Weer een miskraam

Oh san, wat vervelend dat je tot dinsdag moet wachten. Vind het zo naar.

liefs

Ik lees je bericht nu pas,
Tuurlijk begrijp ik je keuze,
die maak je niet voor niks natuurlijk.
Jeetje wat ontzettend shit dat je pas dinsdag kunt! idd loop je nog zo rond, en ik snap dat je idd dan wil dat het gewoon spontaan gebeurd.
ik vind het echt vreselijk dat je zolang moet wachten, kun je niet in een ander ziekenhuis? je hebt natuurlijk niks aan woorden vn: dit is belachelijk dit moet niet kunnen… het is nu toch zo dus daar heb je ook weinig aan…

Lijkt me ook echt niet prettig als ze je constant aan zitten te kijken
alsof het al niet erg genoeg is weet je je dan helemaa geen houding meer te geven.
sterkte meid, en stoom af blijven blazen he, niets opkroppen, maar dat doe je gelukkig ook niet

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Mar 2010 17:15:29

He meid,tot dinsdag wachten? Dat is balen voor je.
Nu het niet meer leeft, wil je er (denk ik) ook vanaf… iig van die misselijkheid etc.
Wat een rare mensen dan op het ziekenhuis dat ze zo medeleven en rare vragen stellen!
Zou er helemaal gek van worden.

Veel sterkte!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat een vervelende ervaring Sandra. Bah. Wat rot dat ze je weer een echo lieten maken en dat ze echt zo lomp zeiden dat jullie kindje echt dood was. Dat woord ‘dood’ is wel erg confronterend. Ze moeten toch weten dat een extra echo voor jou heel moeilijk is? En dan die sullige co-assistenten…ik kan me voorstellen dat je je erg ongemakkelijk hebt gevoeld. En dan ook nog wachten op dinsdag. Wat heb ik met je te doen! Kon ik de tijd maar een week vooruit draaien…Ik vind het zelf wel fijn dat je ons wilt vertellen hoe het allemaal gaat, want iedereen leeft met je mee en ik kijk telkens even in dit topic. Ik ben er zelf ook best wel mee bezig in mijn hoofd. Dat komt toch doordat we elkaar mailden en we ook de vreugde met elkaar hebben gedeeld. Je houdt me toch bezig, kon ik je maar helpen! En dan ook nog eens dat ziekenhuisbezoek…waarom doen ze dat toch zo lomp?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Je wilt het denk ik niet horen. Mara dat van die echo is tegenwoordig verplicht. Het is in het verleden wel eens helaas voorgekomen dat levende vruchtjes gecurateerd werden. Maar dat maakt het er voor jullie niet makkelijker op. Dat gesprek vind in niet kunnen. Ik snap best dat ze alles moeten leren maar ik vind ten eerste dat dat altijd gevraagd moet worden aan de patient of die er bezwaar tegen heeft dat zij erbij zijn en dat zij dit soort gesprekken niet zelf moeten voeren, zeker niet als ze nog van alles aan de gyno moeten vragen. Je zit daar al niet lekker.

Ik hoop voor je dat het spontaan op gang komt want je moet je nu wel heel rot voelen en nog een week zo dat wil je ook niet nee. Ik brand een kaars voor je.

Groetjes,

Michèle

Lees het nu pas. Heb er geen woorden voor. Ik denk aan jou je man en aan Tim en ik wens jullie veel sterkte en kracht om dit grote verlies te verwerken.

groetjes Ramona

Nou, het klinkt niet echt of je het makkelijk heb gehad daar in het ziekenhuis!
Dit soort gesprekken moeten naar mijn idee echt gevoerd worden door mensen met ervaring!!
Maar daar heb jij helaas nu niets meer aan…

Vind het echt vervelend voor je dat het zo heeft moeten lopen ook nu in het ziekenhuis. En helemaal nar dat je tot VOLGENDE WEEK dinsdag moet wachten!! Pff… kan me voorstellen dat je het niet helemaal ziet zitten.
Maar meid, hou vol! EN blijf praten, en al je gevoelens uiten.
Sterkte, met de misselijkheid ed ook.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje meid, wat heftig allemaal. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen. Ik denk aan je!

Dikke knuffel!

Groetjes Natasja

Jeetje sandra wat krijgen jullie het voor de kiezen zeg. Die echo, en dat lompe gesprek, dan ook nog wachten tot dinsdag.
Dikke knuffel en veel kracht voor de komende dagen.

Gr Patries

Sluit me helemaal bij de andere aan…

Denk aan jullie…

Sandra wat erg voor jullie!
Ik snap helemaal dat je nu veel huilt.
Mijn eerste zwangerschap eindigde ook in een curritage.
Heel veel sterkte toegewenst!

