Weer een miskraam

Vanmorgen hadden we onze 2e echo en oh wat kijken we er naar uit ons kindje weer te zien. En we hebben het gezien… maar het leefde niet meer. Het is zo moeilijk te bevatten, ik ben nog zo misselijk, mijn borsten zijn een cupmaat gegroeid, mijn buik is gegroeid, ik heb geen bloeding gehad maar toch leeft ons kindje niet meer. En dat terwijl we met 7,5 week een mooie echo hadden waarbij we het hartje hebben zien kloppen.

Omdat we Tim al hebben gooien ze het op domme pech. Maar ja dan denk ik hoeveel pech kan een mens hebben als dit alweer de 3e miskraam is na Tim.

Vanavond wordt ik gebeld om te vragen wat ik wil. De miskraam afwachten, medicijnen of curretage. Op dit moment weet ik het gewoon echt niet…kan alleen maar huilen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Oh gatver nee he. En ik hoopte zo dat het deze keer goed zou gaan en het zag er ook allemaal zo rooskleurig uit.

Heel veel sterkte en je man ook natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Ach meid toch
Wat verschrikkelijk
Ik zou zo veel willen zeggen maar daar heb je niets aan nu
Ik leef met jullie mee
Heel veel sterkte en kracht

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Och nee hè?! Dat was het eerste wat ik dacht toen ik de titel las. Wat erg! Ik weet echt ff niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jullie.

Dikke knuffel.

Groetjes Natasja

och meissie wat verdrietig!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh lieverd, ik schrik me te pletter! We hadden het er laatst nog over, dat we dachten dat het goed zou zijn, je voelde je misselijk en je buik groeide. Wat een enorme schok dit, ongelooflijk.

Heeeeeel veel sterkte. Een heel dikke digi-knuffel van mij!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh meid, wat verschrikkelijk…ik heb er geen woorden voor, vind het heel erg voor je.
Een hele dikke digitale knuffel van ons!

liefs woezel

Lilypie Second Birthday tickers

Oh wat een verdriet! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik kan niet anders dan jullie heel veel liefs en sterkte wensen. Ik zit op je schouder om je te steunen. XXX

Groetekes, Sje

Oh meid, ik zit met tranen in mijn ogen. Vind het zo ontzettend erg voor jullie!! Wat moet dit verschrikkelijk zijn, zeker omdat de eerste echo helemaal goed was en je je ook zo zwanger voelt.
Heel veel sterkte!!

ooo nee!!! wat een schok! weet niet wat ik moet zeggen!
wil je in ieder geval heel veel strekte wensen!

dikke knuff

Groetjes Gytha

Lieve Sandra nogmaals heel veel sterkte en
ik denk aan je.

Liefs

O, Sandra!
Wat verschrikkelijk Toen ik het las schrok ik al…
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar heel veel sterkte!!
Liefs, Anne

Lieve Sandra,
wat verschrikkelijk verdrietig!! Ik vind het heel erg voor jou en je man.
Heel veel sterkte.

liefs!

Lilypie First Birthday tickers

Heb je al gesmst maar toch nog even een krabbel…
Ik ben met stomheid geslagen … had dit NOOIT verwacht … vooral omdat de symptomen eigenlijk positief waren … heb er geen woorden voor …

Heel veel sterkte voor jullie als gezin …

Digi-knuffel…

Neeee, ik heb er geen woorden voor…
Wens jouw en je man heel veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Dikke knuffel…

Gr Patries

Ik heb al een aantal keer naar dit bericht gekeken en weet gewoon niet wat ik moet schrijven, vind het zo erg voor je! Ik hoop dat je veel steun kan krijgen bij familie en vrienden want zoiets hakt er flink in!
Ik wens jullie iig veel kracht toe en liefde van jullie lieve Tim.

Ik vind het heer erg voor jullie! Weet niet wat ik zeggen moet…

Ik wou dat ik het niet kon zeggen.
maar zoooo herkenbaar, vorig precies zelfde verhaal bij mij.
Een echo zou zo mooi moeten zijn, maar zo’n pijnlijk beeld vergeet je nooit meer.
Wederom wens ik je heel veel sterkte toe met jullie verlies

Groetjes Marianne mama van Ruben

Jeetje, meid, wat schrik ik hiervan! Wat erg voor jullie!

Heel veel sterkte met de verwerking.

Liefs Hilde

Woonde je maar om de hoek meis … ik zou je zo graag willen troosten… zonder woorden … maar er toch voor je willen zijn!