Ach wat jammer dat het kleiner is dan wat je nu hebt. En het leek toch best ruim op de foto’s maar die fotografen zijn heel knap in digitale ruimte scheppen.
Succes bij de verdere zoektocht!
Groetekes, Sje
Ach wat jammer dat het kleiner is dan wat je nu hebt. En het leek toch best ruim op de foto’s maar die fotografen zijn heel knap in digitale ruimte scheppen.
Succes bij de verdere zoektocht!
Groetekes, Sje
hoi allemaal,
vandaag hebben we weer naar een huisje gekeken, en dit keer viel het erg goed in de smaak. We gaan zoiezo nog een keer kijken.Hieronder de site.
http://www.huislijn.nl/koopwoning/zeeland/oost-souburg/irenestraat_10_4388kw_9af3bc9c-9cc6-4f0a-9373-d703f9f37dbf.aspx
Ook heb ik nog een leuk huisje gezien en heb daar de vraag voor een bezichtiging naar gestuurd
http://www.huislijn.nl/koopwoning/zeeland/oost-souburg/henri-dunantstraat_9_4388nh_80c1afc6-aaee-4828-8522-beaf8dedaa90.aspx
Nou ik hou jullie op de hoogte.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Oh die tweede is leuk met die metro-tegeltjes in de keuken! Ik ben dol op die tegeltjes!
Hou ons op de hoogte he van jullie huizenjacht?!
Groetekes, Sje
oe ja het tweede huis brenda!
Lekker modern, daar zou mijn smaak op vallen
succes met de huizenjacht
groetjes GYtha
ja idd die keuken van het tweede huis is super, me zus heeft ook zo een huisje haha. Nou we wachten even af op een telefoontje van de makelaar voor een bezichtiging
nee nog niet , zal we na het weekend worden als ik maandag niks hoor bel ik gewoon
ja inderdaad en dat hebben we al 1 kee gehad, dus dat gaat hoop ik geen 2e keer gebeuren.
jippie morgen gaan we kijken naar het andere huisje, er stond wel bij dat er al veel intresse in is ben erg benieuwd:D
Huizen kijken is altijd leuk! Veel succes met dit huis en ik hoop dat dit wel wat voor jullie is! Ik zag dat het tweede huis kunstof kozijnen heeft, dat is echt FIJN! Hier zijn we weer druk aan het schilderen. Dat heb je bij kunstof kozijnen niet!
nee dat is waar nou zal wel een lang dagje worden. heb er zo zin in nou jullie horen het vanavnd we moeten om 7 uur
jaaaaaaaaaaaaaaaa… nou ik vond het echtSUPER SUPER SUPER we gaan voor een 2e keer kijken. Laminaat is erg mooi boven en beneden super mooi grote keuken heel goe onderhouden. Ik hoop dat we woensdag voor een 2e keer kunnen kijken samen met onze vaders
Loop je het risico dat er tussentijds een bod op het huis gedaan wordt of zijn er verder geen bezichtigingen geweest?
Groetekes, Sje
er zijn mensen geweets die woensdag eerts naar een ander huis gaan kijken. Dus ik ga zo even naar mijn ouders de brochure laten zien. Zo kunnen we morgen gelijk bellen. Dus wil woendag eerst nog een keer kijken.
Om te voorkomen dat het huis mogelijk voor je neus weg is (zeker nu je erg enthousiast bent), vraag de makelaar of je evt. een optie kunt nemen tot donderdag ofzo. Dan zit je nog nergens aan vast.
Als dat niet lukt (want opties doen ze niet zo makkelijk meer), zou je wel morgen vast een bod kunnen doen (niet te hoog natuurlijk!), zit je nergens aan vast want je krijgt altijd een tegenbod. Op dat moment echter ben je wel in onderhandeling en mag de makelaar officieel niet met andere mensen in onderhandeling zolang jullie met hem in onderhandeling zijn over dat huis. Dan loop je niet het risico dat die mensen die woensdag eerst nog bij een ander huis gaan kijken vlak voordat jij het huis weer gaat bezichtigen een bod erop doen. Snap je hoe ik het bedoel?
Mocht je het na de bezichtiging van a.s. woensdag alsnog niet je droomhuis vinden, stop je de onderhandelingen gewoon door niet op het eventuele tegenbod in te gaan.
Groetekes, Sje