hey medemoeders
iemand toevallig dat programma gezien
over natuurlijk op voeden???
mijn mond viel open van verbasing
geen luiers altijd in een draagdoek niet naar school
altijd bij mama in bed , bortvoeding tot de kinderen zelf
niet meer willen
alles was eigenlijk tot de kinderen het niet meer willen
maar een kind van 5 weken boven een potje houden en pssssst zeggen hi hi
en dat iets van 30x per dag
ieder voor zich hoor maar dit ging mij een beetje te ver
LANG LEVE DE PAMPERS
groetjes nancy
Wat ik gister zag!
Had er al eens overgelezen, geloof dat ik niet zo’n typie ben
Lijkt me er vermoeiend, hihi
Liefs Wendy
Gewijzigd door - multimutsje op 23 Jan 2007 13:38:40
nou ik ook niet hoor
viel er toevallig in met flessen om elf uur
maar moest het kijken
wat doe je je zelf aan hihi
jij bent nu helemaal gelukkig dat ze in haar eigenbed slaapt
daar liggen ze met zijn allen
nou ik kon er niet overuit
groetjes
Nou, jij zegt het…
Geloof ook niet dat mijn man het ermee eens zou zijn
Ben allang blij dat ik mijn bed terug heb, haha
Liefs Wendy
Gewijzigd door - multimutsje op 23 Jan 2007 13:39:02
jawel he
je bent gewoon slaaf van je eigen kind
en dat buiten ze uit hoor
ik vind alles best maar ik ben nog steeds de ‘baas’ en
het gaat zoals ik het wil en niet anders
dit klinkt erger dan het lijkt hoor hahahaha
maar ik weet zeker dat dat jochie als ie straks groot is
nog steeds 30x per dag met zijn leuter in de bosjes hangt
nee lekkere opvoeding
groetjes
Ja hahaha heb het ook gezien, ma die zegt dat het stekkies dan zon super tof mens word en pa die nu al twijfelde of ze het zou gaan redden in de maatschappij. Lekker tegenstrijdig. Daarbij lekker naar een borstvoedingsbijeenkomst gaan zodat daar fotos worden gemaakt omdat er wel geteld 25 moeders zitten te voeden, nou mijn niet gezien ( en er dan ook nog 300 ik geloof in de 90 km voor rijden he ) Ik kon er verder niet wijs uit komen wat nu verder het voordeel zou zijn als je je kindje van een paar weekjes de hele tijd een bekertje onder het kontje houd. Ik geloof dat diegene die het bedacht heeft dit steeds heeft gedaan en dat dr kleintje met 22 maanden zindelijk was, is dit zo uitzonderlijk dan ? Daarbij wat doe je s`nachts ? Ik moet wel zeggen dat ik niet alles gezien heb, dit was genoeg.

Hey hey …
ja ik heb het gezien …
ik doe het wel op mijn eigenste manier
lekker eigen bedje eigen benenwagen
Hallo Allemaal,
Nou dat is helemaal fraai, zou er niet aan moeten denken om dat zo te doen. Je bent inderdaad slaaf van je eigen kind.
Bedankt nog voor jullie advies over het spugen, ga er zo mee beginnen. Heb vanmorgen Nutriton voor spugende baby’s gekocht en ik hoop dat het helpt.
Ze begint nu te huilen dus ik hou jullie op de hoogte hoe het afloopt.
Groetjes Natasja
Als we op die manier onze kinderen moeten opvoeden, dan kunnen we ook net zo goed in een houten hutje diep in het bos gaan wonen volgens mij.
Groetekes, Sje
Kunnen we zelf ook zo’n community beginnen, gezellig rond het kampvuur vertellen wie z’n kind het boven een emmertje heeft gedaan
En dat hutje, op zich een grappig idee, maar het word net winter, brrrrrr
Liefs Wendy
die kids hebben het niet koud hoor
die hangen de hele dag aan je hihihi
nee vreselijk heb nog een hele tijd na moeten lachen
En zijn er serieus mensen in Nederland die zich mee laten slepen in die rare manier van opvoeden?
Groetekes, Sje
dit was in engeland
maar je zou ze ongetwijfeld in nederland ook hebben
ze kijken dan naar afrikaanse moeders
ja maar die hebben geen luiers scholen enz
die moeten hun kinderen wel dragen want bugaboo’s hebben ze niet
nog ff wat ik kan niet zien aan mijn dochter waneer ze plast hoor
hun kunnen dus alles aflezen aan het gezicht van de baby
dus daar moet je wel 24 uur mee bezig zijn toch??
nou mij niet gezien
groetjes
Ik ben dan wel errug laat met reageren (zo’n anderhalf jaar hahaha) maar ik moet dit ff kwijt.
Ik slaap samen met mijn kind, ik zal net zolang de borst geven als dat mijn kind wil en ik laat haar nooit huilen als ze naar bed moet.
Ik gebruik wel gewoon pampers (gelukkig, ik ben veel te lui voor katoenen luiers haha) en ik draag Selina weinig in een draagdoek (houdt ze niet van.)
quote:Dit ligt er maar heeeeeelemaal aan hoe je ermee omgaat, ze hoeven niet verwend en egoïstisch te worden, dat ligt aan de rest van de opvoeding.
je bent gewoon slaaf van je eigen kind en dat buiten ze uit hoor
Wij zullen Selina ook nooit geen ‘corrigerende tik’ geven omdat we daar niet in geloven, we hebben zo onze eigen manier, we doen het puur volgens gevoel en tot nu werkt het allemaal prima, Selina is pas 10.5 maand maar weet al heel goed wat wel en wat niet mag.
Ook enten wij Selina wel in, alleen de eerste drie maanden heeft ze geen enting gehad, ook wel prettig want na 3 maanden zijn ze wat sterker en kunnen ze die ‘zooi’ beter aan.
Liefs Mandy mama van Selina en overtuigd lactivist
Noem inentingen nooit “zooi”. Je beseft misschien niet hoeveel kinderlevens al gered zijn met inentingen. 9 van de 10 keer bestaan vaccinaties uit verzwakte ziekteverwekkers van de betreffende aandoeningen waartegen ingeënt wordt. Niks onnatuurlijks of chemisch aan. Maar wel precies een zodanige dosis dat het kindje er niet ziek van wordt maar wel antistoffen gaat maken waardoor het levenslang beschermd is tegen ziektes die in de tegenwoordige tijd niet meer onnodig doorgemaakt hoeven worden.
Mooi geregeld van Moeder Natuur toch? Dus nooit meer “zooi” noemen!
Groetekes, Sje