Weer een miskraam

Fijn dat nu alles achter de rug is. Hoop dat je lichamelijk en geestelijk snel weer de oude bent.

Sterkte en beterschap.

Gr Egberta

Fijn dat het achter de rug is, en verder bekend verhaal helaas, Ik moest pas na een maand terug. Na de curretage geen arts meer gezien.
Het is voor hun lopende band werk maar ze vergeten dat het dat niet voor ons is. Waardeloos.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi Sandra,

Gelukkig is het nu achter de rug, al zal je nog wel tijd nodig hebben om dit een plaatsje te geven. Jammer dat ze daar in het ziekenhuis niet zoveel begrip voor hebben. Ik hoop dat je snel weer een beetje opknapt.

liefs, Ramona

Fijn dat het allemaal achter de rug is maar wat een beroerde behandeling zeg. Alsof je dit vaker meegemaakt hebt en wel even weet hoe het allemaal werkt. Maar goed het is verder voorbij. Rust goed uit en denk even goed aan jezelf. Hopelijk slaap je goed vannacht.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het nu achter de rug is!
Maar wat ben jij raar behandeld.
Je zou zeggen dat tijdens dit soort operaties de mensen heel zorgvuldig met je om zouden (moeten!!) gaan.

Ik hoop dat je nu rustig de tijd kan vinden om het allemaal een plekje te geven!
Liefs, Anne

Fijn dat het nu achter de rug is, al vind ik ook dat je raar behandeld bent.
Hopelijk vind je nu een beetje rust en knap je weer een beetje op.

Gr Patries

Michelle, het is idd voor hun volgens mij lopende band werk. Maar dat neemt niet weg dat ik het ten eerste heel raar vind dat je geen arts meer aan je bed krijgt. Maar boven alles vind ik het echt niet fijn dat je gewoon helemaal geen informatie mee krijgt. Ik ben nu maar op internet gaan kijken en kom daar folders van ziekenhuizen tegen over curretage. Zo’n folder moeten ze overal standaard meegeven na zo’n ingreep. Het is toch heel raar dat je niet eens weet hoeveel bloedverlies en pijn normaal is etc. Ik weet helemaal niet wat ik kan verwachten. Op internet lees je ook veel verschillende dingen, maar dat komt ook omdat je voornamelijk op forums uitkomt. Over 2 weken dus een belafspraak en over 6 weken moet ik langskomen. Dus als ik er dan ben dan ga ik het toch eens bespreken. Wil echt niet als een zeur overkomen, maar naar mijn mening is het toch normaal als je gewoon wat informatie krijgt over hetgeen er gebeurd is.

Ik was in ieder geval gisterenavond zo moe dat ik al snel in slaap gevallen ben en vanmorgen pas wakker werd van de wekker van Peter. Ben even wakker geweest toen Peter Tim naar de creche ging brengen en heb daarna nog tot 10 uur geslapen. Ik was de hele ochtend heel erg misselijk, maar de misselijkheid is voor het eerst sinds een kwartiertje ofzo weg . Wel zijn mijn darmen flink van slag, want ik ben al de hele ochtend aan de diaree. Geen idee of ik iets van een virus heb of dat dit een gevolg is van de curretage.

Ik word gelukkig vandaag nog door mijn eigen verloskundige gebeld om te vragen hoe het gegaan is. Dus zal hoop ik van haar ook nog wel wat meer info krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

is het geen mogenlijkheid om gewoon het ziekenhuis terug te bellen en te vertellen NU AL hoe jij erover denkt hoe het is gegaan?
afspraak over 2 weken amahoela! ik snap dat je gewoon weinig zin hebt in een hoop gedoe nu, net nu je je rust zo hard nodig hebt,
maar ik merk dat je je toch wel zorgen maakt over het een en het ander. ik zou zeker gewoon even bellen.
Mits de verloskundige je niet verder kan helpen natuurlijk.
Wel fijn dat je wat geslapen hebt.

idd op google kom je op veel forums uit
maar ik vond ook dit, gaat over miskramen, curettage etc

http://www.tussenderivieren.com/nieuws.html

ik weet niet of het was is maar het is een site van verloskundige geloof ik

en hier ook een forum maar dat zijn de ervaringen van vrouwen die een curettage hebben gehad en hoe het daarna ging lichamelijk:

http://www.medischforum.nl/onderwerp/1422

sterkte meid

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 24 Mar 2010 12:48:38

Het is indd schandalig Sandra, ook ik heb geen folder of wat dan ook gezien. Hoeveelheid bloedverlies geen idee wat normaal was, maar ik had maar halve dag bloedverlies, dus toen wel ff gebeld kon geen kwaad. Zo en toen de eerste keer dat ik mijn menstruatie weer kreeg, ik liep leeg, ben ik toen 's avonds nog naar de ha post geweest om te kijken of er iets aan de hand was, was niet, maar hou het in je achterhoofd dat dat ook kan gebeuren, schrok me wild.

Hoop dat de verloskundig wat antwoorden op je vragen heeft. Doe lekker rustig aan.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

de Diaree kan een reactie van je lijf op het narcosespul zijn Sandra. Dat heb ik ook altijd met algehele narcose.

Groetjes,

Michèle

Ik wist niet dat je diaree kon krijgen van de narcose Michelle. Bedankt in ieder geval, dan weet ik in ieder geval waar het van komt. Had jij er altijd lang last van?

