ook erg goed Rainbow. Na Tim zijn slaap zijn we lekker naar de speeltuin geweest. Tim vermaakt zich alleen heel goed. Dus ik heb alleen maar op het bankje in de zon hoeven zitten terwijl hij lekker aan het rondrennen was. Zijn meer dan een uur in de speeltuin geweest en daarna heeft hij zich nog lekker in de tuin vermaakt.

Nee, Michelle ik heb geen norrit in huis. Maar bedankt voor de Tim, dan ga ik dat morgen meteen halen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat de ‘symptomen’ al minder worden, en dat je een heerlijke dag met Tim hebt gehad!
Hoe is het verder met je? Ik bedoel kan je er een beetje over praten, ed?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nou de norrit heb ik gelukkig niet in huis hoeven halen, want sinds vandaag is het over. Ook ben ik voor het eerst niet meer misselijk. Echt heerlijk om daar eindelijk vanaf te zijn. Begrijp me niet verkeerd, want ik heb er alles voor over om weer zwanger te zijn dus ook de misselijkheid. Ik bedoel meer dat als je zwanger bent het veel minder erg is om misselijk te zijn als dat je niet zwanger bent.

Ik kan er gelukkig steeds beter over praten zonder emotioneel te worden. Mijn man kan er ook goed over praten. Hij zegt wel steeds dat het voor hem anders is, omdat het niet in zijn lichaam heeft gezeten. Maar hij is wel superlief en een echte steun voor me.

Ik blijf het nog steeds heel moeilijk vinden dat ik niet meer zwanger ben. Als je iets zo graag wilt dan is het zo moeilijk te accepteren dat daar ineens een einde aan gekomen is. Maar goed dat zal tijd nodig hebben. Het lukt me in ieder geval al wel weer wat meer om positief naar de toekomst te kijken.

Verder heb ik heel veel steun hier op ikkeben en ook van mijn familie en vrienden. Ben heel blij dat iedereen het weet, want je krijgt echt heel veel steun waar ik heel blij mee ben.

Nu moeten alleen mijn borsten nog een cupmaat slinken. Haha mijn man zei gisterenavond nog ik vind het niet erg als ze zo blijven. Maar zelf heb ik toch echt gewoon liever mijn cupmaat C weer terug ipv D.

Nogmaals bedankt iedereen!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat je je eigen lichamelijk weer een stuk beter voelt, en ja de rest heeft zijn tijd nodig en die moet je ook gewoon nemen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Haha, wat is dat toch met mannen en borsten?

Maar fijn joh, dat je zoveel steun krijgt en al best wel goed positief kan kijken. Jullie komen er wel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Eh ik hoop het voor je dat ze slinken Sandra. Mijne zijn nooit meer naar hun oude maat gegaan na de zwangerschap. Ik weet niet of dat na een miskraam ook zo kan zijn.

Verder wel fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Want dat is nu heel belangrijk.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn dat jullie zo goed kunnen praten samen,
dat is ook echt wel nodig nu.
Oh je hebt de verloskundige gesproken, wat fijn! en helemaal top dat ze je alles heeft verteld en al je vragen kon beantwoorden.
Slaap je weer een beetje nu?
en ik lees dat ook je misselijkheid al flink weg is getrokken…beter he meid, want dat is geen pretje.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fijn om te lezen dat je wat beter in je vel gaat zitten Sandra, na alles wat er gebeurd is. Je bent hartstikke sterk wijfie! En dat je man je goed begrijpt is al zoveel waard! Plus alle steun van anderen, dat is wel zo fijn. Nu rustig opkrabbelen en je tijd nemen.

Mannen en borsten, inderdaad. Maar ik vind die grote borsten ook helemaal niet zo mooi. Ik heb ze nu dus ook weer (net als met Eef) en ze passen totaal niet bij me. Maar mijn mannetje vind het ook geen probleem! Ik was ook blij toen ik na de bevalling weer mijn gewone BH’s aan kon i.p.v. die lelijke tentdingen. Ik denk dat ze wel zullen slinken Sandra en anders heeft je man gewoon geluk!

Nogmaals: ik heb heel veel respect voor je hoe je met dit verlies om gaat! Echt waar! Jij gaat niet bij de pakken neer zitten. Dat vind ik erg knap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Hoi meid, fijn om te lezen dat de vk je toch het een en ander heeft kunnen uitleggen. Ook goed om te lezen dat jullie samen weer een beetje opkrabbelen. Sluit me bij rainbow aan, vind je een sterke en dappere vrouw.

Gr Patries

Ik ben blij dat je het idee hebt dat het wat beter gaat!
Ook fijn dat je er zo goed over kan praten, en dat is ook waarvoor wij zijn, hè?!

Ik denk dat het met die cupmaat nog wel goed komt!
Bij mij zijn ze juist kleiner geworden erna.
En nu zouden wij BH’s uit kunnen wisselen

Goed hoor meid, hoe je er mee om gaat!
Liefs, Anne

Bedankt voor jullie superlieve woorden.

Vervelend Michelle dat ze bij jou na je zwangerschap niet meer teruggegaan zijn naar je oude maat. Of niet trouwens dat weet ik natuurlijk niet. Na mijn zwangerschap van Tim had ik ook 1 cupmaat groter, maar nadat ik gestopt was met kolven zijn ze weer naar hun oude maat teruggegaan Hoop dus dat dat nu ook weer zo is, maar goed dat wachten we maar af. Vind het al heel fijn dat de diaree en misselijkheid nu helemaal over is.

Inge, ik slaap gelukkig wel heel goed. Het stomme is wel dat ik meteen aan mijn miskraam moet denken als ik wakker wordt. Wordt altijd wel wakker s’nachts om naar de wc te gaan en dan denk ik er direct aan. Ook s’ochtends bij het wakker worden denk ik er als eerste aan. Maar goed dat zal tijd nodig hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker