Wat doen jullie 's avonds?

Super dat het zo goed gaat, meid!

Lekker van genieten en nieuwe plannen maken, zoals bijvoorbeeld de sportschool.

Het is jullie echt gegund! Ook voro de baby in je buik is het lekker dat je nu minder stress hebt, allemaal voordelen!

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja dan ben je wat meer kwijt en dan is het alleen maar slim dat je daar even mee wacht. Overigens hebben de tuinen nog wel eens aanbiedingen voor van die proteine dingen, Weet niet of dat wat is voor hem???

En ja die cirkel is ook lastig. Hier heb ik het euvel dat Mervin heel veel in huis doet, maar die begint om 6.30 met werken en dan is ie om 13.30 14.00 thuis. En dan moet is wel om 16.00 morgan weer halen maar das straks ook makkelijker als ze een ander kdv heeft dan heeft ie nog meer tijd thuis. In het begin mopperde hij heel veel dat hij alles deed, maar ik zei dan ook ja jij bent 's middags thuis en ik sta ook om 6.00 op maar kom pas om 17.30 weer thuis. Nu verdeeld ie meer en ik vraag eigenlijk niks. Dus hij deelt alles zelf in en soms doet ie wat minder en ik pak dat dan op. Maar we moesten wel een draai daarin vinden. En dat vergt communicatie.

Tijdje terug hadden we geen ziggo verbinding, Dus geen internet en geen tv dus ik heel lollig jeetje nu moeten we praten en of vroeg naar bed

Groetjes,

Michèle

quote:
Tijdje terug hadden we geen ziggo verbinding, Dus geen internet en geen tv dus ik heel lollig jeetje nu moeten we praten en of vroeg naar bed

Groetjes,

Michèle

En welke van de twee werd het toen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Beide Mriek, een goed gesprek in bed

Groetjes,

Michèle

HAHA! Dat kan natuurlijk ook.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Inderdaad… moet zeggen is heel goed voor je relatie zo’n goed gesprek…

Groetjes,

Michèle

Ik zal 't onthouden…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat fijn om te horen Anouk! Enne… eigenlijk wel benieuwd wat zijn nieuwe hobby is geworden?? Of is dat koffie drinken aan de keukentafel (FLAUW)

Weet wel dat jullie deze week genoeg te doen hebben met de voorbereidingen voor de verjaardag van jullie boy! Leuk!!

Hmm die hobby is nog veel stoffiger dan koffie drinken aan de keukentafel Hij verzameld oude muntjes, uit 1800 enzo. Hij zoekt ze met een metaaldetector op in de grond, en dat samen met een collega. Ze raken er niet over uitgesproken, en maken die muntjes grondig schoon en stoppen ze dan in speciale houdertjes die weer in mappen komen. Helemaal enthousiast over een willen de tweede munt uit 18nogwat, pffff! Ik vind het wel grappig om hem zo enthousiast te zien, en kijk en help gezellig mee met schoonmaken en indelen. En dan aan de keukentafel… Met koffie ja! hahaha!
Tjaaaa en de verjaardag! Alles draait daar even om op dit moment! Ik heb er echt zin in, maar zie wel als een berg op tegen al die visite in ons piepkleine huisje. Iedereen wil bij de taart met kaarsje zijn, en dat zal rond half 2 's middags zijn. Ben benieuwd hoe we dat in de kamer gaan krijgen, maargoed we zullen zien…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Oh wat een geweldige hobbie. Dat deed mijn ex ook en ik moet zeggen ik zou het zelf ook wel willen gaan doen. Ik ben gek op geschiedenis en zo. Mijn ex zocht meer dan alleen muntjes. Hij had een hele collectie met lepels, borden en ander metaal spul. Ook zocht ie naar oud aardewerk. Mijn favo onderdeel van kinderspeelgoed. Hij was echt een amateurarcheoloog. Wel grappig dat iemand met ADHD de rust heeft om zo te zoeken want soms vind je helemaal niks.

Groetjes,

Michèle

Ja dat zoeken geeft hem echt rust, lekker op een akker of in een bos rond lopen enzo. dat deed hij al langer, en ik ging ook vaak met hem mee in de zomer. lekker een picknik mee, en ik mocht het schepje dragen haha!
Hij vind muntjes het leukst, maar neemt verder ook alles mee hoor, sieraden, bestek, pff van alles. Het leukst vinden we dingen die echt heel oud zijn. Zo heeft hij ook hondenpenningen en rijwielbelastingplaatjes van heel lang geleden,
Het is iedere keer weer een verassing wat je vind, maar ik moet zeggen dat het soms wel saai word als je na 30 cola blikjes en bierdopjes nog steeds niks bijzonders hebt gevonden…

Ha ha ha ik weet het. Zo heeft mijn ex schoonvader weet ik niet hoe lang op een akker gezocht en nooit wat gevonden tot ie op een heel oude kaart keek en bleek dat ie op oud moerasgebied zocht. Ha ha ha daar ligt niet zoveel.