Inge, lief dat je wat informatie voor me hebt opgezocht. Bedankt! Ik heb het meteen gelezen. Ik kan idd vandaag wel het ziekenhuis bellen, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Ben nu nog zo vol emoties dat ik anders veel te boos ga worden aan de telefoon. Wil mezelf de aankomende tijd echt wat rust gunnen, dus wil proberen het ziekenhuis even te laten bezinken. Maar ik laat het hier zeker niet bij zitten. Over 2 weken als alles een beetje tot rust gekomen is en ik die belafspraak heb dan horen ze het zeker van me. Maar dan ben ik ook zelf wat rustiger en kan ik alles beter verwoorden ipv alleen maar heel boos te worden.

Michelle, wat vervelend dat jij ook hetzelfde behandeld bent destijds. Vind het echt zo belachelijk. Ok dat ze ondanks dat ze het beloven de arts niet laten komen dat is tot daar aan toe. Maar het is toch een kleine moeite om te vragen hoe het met je gaat en je wat info meegeven. He bah dus de 1e menstruatie kan heel heftig zijn. Nou dan moet ik me daar maar op voorbereiden. Ik heb helemaal geen bloedverlies meer nu. Maar nu lees ik op internet dat er veel mensen zijn die eerst geen bloedverlies hebben en dan ineens na een paar dagen heel veel. Nou ja we wachten het maar af, er is toch geen peil op te trekken.

Heb net eindelijk gedoucht, dus daar ben ik wel wat van opgeknapt. Maar verder blijf ik maar naar het toilet lopen. Las trouwens ook op internet dat je op de dag van de algehele narcose alleen maar lichtverteerbaar voedsel mag hebben. Weet niet of dit inmiddels achterhaald is, maar wie weet dat ik daardoor ook zo aan de diaree ben. Ik heb namelijk ondanks mijn misselijkheid met moeite wel gisterenavond wat avondeten op.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:

Heb net eindelijk gedoucht, dus daar ben ik wel wat van opgeknapt. Maar verder blijf ik maar naar het toilet lopen. Las trouwens ook op internet dat je op de dag van de algehele narcose alleen maar lichtverteerbaar voedsel mag hebben. Weet niet of dit inmiddels achterhaald is, maar wie weet dat ik daardoor ook zo aan de diaree ben. Ik heb namelijk ondanks mijn misselijkheid met moeite wel gisterenavond wat avondeten op.

Hoi Sandra,
Volgens mij is dat achterhaalde info. Ik ben 2 jaar terug geopereerd en ook onder narcose geweest. Ik kreeg in het ziekenhuis gewoon eten, niks aangepast of lichtverteerbaar.

Hoop dat je je ervaringen van het ziekenhuis ook een plekje kan geven.
Gun jezelf tijd om dit alles te verwerken.

Sterkte de aankomende periode.

Liefs

@ Sandra een paar dagen ik moest altijd langer in het ziekenhuis blijven dus de combi narcose en ziekenhuisvoer bevorderd niet echt helaas.

Groetjes,

Michèle

geen dank sandra,
ik hoop dat je wat aan de info had.
En ik snap ook dat je niet nu het ziekenhuis gaat bellen, daarom zei ik al als het nog niet gaat gewoon eerst laten bezinken, geef jezelf alle tijd die je nodig hebt!
heb je de verloskundige nog gesproken?
wat zei ze?
Rust maar lekker uit meis

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

De meeste dingen wist ik al Inge, maar er stonden ook een aantal dingen in die ik nog niet wist. Mijn verloskundige heeft me aan het einde van de middag gebeld en ik heb een heel fijn gesprek gehad. Ze heeft me heel veel dingen verteld, dus gelukkig is nu alles duidelijk. Ze heeft me van alles verteld over de pijn, de curretage, de nabloedingen en hoe het zit met opnieuw zwanger worden. En als ik nog iets wilde weten kon ik hun altijd bellen.

Net als Michelle gaf zij ook aan dat de diaree van de narcose kon komen. Maar het mocht niet te lang duren, dus als ik er over 2 dagen nog last van heb moet ik hun bellen of het ziekenhuis.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat je nu even een goed gesprek hebt gehad met je verloskundige!
En dat je nu gewoon volledig op de hoogte bent.

Ik hoop dat je je snel beter voelt, en je het lukt om het goed te verwerken.
Heb je morgen Tim weer thuis?

Liefs, Anne

Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat ze wat meer kon vertellen. Hopelijk ben je nu wat rustiger erover. Slaap lekker iig vor straks en morgen weer lekker met Tim spelen en knuffelen.

Liefs

Dank je, Anne!

Ja, morgen ben ik met Tim thuis. Hoop dus dat ik me dan weer wat beter voel als vandaag en niet meer zo misselijk ben en diaree heb. Kan hem wel naar mijn ouders brengen als het nodig is. Maar ja je wilt hem het liefst gewoon lekker thuishebben. Kijk dus wel even hoe ik me morgen voel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ook wel gezellig, dat hij morgen lekker thuis is om jou gezelschap te houden en je lekker te knuffelen
Hoop dat het goed gaat, en dat je je er sterk genoeg voor voelt!
Liefs, Anne

Het zit je ook allemaal erg tegen zeg…
Hoop heel erg dat je jezelf morgen beter voel … van diarree wordt je ook zo slap als een vaatdoek. Denk aan jezelf meis…KNUFFEL

Lilypie In verwachting Ticker