We hebben een huis gekocht!

dank je voor de tip, denk niet dat de prijs omlaag zal gaan heeft nu een jaar leeg gestaan, en is van 16900 naar 15800 gegaan. We gaan zoiezo morgen bellen om het vast te zetten.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Dan doe je desnoods een bod van 125000 of 130000 ofzo. Vraag desnoods even aan een van de vaders wat een handig bod is. Je moet in elk geval, ook al denk je dat ze niet in prijs zullen zakken, niet de vraagprijs bieden. Zij calculeren altijd in dat ze er minder voor gaan vangen dus ze lachen je vierkant uit als je meteen de vraagprijs biedt. Zeker als het al een jaar leeg staat. Ze willen het onderhand kwijt, dus zakken in prijs zullen ze in elk geval nog.

Groetekes, Sje

sorry sje, voor de late reactie hihi. Mijn mannnetje gaat straks bellen voor een optie tot maandag , omdat vrijdag even alles opnieuw berekend wordt met vaste lasten … enz

Spannend! En is er al meer nieuws?

Groetekes, Sje

nee, er is nog geen nieuws mijn mannetje belt als hij thuis is, dan horen jullie het.

sterkte .en hoop dat jullie je droomhuisje kunnen kopen

groetjes marielle mama van tanja

nou inderdaad, spannende tijd voor jullie.
Hoop voor jullie dat het doorgaat

nou meneer de makelaar zou terug bellen, nog niks maar ik hebtegen mijn mannetje gezegt dat als hij rond 10 uur nog niet gebeld heb hij even zelf weer moet bellen. Ik moet namelijk vanmiddag werken en wil wel extra vrolijk op het werke nkomen haha

Je weet de spanning er wel in te houden zeg! Haha!

Groetekes, Sje

sorry, ik was aan het werken. Nou we hebben de makelaar gesproken we gaan maandag naar het huisje toe om nog eens te kijken en dan gaan de vaders mee en dan doen we een bod. We hebben namelijk vrijdag een berekening voor de hypotheek ect…

Oh wat spannend allemaal! Hou je het nog vol met de zenuwen of valt het tegen?

Groetekes, Sje

lijkt net of ik verliefd ben, hihi allemaal vlinders hihi, en wil het aan iedereen vertellen en dan doe ik dat ook.

hihi ja op een huis kun je ook verliefd zijn

Succes en ben benieuwt hoe het verder uitpakt.

hahahahaha heerlijk gevoel he verlieft .succes vandaag .
.en tot maandag wacht pppffff .maar goed wachten word beloond

Nou weer even een update, vandaag hebben we alles laten berekenen en alles komt rond, we kunnen dus gaan bieden en hebben zelfs nog recht op koopsubsidie. Helaas moet ik een dag langer wachten, het wordt dinsdag en dan gaat die man ook mee om een bod te doen. Ben helemaal blij.

Oh wat spannend! Fijn dat het financieel in elk geval zou moeten lukken.

Groetekes, Sje

joepie daar kan het dus niet aan legen .nou spannend .benieuwd succes

Hoi allemaal,
helaas heb ik net een telefoontj gehad bvan de makelaar. Hij vertelde me dat andere mensen met de eigenaar van het huis zijn wezen kijken en gelijk hebben gezegt tegen de iegenaarn dat ze de vraagprijs willen betalen. Dit gaat voor ons helaas niet dus , helaas gaat het niet door.

zo dat is dan ff flink balen zeg

hopelijk vind je snel weer iets waar je opnieuw verliefd op kan worden

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

o bale zeg!
succes met de verdere huizenjacht.
houdt ons wel op de hoogte he.

groetjes gytha