He gatver. Ik ken het moeten bewegen wel uit mijn zwangerschap maar me zo onrustig voelen ken ik niet en lijkt me ook helemaal niks. Hopelijk ben je snel het weekend dpr meid.
Groetjes,
Michèle
He gatver. Ik ken het moeten bewegen wel uit mijn zwangerschap maar me zo onrustig voelen ken ik niet en lijkt me ook helemaal niks. Hopelijk ben je snel het weekend dpr meid.
Groetjes,
Michèle
Rond 10 uur gisterenavond was ik weer helemaal rustig en had ik ook de drang niet meer om te moeten bewegen. Nu kan ik het me al niet meer voorstellen. Het is echt zo bizar om mee te maken, Ik leek echt niet goed wijs zoals ik stond te bewegen.
Ik heb trouwens wel gisterenavond de huisartsenpost gebeld voor andere medicijnen. Die heb ik gelukkig meteen bij de avondapotheek op kunnen halen. Ik heb nu domperidon gekregen. Zijn gewone tabletten die ik 3 keer per dag moet innemen. Ze werken tot nu toe nog niet zo goed als die zetpillen. Maar goed het is nog maar een paar dagen, dus ik moet even doorbijten. Sowieso mag ik na morgenmiddag niks meer slikken ivm de operatie dinsdag. Dus dat wordt morgenmiddag en maandag nog even misselijk zijn en dan hard hopen dat ik dinsdag op tijd geholpen wordt. Zie best wel op tegen zijn algehele narcose. Heb ik nog nooit eerder gehad.
Groetjes,
Sandra
He, wat een akelige bijwerkingen! Het lijkt me ook heel raar om je zo te voelen, dat ken je gewoon helemaal niet. Gelukkig heb je nu andere medicijnen. Zijn de krampen inmiddels weer opgehouden? Dan is het toch misschien een kwestie van doorbijten en afwachten tot je dinsdag aan de beurt bent. Is het algehele narcose? Pfoe, best heftig. Ik begrijp dat je er tegenop ziet, het is niet wat je had gehoopt. Sterkte met wachten meis, meer dan dat kun je nu helaas niet doen. Ik krijg maandag een tweede termijnecho en ik moet zeggen dat ik dat, na wat jij hebt meegemaakt, ook een stuk spannender vind. Als het allemaal nog maar goed zit…Het blijft een spannend gebeuren, kindjes krijgen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ Sandra heel veel sterkte hoor meid. En misschien steunt het je als ik zeg dat algehele narcose best mee valt. Mijn langste was bijna 3 uur en dat is ook allemaal goed gegaan. Probeer er wel ontspannen in te gaan dat is makkelijker met bijkomen en geef aa ndat je het eng vind dat stellen ze je wat meer gerust.
@ Rainbow ze vroegen van de week aan Uri Geller waarom er zo weinig vrouwelijke mentalisten zijn. Simpel zei hij vrouwen baren kinderen een groter wonder is er niet.
Groetjes,
Michèle
Wat spannend Rainbow dat je maandag weer een echo hebt. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat alles goed is. Maar je moet ook niet te veel aan mijn verhaal denken he !! Bij de meeste gaat het gelukkig allemaal goed en we gaan er vanuit dat bij jullie ook alles goed is.
Michelle, bedankt voor de tips. Vind het een eng idee dat ik in slaap ga vallen van narcose. En dan ben ik ook weer zo’n muts die bang is te vroeg wakker te worden ofzo. Jeetje 3 uur narcose, dan stelt het bij mij niet zoveel voor. De ingreep is een kwartier ofzo, dus heel lang zal de narcose dan niet zijn. Maar toch bedankt dan ga ik dat in ieder geval aangeven.
Groetjes,
Sandra
Meis … ik denk aan je! Hoop zo dat de dinsdag snel voorbij is en dat je dan weer snel ichamelijk mag herstellen. Geestelijk hoop ik ook dat het goed met je komt … maar neem hier echt je tijd voor, dit kan nl ontzettend zwaar zijn! …
Ik leef in gedachten met je mee… vind je een sterke vrouw maar … je moet jezelf niet onderschatten!
@ Sandra ik ben zelf 13 keer geopereerd. Al waren de mijne misschien wel langer het stelt niks voor bij de jouwe dat weet ik wel. Maar ik zag meet op tegen de ruggeprik dan een algehele narcose, maar dat zal denk ik de ‘gewenning’ zijn.
Heel veel sterkte in iedergeval enne neem iets vertrouwds mee. Mijn laatste op mijn 19e dat was ook de langste had ik gewoon een knuffel bij me, klinkt misschien kinderachtig maar ik had er steun aan.
Groetjes,
Michèle
toen ikde eerste helft van je verhaal las, dacht ik meteen: die zetpillen, misschien ligt het daar wel aan!
en ja hoor toen ik verder las bleek dat het te zijn.
ook omdat het telkens gebeurde nadat je die zetpil had gebruikt.
wat ontzettend vervelend meis dat je eigenlijk baat zou moeten hebben bij die dingen maar de bijwerkingen natuurlijk nog vervelender zijn.
snap dat je dan helemaal stopt met die rommel.
