Uhhmmmm Sje, was het niet 2e kerstdag?
Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist
Uhhmmmm Sje, was het niet 2e kerstdag?
Ja, doen we gewoon allebei de kerstdagen joh! Kunnen we de avond van 1e kerstdag lekker wat flesjes wijn leegtuuteren!
Groetekes, Sje
Voor mij geen wijn he, ik moet nog borstvoeden hahahaha
Nee, ik haal wel Jip-en-Janneke-champagne voor je! Alcoholvrij en toch erg feestelijk!
Groetekes, Sje
Zonder alcohol heb je tenminste ook nog het voordeel van dat je elkaar wat
beter begrijpt en niet langs elkaar heen praat

Ja joh, dan weet je de volgende dag ook nog welke discussies we allemaal gevoerd hebben hahahaha
Nee, is op zich niks mis mee, maar een rood wijntje is lekkerder als ik eerlijk ben.
Maar goed, ik ben solidair dus ik ga wel aan de nep-bubbels!
Groetekes, Sje
Leuke discussie was het dames!
En het belangrijkste de goede en gezllige afloop hahaha
groetjes Gytha

Ja, goed en gezellig met Kerst pas he?! Er kan nog heel wat gebeuren in de komende maanden. Dus ga maar vast stevig zitten voor volgende discussies!
Groetekes, Sje
kom maar op Sje! hahahahah
heerlijk ik mag dat wel!
Dus nog 4 maanden te gaan!
groetjes GYtha

kom maar op met de dicussie punten

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 19 Aug 2008 22:13:34
Nou toevallig heb ik op die vraag van die kip en dat ei van Miranda laatst een hele plausibele verklaring gehoord. De kip en de haan waren er het eerst. Als het ei er namelijk als eerste was, wie moest er dan voor het kuikentje zorgen? Dus het kan niet anders of de kip en de haan waren er eerst en toen kwam het ei pas.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 19 Aug 2008 22:17:44
Hé, de kip en ei vraag is weg!!! Nou lijkt het straks echt of ik helemaal gestoord ben.
Groetekes, Sje
Haha lol
Er was een spellingsfout in mijn zin en ik ben een beetje bang van jullie geworden ( jullie zijn zo alert ) dus dacht ik haal de zin maar weg.
Maar ach Sje, een klein beetje gek ben je toch wel, valt niet te ontkennen

Gewijzigd door - Miranda 1975 op 19 Aug 2008 22:30:22
Haha Miranda, jij hebt het ook al gemerkt

Ik ben wel in voor een goeie discussie, ik ben een echte lactiviste bijvoorbeeld dus als het over BV gaat… ik ben er onderhand wel in getraind om discussies over te voeren, hahaha
Weltrusten meiden