Geeft niet, ik ben ook blond.
Groetekes, Sje
quote:
Noem inentingen nooit "zooi". Je beseft misschien niet hoeveel kinderlevens al gered zijn met inentingen. 9 van de 10 keer bestaan vaccinaties uit verzwakte ziekteverwekkers van de betreffende aandoeningen waartegen ingeënt wordt. Niks onnatuurlijks of chemisch aan. Maar wel precies een zodanige dosis dat het kindje er niet ziek van wordt maar wel antistoffen gaat maken waardoor het levenslang beschermd is tegen ziektes die in de tegenwoordige tijd niet meer onnodig doorgemaakt hoeven worden.Mooi geregeld van Moeder Natuur toch? Dus nooit meer “zooi” noemen!
Groetekes, Sje
“Zooi” zeg ik tegen dingen die niet in het lichaam thuishoren, ik laat Selina toch ook enten dus ertegen ben ik niet he, en mooi geregeld door moeder natuur??? De mens brengt het toch bij de mens, anders was het hele enten niet nodig geweest dus dat vind ik niet helemaal kloppen wat je zegt.
Er wordt op de rest van mijn verhaal niets door jou gezegd, kon je daar dan niks negatiefs over vinden, Sje?
Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist
Ik hoef niet per se iets negatiefs te vinden, het stuit me alleen tegen de borst dat inentingen zooi worden genoemd omdat ze grotendeels bestaan uit natuurlijk materiaal wat wel in het menselijk lichaam voorkomt.
Zodra het een kinderleven redt, vind ik niet dat het de titel zooi mag krijgen.
Groetekes, Sje
Ik word wel echt iedere keer op één woordje gepakt he, dan is het t**ten dan is het weer zooi, daar gaat het toch helemaal niet om in dit topic?
Ik weet heus wel wat vaccinaties doen en waarvoor het is maar als het moeder natuur was geweest die ervoor zorgde dan had ze die stoffen wel meteen in de mens gestopt he, daarom Sje, mijn kind is een dag of 2 soms ziek van die ‘zooi’ en daarom noem ik het ‘zooi’ en nogmaals, ik ben blij dat de mens dit uitgevonden heeft.
Uhhmmmmm Sje, ik heb hier een stukje tekst wat jij eens moet lezen…
quote:
dus ik heb het op google opgezocht voor een nadelen vaccinsop veel site’s vond ik dit :
Voor- en nadelen vaccinatie
De voordelen van een BMR-vaccinatie wegen sterk op tegen de mogelijke nadelige effecten. Alle drie de ziekten (bof, mazelen en rodehond) kunnen ernstige complicaties met zich meebrengen waarvan enkele een levenslange handicap kunnen veroorzaken.aan deze info heb ik dus niets
toen ben ik dus op ingrediënten gaan zoeken toen vond ik dus wat ik wou weten.
de eerste link stond meteen:De ingrediënten in vaccins staan bij de algehele geneeskunde bekend als kankerverwekkend inclusief een stof die thiomersal genoemd wordt, een kwikderivaat en aluminium.
er zit nog veel meer in zie: http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=14901
bij kankerverwekkend dacht ik dat is bij zoveel dingen tegen woordig
maar toen ik KWIK zag staan schrok ik toch wel.
en waarom met er in vredens naam aluminium in zitten?Aluminium
Afhankelijk van de hoeveelheid die we binnen krijgen, kan aluminium kanker aan long, borst en blaas veroorzaken en is er een relatie met Alzheimer.Kwik
Mensen die met kwik werken (dimethyl kwik) hebben speciale handschoenen aan die voorkomen dat er kwik op hun huid komt, een druppel op je huid is al genoeg om binnen een paar maanden te sterven. Een ander zeer nare eigenschap van kwik is dat hoeveelheden die je niet doden zich ophopen in je hersenen en daar letterlijk je hersenweefsel wegvreten. Dit proces stopt ook niet, eenmaal in je hersenen blijft het kwik jaar in jaar uit zijn vernietigende werk doen. Inmiddels blijkt uit jarenlange studies dat kwik bovenaan de lijst staat als de veroorzaker van ziekten als Alzheimer
Lichaamseigen stoffen Sje? Sorry hoor maar nu voel ik nog meer redenen om het Zooi te noemen
Lees jij nou wel elk woord wat ik schrijf??? Ik weet wat vaccinaties doen en waaruit ze (min of meer) bestaan, ik zeg dat er stoffen inzitten die wel!!! chemisch zijn zoals antibiotica…
quote:
Door puur toeval ontdekte Alexander Fleming in 1928 een bacteriedodende schimmel tijdens zijn werk aan bacteriecultures. Zich zeer bewust van de mogelijkheden van bacteriedodende stoffen, experimenteerde Fleming enige jaren met extracten van de schimmel. Uiteindelijk leidde zijn werk, samen met dat van anderen, tot de isolatie van het meest bekende antibioticum ter wereld: penicilline.
en jij zegt:
quote:
omdat ze grotendeels bestaan uit natuurlijk materiaal wat wel in het menselijk lichaam voorkomt.
</BLOCKQUOTE id=quote> en ja grotendeels maar dus niet helemaal, ik snap heel goed dat mensen dat hun kinderen niet willen geven voor het eerste levensjaar, als ik meer had geweten erover had ik ook minimaal een half jaar gewacht met de ‘3 maanden’ vaccinatie, 1 jaar zou ik weer te riskant vinden.Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist
quote:
Als jij dan dit ondertussen even leest:http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/toevoegingen/
Groetekes, Sje
Ja, ik lees wat jij zegt, maar lees jij ook wat ik zeg? Kijk dan in de link hierboven wat ze zeggen over die niet-lichaamseigen stoffen! Die toevoegingen in vaccinaties hebben een belangrijke reden.
