ja balen is het zeker, maar ik hou jullie op de hoogte
Liefs en dikke kus brenda en charissa
ja balen is het zeker, maar ik hou jullie op de hoogte
Oh wat beroerd zeg! Zie je lieve schat, het zou misschien geholpen hebben als jullie vorige week een voorlopig bod zouden hebben gedaan. Dan mag het huis niet aan anderen verkocht worden zolang jullie in onderhandeling zijn. Ook niet als die anderen de vraagprijs bieden!
Dus hou dat bij een volgend huis in gedachten als je daar verliefd op bent.
Overigens is het sowieso officieel niet toegestaan dat de eigenaar zelf geïnteresseerden rondleidt als er eigenlijk een makelaar voor een huis ingeschakeld is. Dus eigenlijk niet keurig van die eigenaar maar ja die wil het huis zo snel mogelijk kwijt natuurlijk.
Groetekes, Sje
we hadden een optie maar die mensen hebben het tegen de eigenaar gezegt als ze het alleen hadden gedaan tegen de makelaar wast geen probleem snap je we kunnen het wel kopen voor de vraagprijs allen krijgen we dan geen koopsubsisie
Ik gun jullie gewoon zo graag een tof nieuw huisje. Ik hoop dat je snel een ander droomhuis vindt.
Groetekes, Sje
We hebben een huis gekocht, we zijn vanmorgen wezen kijken voor een huisje.We hebben vanmiddag een bod uitgebracht we kregen een tegen bod en nu hebben we een huis
Heyyyy wat een leuk bericht
Van harte gefeliciteerd ben benieuwd hoor dus als je foto`s hebt hahah
Voor de nieuwschierige onder ons waarvan ikke dus
nou hier is de site
http://www.huislijn.nl/koopwoning/zeeland/oost-souburg/van-ginkelstraat_8_4388np_6aba45b3-12e3-4544-b6ce-7a6f19129436.aspx
Gefeliciteerd!!!
Ziet er mooi uit hoor!
Per wanneer kunnen jullie erin?
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
we gaan morgen eerst op vakantie, we hadden niet verwacht dat het zo snel ging haha. na de vakantie weten we meer.
gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddddddd
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Tjonge, ik hang ook weer eens een middagje in de Efteling en mis meteen het belangrijkste nieuws van de dag!
Hé wat goed Brenda! Gefeliciteerd meid! Eerst lekker van de vakantie genieten en dan verder gaan genieten van de voorpret voor het nieuwe huis!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 04 Sep 2008 22:08:34
Oh gefeliciteerd, wat leuk!!
En wat een prijzen zeg, pfoeee ben ik jaloers op, voor zo´n leuke prijs, super!!
Daar koop je hier nog geen 2 kamer appartementje voor…
Geniet lekker van de voorpret!
Groetjes Nathalie & Co
Gewijzigd door - Nathalie op 04 Sep 2008 23:53:40
zo wat een mooie woning .nou voor die prijs heb je er hier ook niet zo een .fijne vakantie .en geniet al van de voorpret om jullie huisje in te richten
groetjes marielle mama van tanja
quote:
Tjonge, ik hang ook weer eens een middagje in de Efteling en mis meteen het belangrijkste nieuws van de dag!Hé wat goed Brenda! Gefeliciteerd meid! Eerst lekker van de vakantie genieten en dan verder gaan genieten van de voorpret voor het nieuwe huis!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 04 Sep 2008 22:08:34
haha ja sje nou we zijn super blij, we gaan zo weg dus tot volgende week.
wouwwwwwww wat leuk zeg!
eerst vakantie vieren en dan ook nog een nieuw huis leuk hoor.
En wat een prijsjes daar! Hier vindt daar echt geen huis voor hoor!!!
Brabant is dan echt duur als je dat ziet!
Fijne vakantie en veel geluk met jullie huisje
groetjes GYtha
wow wat een leuk huis. Kan me voorstellen dat je blij bent!!!Alvast veel geluk in je nieuwe huis!!!groetjes chantal
Chantal