Overigens zocht mijn ex ook in bouwputten maar das illigaal maar er is wel veel te vinden.

Groetjes,

Michèle

Mijn vader deed dat! Inderdaad in de bossen als we op vakantie waren. En dan gingen we samen graven, en dan vond je oude kogels uit de tweede wereldoorlog en allerlei andere spannende dingen! Mn vader deed het eigenlijk voor de munten, die heeft een verzameling waar je U tegen zegt!

Die hoesjes heten hardbergers volgens mij, heb ik jaren als verjaarskado gegeven aan mn vader!

Kan me voorstellen dat het wel kalmerend werkt, om je zo ergens op te focussen!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hihihi ja zo hebben wij eens een heel veen gebied hier uitgekamd, tot onze enkels in de modder, en we waren er van overtuigd dat er in zo’n oud gebied aan de duitse grens wel wat moest liggen, omdat daar veel gesmokkeld werd, maar nee hoor, ook alleen maar blikjes en dopjes van alle wandelaars…
Ja en bouwputten hebben we ook wel eens gedaan, lekker spannend, want dat mag echt niet nee!
We willen ook al heel lang eens op het strand gaan zoeken, maar dan moeten we met die metaaldetector ruim 2 uur in de trein, en ik weet nu al dat er dan heel veel mensen geintereseerd gaan vragen wat wij van plan zijn, hahaha! Misschien als we ooit nog een auto en rijbewijs hebben, haha!

Ha ha ha gek het dat meer mensen het eigenlijk doen dan je je realiseerd. Maar het is een heel leuke hobbie.

En aan het strand vind je misschien ook nog wel heel veel nieuwe munten

Groetjes,

Michèle

Ja had ik ook niet verwacht, ik durfde het hier eerst niet te zeggen, ik dacht zo’n stoffige hobby moet ik me haast voor schamen, haha!
Mensen kunnen ook altijd zo verbaast kijken als ze je tegenkomen met dat ding
Kogels enzo heeft Danny er ook heel veel van, allemaal in en grote doos. Wat moet je er eigenlijk mee, haha! Maar het blijft leuk, steeds weer een verassing wat je tegenkomen.
Oh ja, ennieuwe munten zijn ook welkom hoor!
Danny’s broer heeft wel eens een zaterdagmiddag op een recreatiegebied gezocht, en vond dan heel wat euro’s waar hij vervolgens nog wat boodschappen van kon doen, haha! (aan het einde van zijn loon zeg maar, als er nog een stukje maand over was)

Ha ha ha ja dan zijn ze ook heeel handig… scheelt weer sjouwen met de statiegeldflessen

En zo stoffig is het niet hoor, eerder modderig zeker na een regenbui. Maar dat zoekt wel het makkelijkst want dan is de grond niet zo hard. Maar is een amateurarcheoloogclub (lekker scrabbelwoord) niks voor hem??

Groetjes,

Michèle

Hmm dat denk ik niet, hij is niet zo van de vaste verplichte dingen zeg maar. Zo is een sport in teamverband ook niks voor hem, en wil hij met zijn andere hobby’s ook liever alleen bezig zijn. Soms zoekt hij een paar weken dagelijks, en soms ook maanden niet.
Hij is bijvoorbeeld ook verzamelaar van amerikaanse modelauto’s, en daar is ook een club voor, maar dat wil hij niet.
Alleen zijn hobby met het weer, hij is zogenaamde weeramateur, dat deelt hij wel met anderen. Daarin is hij fanatiek op een forum op internet, en kan hij zich uren vermaken door met andere weeramateurs over het weer te praten. Pfff daar kan ik me dus helemaal niks bij voorstellen, maar hij vind het interesant… Hij kan uren naar die weermodellen en satelietbeelden kijken. Ook stuurt hij fanatiek zijn weerfoto’s naar het rtl-weer, en hij is al een paar keer met zijn foto op tv gekomen Ach ja, ieder zijn ding…

Grappig hoor dat iemand met ADHD zulke geduldige hobbies heeft. Maar het wat maar een suggestie natuurlijk. Als hij het alleen of met een vriend of zo leuker vind moet ie dat vooral doen.

Hij heeft wel heel apparte hobbies.

Gaat het overigens nog steeds goed tussen jullie nu??

Groetjes,

Michèle

Wat fijn om te horen dat het nu weer een heel stuk beter met jullie gaat. Ook goed dat Danny weer wat hobby’s opgepakt heeft. Enne zijn hobby is niks om je voor te schamen. Ieder zijn ding vind ik altijd, wat voor de een leuk is is voor de ander saai en andersom. Gewoon iedereen lekker zijn ding laten doen wat ie leuk vind. Ik hoop dat jullie de huisarts niet nodig vinden, dus blijf goed praten en houd het in de gaten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers