We hebben een huis gekocht!

wil even met jullie delen dat we morgen een huisje gaan bekijken er was al een bod uitgbracht maar dat ging niet door. Ik ben nu dus super blijI(k wreet niet of ik de site neer mag zetten haal het anders maar weg Hopen dat het huisje net zo leuk is als op de site
http://www.huislijn.nl/koopwoning/zeeland/oost-souburg/van-steveninckstraat_20_4388cg_f5af4169-ae40-4fcc-8de4-63f232db016a.aspx

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gewijzigd door - Tweetyx op 21 Aug 2008 21:22:16

Gewijzigd door - Tweetyx op 04 Sep 2008 17:24:24

Leuk huis hoor. Frisse kleurtjes in de keuken en op de muren van de verschillende kamers.

Hou je ons op de hoogte? Hoe laat heb je de afspraak?

Groetekes, Sje

morgen middag om 17.00 uur. ja dat blauw vind ik wel erg kleurijk hoor. Maar ziet er allemaal wel verzorgt uit. Dus is dan een kwestie van likje verf behangen. Jullie horen het morgen wel of het bevalt>

Heel benieuwd! Gaat Charissa ook mee of gaan jullie eerst met z’n tweetjes kijken?

Ik denk dat je dat roze kamertje wel zo zult moeten laten van Charissa, of niet?!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Aug 2008 18:56:16

ja die laten we dan wel roze, dan hoeven we alleen dingen op te hangen zit je minder lang met dubbele kosten . We gaan eerst met zijn 2en en als we dan nog een keer gaan mag ze mee. We kunnen het zo iezo doen i.v.m de hypotheek dus daar zal het niet aan liggen. En nu hebben we en huurhuisje dus willen toch graag gaan kopen voor er een 2e komt

Groot gelijk heb je dat je nu eerst gaat kopen. Altijd een goede investering.

Groetekes, Sje

zo dat ziet er leuk uit .hou ons op de hoogte als het gelukt is

groetjes marielle mama van tanja

ja heb er erg zin in ben morgen heel de dag vrij dus de dag zal wel lang durenhaha

o leuk hoor ! Veel succes ik hoop dat het aan je volwachtingen voldoet. Ennnuhhhm volgens mij houden de huidige bewoners een beetje van aquablauw

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

leuk hoor!
Lekker fris huisje!

succes morgen ben benieuwd voor jullie

groetjes gytha

haha ja asje ik denk het ook. is niet echt iets voor ons maar ja dat geeft niet. We gaan dan lekker verven, en stiekem ben ik het al in mijn hoofd aan het inrichten haha.

Heel veel plezier morgen
Hoop dat het is wat jullie zoeken
En dat het snel van jullie word

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wow wat een mooie woning en een mooie prijs! Ziet echt mooi en verzorgd uit!Kan me echt wel voorstellen dat je daar wilt wonen. Ook een vrij grote tuin he?Super voor jullie! Veel kijk plezier spannend dat huizen kijken altijd.groetjes chantal

Chantal

ja echt super he. Ben best benieuwd jullie horen het vanavond

Nog 4 uurtjes

nog 2 en een half uur, jullie zullen het trouwens pas na 8 uur horen moet gelijk daarna auto rijden.

Gewijzigd door - Tweetyx op 13 Aug 2008 14:27:39

ja zeg…

nou daar ben ik dan. Het wat wel een mooi huisje alleen nog kleiner dan wat we nu hebben Beetje teleurgsteld maar we zoeken we gewoon weer verder

ja wel jammer maar ons droomhuis is wel ergens. Rens wil graag het huis van zijn ouders en die zou zijn ouders het liefst in het bejaardenhuis schoppen zegt hijals grap natuurlijk

he meis jammer .maar je droom staat wel ergens alleen nog even verder zoeken .ook ons is het gelukt

groetjes marielle mama van tanja