Wat te drinken met 6 maanden?

Oh ja, ik zou eerst kijken hoeveel hij opeet van dat potje en dan even op gevoel nog een flesje erna geven als het potje niet helemaal leegkomt. Eerst maar eens een kwart potje proberen; gaat dat er gretig in, nog een kwart, etc. Eet hij maar een kwart potje, dan doe je driekwart flesje na, etc. Kan je daar iets mee?

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Juist die duw in mijn rug had ik net nodig… Dacht beetje hetzelfde maar als je iets moet gaan uitvogelen lijkt de twijfel des te harder toe te slaan… daarom bedankt voor je idee! Daar kan ik zeker wat mee

quote:
Enne, surf naar lilypie.com (kies dan even voor de nederlandse versie van de site) en dan kan je daar een banner maken die aftelt naar de 1e verjaardag van je kindje. Wijst zich wel. Suc6!

moet ik mezelf dan eerst aanmelden daar?

Fijn! We horen het wel weer dan…

Enne, je hoeft je niet aan te melden. Helemaal gratis en voor niets!

hoe krijg ik hem dan hier??

Hey Mriek,

Sorry dat ik nu pas reageer…ik lees niet alle topics altijd maar toevallig deze nu en zag dat je wat vroeg over liga met sap.
Ik doe dat met of roosvicee-of diksap-of olvaritsap- gewoon SAP!
En daar de liga in laten smelten (ziet er niet fris uit) maar ze smullen er wel van en ze hebben meteen weer vocht binnen en het vult het maagje voor als je weg moet bijvoorbeeld en het nog geen tijd is voor de fles.

Ik wil ook die verjaardagsteller…zal eens ff naar die site gaan!

Gr, Danielle

Ja, de fles zit maar 1,5 uur na de voeding. Maar hij gaat altijd rond half 8/kwart voor 8 naar bed. En anders moet ik hem s’avonds wakker maken. Terwijl hij al een tijdje van de late voeding af had. Hij had altijd om 19.00 uur zijn 4e voeding en om 23.00 uur maakte we hem wakker voor zijn 5e voeding. Op een gegeven moment is die 5e voeding ervan af. Maar ja op een gegeven moment moet hij groente en dan wilde we niet de fles weer naar laat verschuiven. En zijn fles is altijd binnen 10 minuten leeg, ook die na zijn voeding. Dus ja omdat hij gewoon leeggaat hebben we het zo gehouden. Ik moet donderdag weer naar het CB en ik moest nu nog gewoon 4 flessen geven. Ben benieuwd wat ze donderdag zeggen, want hij eet genoeg fruit en groente. Mijn vriendin was laatst bij het CB en bij haar zeiden ze dat de 4e fles tot 9 maanden moest. Vind dat wel erg lang, dus ben benieuwd wat ze tegen mij gaan zeggen. Zij woont in een andere plaats, dus heeft een ander CB. Ik dacht dat die er rond 7 maanden wel af mocht, omdat je dan toch op groente en fruit zit. En straks natuurlijk ook nog vlees erbij.

Even nog trouwens een antwoord op je vraag over de yoghurt. Hij krijgt sinds een paar weken alleen in het weekend yoghurt. Vind iedere dag zoveel worden, want ze hoeven het nu nog niet te krijgen. Denk dat ik het iedere dag ga doen als de 4e fles eraf is. Nu dus alleen het weekend en hij vind het heerlijk. Er zit 100gr in en dat gaat helemaal op. Zelfs de fles dan 1,5 later gaat helemaal leeg.

Groetjes,
Sandra

heej…

Ff kijken of het is gelukt met die afteller!

Gr Danielle

Lilypie Aftellen Ticker

JOEPIE…GELUKT!!!

Lilypie Aftellen Ticker

hoe krijg jij die hier danielle? ik kan hem wel maken en dan??

quote:
Er zit 100gr in en dat gaat helemaal op. Zelfs de fles dan 1,5 later gaat helemaal leeg.

wat bedoel je met 100gr? maak je dat zelf? meet je dit af of koop je dit kant en klaar?

Hey…

Ik heb een andere gemaakt…ff kijken of hij deze nu pakt.

Gr <danielle

Hey Mini Boy…

Je moet naar je profiel gaan en hem in bij je handtekening plakken.
Kopieren en plakken.

Gr , Danielle

Hey…

welke is de leukste …die met die afteller of die met de teller hoeveel maanden/dagen/weken hij is?

Gr, Danielle

die met hoe oud hij is… vind ik leuker én makkelijker (hoef ik niet te tellen )

Hey mini boy…

Mijn vriend heeft hem erop gezet en die kijkt nnet ff mee en zegt: hoe komt het dat haar link zo klein is heeft ze wel volledig gecopieerd!
Wij hebben een hele grote bij mijn handtekening staan!

Kijk hem s ff na!

Gr, Danielle

Volgens mij heb je het verkeerde gekopieerd mini-boy. Toen ik destijds mijn teller maakte, kreeg ik namelijk een hele andere link om te kopieren. Die was langer dan die van jou.

Groente en fruit maak ik zelf. De yogurt heb ik van yogolino, dus gewoon kant en klare cupjes. En daar zit dus 100gr in.

Ik vind de teller hoe oud hij is ook het leukste Danielle.

Groetjes,
Sandra

Haha Danielle had jouw reactie nog niet gezien, want toen was ik zelf een reactie aan het geven. Maar we zeggen dus precies hetzelfde, dus inderdaad maar even nakijken mini-boy.

Groetjes,
Sandra

Hey…

We helpen elkaar warr we kunnen he!

Daar zijn moeders voor!!!

HAHAHA!!!

Gr, Danielle

Graag gedaan, fijn dat het gelukt is.

Veel plezier met het badje.

Groetjes,