Heb je een medische opleiding?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 19 Aug 2008 17:27:28
Ja, dat heb ik gelezen en dat ze dat erin stoppen om het vaccin beter te laten werken maar jij zegt dat er geen chemische stoffen inzitten en ik quote:
quote:
Niks onnatuurlijks of chemisch aan.
</BLOCKQUOTE id=quote>Nee, geen medische opleiding gehad.
Oké, verkeerd verwoord: geen schadelijke chemische stoffen, wel ondersteundende chemische stoffen.
quote:
Nee, geen medische opleiding gehad.
Als je geen medische opleiding hebt gehad, hoe kun je dan inhoudelijk oordelen over inentingen? Hoe kun je dan weten of de ondersteunende chemische stoffen wel of niet schadelijk zijn?
Voorbeeld om je misschien gerust te stellen: Aluminium is giftig. Klopt!
Aluminium-huppeldepup kan een of ander aftreksel zijn wat wel de goede maar niet de slechte eigenschappen van Aluminium heeft. Maar door dat woord Aluminium raken mensen in paniek. Eigenlijk hadden ze misschien beter een heel andere naam moeten kiezen, maar blijkbaar is het toch nodig dat het duidelijk is dat het stofje gerelateerd is aan aluminium.
En daarom is het zo jammer dat er mensen zijn die er geen verstand van hebben (en dan doel ik niet op jou maar op degene van wie je dat uitgebreide citaat hebt over aluminium, kwik etc.) paniekverhalen rondsturen hoe schadelijk vaccinaties of bijv. medicijnen zijn.
Ik heb 13 jaar in de geneesmiddelen gewerkt waarvan 8 jaar in de wereld van de ontwikkeling van geneesmiddelen. Er wordt daar keihard gewerkt om een zo perfect mogelijk produkt op de markt te brengen, soms gaan daar tientallen jaren mee gemoeid. Heel veel medicijnen en vaccinaties sneuvelen in dat traject. Maar een enkeling haalt het echt tot de markt.
Ik heb daar achter de schermen gezeten, als daar echt dingen gebeurden die niet door de beugel kunnen of als er echt stoffen gebruikt worden die schadelijk zijn voor de volksgezondheid, dan ben ik de eerste die hier aan de bel trekt hoe slecht bepaalde inentingen of medicijnen zijn. Ik ben dan de eerste om die farmaceutische industrie onderuit te halen. Ik weet uit ervaring hoe streng de regels zijn en hoe streng de controles zijn in die wereld.
Laat je niet ongerust of onzeker maken door mensen die er geen kaas van gegeten hebben. Het is niet mijn bedoeling om jou op de kast te krijgen. Ik vind het alleen zo jammer dat bepaalde informatie onterecht een eigen leven gaat leiden. En ik vind het jammer dat een produkt een stempel krijgt wat het niet verdient.
Groetekes, Sje
Je gaat wel door met uitleggen (dingen die ik overigens al wist) maar daar doelde ik niet op, jij kwam met dat ik de vaccinatie “zooi” noemde en ik noem het zooi omdat mijn kind er een dag ziek van is en jij zegt dat er geen chemische dingen inzitten, ik heb nooit wat beweerd, ik heb alleen even opgezocht of je wel gelijk had en dat had je niet dus met je medische achtergrond zou ik eerst maar eens goed info inwinnen voordat je gaat zeggen dat er geen onnatuurlijke, chemische stoffen inzitten
Ik heb niet gezegd dat jij iets beweerd hebt, maar je bent blijkbaar wel te beïnvloeden door die onterechte paniekverhalen, want je zegt dat je je kind achteraf liever een hele poos later in had willen laten enten als je al die paniek-informatie uit dat citaat eerder geweten had.
Ik leg alleen maar uit waarom dat niet nodig is al die onrust achteraf.
Maar goed, ik heb mijn best gedaan, dus ik ga er verder geen energie meer in steken.
Groetekes, Sje
Dames dames waar zijn jullie mee bezig.
Dot hoeft toch niet op deze manier.
Laten we het gewoon vriendelijk en geef om mijn part de ander gelijk terwijl je weet dat jij eigelijk hebt.
Liefs maaike
Het gaat toch helemaal niet onaardig, we behouden ons respect naar elkaar geloof ik wel en een discussie is best normaal hoor op fora hahaha
En Sje, je denkt toch niet dat ik me niet eerder dan vandaag verdiept heb in vaccinaties? (ik ben niet zo makkelijk beïnvloedbaar, anders had ik ook al lang aan de Kv gezeten )
Ik heb maanden geleden op Eurolac een discussie erover gelezen met goede argumenten en feiten en ben er toen over na gaan denken om bij de volgende nog 3 maanden langer te wachten.
Het was van mij ook allemaal niet onaardig bedoeld, maar ik voelde me vanwege de geneesmiddelenwereld waarin ik gewerkt heb gewoon aangesproken door het woord “zooi”. Dus vandaar dat ik me geroepen voelde om uitleg te geven dat het geen zooi is.
Als een bakker hard werkt om lekker brood te bakken en een klant zegt dat het zooi is, zal die bakker ook in de verdediging schieten en proberen uit te leggen waarom het wel goed brood is.
Zoiets was dit ook. Om terug te komen op Moeder Natuur: dat zal ze dan ook wel ingebouwd hebben die verdedigingsdrang van mensen.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 19 Aug 2008 19:32:39
Sje, een ietwat verhitte discussie moet kunnen dacht ik zo
Vind ik ook, als je ermaar wel weer uitkomt samen
Maarre meiden, wat zit er nou toch in die vaccinaties ?