Liefs , Danielle

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het was idd geen leuke ervaring vanmiddag in het ziekenhuis. Maar goed het meest vervelende vind ik dat ik tot dinsdag moet wachten. Ik zie er echt heel erg tegenop om me nog een week zwanger te voelen en een vruchtje bij me te dragen wat niet meer leeft. Ik bedacht me net wel dat ik natuurlijk morgen de huisarts kan bellen om te vragen of ik iets kan krijgen tegen de misselijkheid. Tenslotte kan het nu geen kwaad meer voor het vruchtje.

Ben nu echt helemaal op, dus ga mijn bed opzoeken. Heel stom maar helemaal in bed ga je zo malen, dus zie er gewoon tegenop om naar bed te gaan. Vanavond met mijn man een spel triviant gespeeld, om afleiding te hebben.

Ik vind het heel fijn dat ik hier mijn gevoel neer kan zetten. Ben niet iemand die heel makkelijk over zijn gevoelens praat. Maar op deze manier kan ik ze toch uitten. Echt ontzettend lief dat jullie zo meeleven en er voor me zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dat zou wel fijn zijn als je iets voor de misselijkheid kan krijgen en dat het dan allemaal wat dragelijker wordt tot dinsdag. En volgens mij was de knuffel zo toch? {{{{sandra}}}}

Liefs

Goed idee, om iets tegen de misselijkheid te gaan vragen. Hoe ging het vannacht?

x

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik lees bijna nooit op het zwanger forum, Ik wenste nu dat ik het wel had gedaan zodat ik ook mijn medeleven eerder kon tonen, Toen ik dit allemaal las werd ik heel triestig en liet mij beseffen hoe zwaar het moet zijn.

Ik hoop dat alle ikkebenners je een hart onder de riem hebben kunnen stekken om het allemaal beetje te kunnen verwerken.

Heel veel sterkte meid!!

Liefs Georgina

Ik hoop dat je een beetje lekker geslapen hebt Sandra!
Inderdaad fijn als je niet goed over gevoelens kan praten , dat het hier wel kan!!
En afleiding is ook wel fijn

Goed idee om iets voor de misselijkheid te vragen!
Hoop dat het kan.

Liefs, Anne

Ik heb tot half 6 goed geslapen. Daarna heb ik geen oog dichtgedaan, ondanks dat ik nog erg moe was.

Ben vandaag voor het eerst alleen thuis. Gisteren en maandag was mijn man ook thuis. En gisterenmiddag waren we natuurlijk in het ziekenhuis. Hij zei al vanmorgen als je wilt dat ik thuis blijf moet je het zeggen. Dat is heel lief, maar hij kan toch verder niks doen. Pff merk wel dat ik maar blijf malen en malen. Heb nu ook momenten dat ik gewoon boos ben op mijn eigen lichaam dat het vruchtje niet vanzelf word afgestoten.

Heb net wel de huisarts gebeld en de assistente zou gaan overleggen met de huisarts en ervoor zorgen dat ik in de loop van de middag medicijnen kan ophalen bij de apotheek. Hoop dus dat die gaan helpen.

Zit ook heel erg te twijfelen of ik morgen moet gaan zwemmen. Normaal zwem ik altijd iedere donderdagochtend met Tim. Eerst les en daarna lekker spelen in het peuterbadje. We vinden dat allebei heel erg leuk. Maar ja zo fantastisch voel ik me niet. En waar ik het meeste mee zit is dat je nog steeds een bol buikje ziet en mijn borsten zijn nog groter dan normaal. Vorige week kreeg ik al veel blikken, maar ik had zoiets van ik vertel het volgende week. Ben dus bang dat mensen er morgen naar gaan vragen. Aan de andere kant vind ik het zwemmen erg leuk en is het toch weer afleiding. Weet dus echt niet wat ik moet doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wat lief dat je man thuis wilde blijven. Ik snap ook dat jij niet zo goed weet waarom. Je kan hem desnoods altijd nog bellen toch? Of hij thuis kan komen? Wat ontzettend heftig dat je zo blijft malen, ik vind het zo triest.

Over dat zwemmen; tja, dat kan je alleen zelf besluiten natuurlijk. Aan de ene kant iets leuks en afleiding, maar als je vragen gaat krijgen dan word je er toch weer mee geconfronteerd. Je kan misschien ook iets anders met Tim gaan doen? Naar de speeltuin of kinderboerderij? Heb je toch een leuk uitje.

Oh meid, ik vind het zo erg dat je het nu zo moeilijk hebt! Weer een heel dikke knuffel!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou, hopen dat je snel de juiste medicijnen binnen hebt. Kan de huisarts je ook niet helpen aan die andere medicijnen om de miskraam op te wekken? Of heb ik dat verkeerd begrepen uit je eerste berichtje? Ik kan me voorstellen dat je liever niet tot dinsdag wacht.

Nou, neem de tijd voor jezelf en nogmaals, sterkte!

liefs

Eigenlijk hetzelfde te zeggen als Mriek en Liske.
En denk aan je.

Liefs