Domperidon had rico ook (motillium) in drank vorm,
je hebt die ook in zetpil vorm en in pilvorm idd.
Het helpt tegen misselijkheid en het zorgt ervoor dat eten sneller naar de darmen gaat.
nog even doorbijten meisje, en ik hoop nog steeds dat het toch spontaan gebeurd, dan hoef je ook niet zo’n ingreep want dat lijkt me ook behoorlijk lastig, en een impact op je hebben.
ik snap dat je tegen de algehele narcose opziet.
ik zou het wel even met je artsen bespreken, misschien kunnen zij je gerust stellen.
sterkte lieverd
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 20 Mar 2010 14:06:25
Fijn dat je nu een ander middel hebt gekregen, waar je niet van die nare bijwerkingen van hebt!
Misschien kan je wel een knuffel van Tim meenemen dinsdag, dat je dat gerust stelt.
Verder moet je misschien maar denken dat een algehele narcose fijner is dan dat je het bewust meemaakt, en je half verlamd bent. (lijkt mij ten minste)
En wat Mini-boy zegt klopt helemaal: Je bent echt een sterke vrouw!
Liefs, Anne
Voordat ik het vergeet heel veel sterkte dinsdag!!!
Ik bezoek deze forum niet zo vaak vandaar.
Liefs Carolien
Kom op…kop op…je kunt het!
Ga die narcose (zo goed als je kan) laconiek in, dan kom je er goed uit!
Rustig blijven vanuit de narcose dan komt alles goed.
En je hebt mijn verhaal al gelezen denk ik he via mail?
Hij duurt niet lang bij mij zo’n 10 minuten had narcose van korte duur!
Zal aan je denken!
suc6
Gr, danielle
Fijn dat je niet langer zo onrustig bent. Ik begrijp dat je opziet tegen de narcose; ik heb nog nooit een operatie hoeven ondergaan gelukkig en zou het ook eng vinden. Denk aan je hoor!
Groetjes,
M
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Mriek, Tim lijkt er wonder boven wonder geen last van te hebben. Hij is juist ontzettend lief. Tim is niet iemand die zomaar kusjes en knuffels komt geven. Maar ik heb deze week nog nooit zoveel kusjes en knuffels van hem gehad. We hebben hem wel verteld wat er gebeurd is. Of hij het snapt is een 2e, maar dan hebben we het hem in ieder geval wel uitgelegd. En verder probeer ik ervoor te zorgen dat hij mij zo weinig mogelijk ziet huilen etc.
Ik vertelde al dat de domperidon die ik sinds vrijdagavond slikte een stuk minder werkte. Vandaag werkte hij helemaal niet meer. We waren bij mijn schoonouders en die wonen hier een heel stuk rijden vandaan. Heb daar alleen maar op de bank gelegen zo ontzettend misselijk was ik.
Groetjes,
Sandra
Wat lief dat Tim zo aanhankelijk is, hij zal toch wel aanvoelen dat mama heel veel behoefte heeft aan zijn kusjes en knuffels. Wat ontzettend naar dat die domperidon niet goed werkt. Gelukkig is het morgen al maandag en dan nog één dagje. Heel veel sterkte nog met alles meid.
Groetjes,
M
Meid, wat moet je toch door een rotperiode heen. De miskraam, het verdriet, de bijwerkingen van de zetpillen en nu weer de Domperidom die niet werkt met een hoop misselijkheid als gevolg. Het is afzien voor je. Gelukkig geeft je lieve Tim je extra veel kusjes, zodat de pijn toch wat verzacht wordt. Hij snapt denk ik niet wat er gebeurd is, maar hij voelt wel aan dat zijn mama zich niet goed voelt. En dat ze veel knuffels nodig heeft. Dat is dan weer zo mooi! Veel sterkte dinsdag en probeer er zo rustig mogelijk in te gaan, des te rustiger kom je weer uit de narcose. Nog even doorzetten, hoe moeilijk ook, het is nu snel dinsdag. We denken nog steeds aan je!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik wil je alvast heel veel sterkte ensen voor morgen. ls at achter de rug is kun het gaan proberen om te verwerken al zal dat niet meevallen.
Dikke knuf
Liefs Michelle
O, Sandra! je hebt het ook niet makkelijk!!
Dit is de laatste dag, en na morgen ga je een ‘nieuwe fase’ in.
Ik wil je ook alvast veel sterkte wensen!
Ik zit op je schouder, meid!
Knuffel, Anne
Hoi Sandra, Ook van deze kant heeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Bedankt!
Ik heb net gebeld en ik moet er morgen om kwart over 10 zijn en de ingreep is om kwart over 11. Ik moet tot de ingreep nuchter zijn, dus ben blij dat ik in ieder geval s’ochtends geholpen wordt.
Groetjes,
Sandra
Lieve Sandra…
Ik ga in gedachten morgen met je mee…
Wil je heeel veel sterkte wensen … en hoop dat je vannacht toch nog ‘goed’ kan slapen…
Denk aan je!!!