Wat doen jullie 's avonds?

Eigenlijk is het wel logisch dat iemand die ADHD heeft, zo’n ‘rustige’ hobby heeft! De hele dag is hij druk in zijn hoofd en door die rustige activiteit, waar hij dus echt veel zin in heeft, wordt hij rustig. Echt geconcentreerd ergens mee bezig terwijl je eigenlijk ook nog ontspant. TOP!

Vroeger liep ik trouwens ook met de neus aan de grond. Altijd maar stenen, denneappels en mooie dingen zoeken. Anna is ook zo, je kan geen eikelboom meer overslaan of er moet wel een eikel in de jaszak! Van wie zou ze dat hebben…

Maar echt heel fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat!

Ja het gaat echt stukken beter! Ik denk dat hij echt geschrokken is van het feit dat ineens wel heeeel erg duidelijk werd dat we anders maar uit elkaar moesten. Hij doet echt zijn best nu, en dat hij dan wat meer tijd aan hobby’s besteeds vind ik niet erg. Ik vindhet allang leuk om hem weer eens enthousiast te zien! En hij is tenminste thuis ipv altidj maar 's avonds weg
Dat hij zich op die hobby’s zo goed kan concentreren is inderdaat wel logisch. Dat hoor je vaak bij mensen met adhd, die kunnen zich enorm focussen op iets wat ze echt intereseerd.
Maar als er bijvoorbeeld al een hele week zware onweersbuienbuien enzo worden voorspeld, met een weer-alarm en alles er op en er aan, en het blijkt op die dag toch niet zo te zijn, dan kan hij ook wel weer heel teleurgesteld zijn dat hij zich zo verheugd heeft op iets, en helemaal voor niks… (kan niet tegen verandering he, haha) Ach, het is vaak heel lastig om met die adhd om te gaan, maar het maakt hem ook wel weer speciaal, en daarom ben ik ook op hem gevallen.
We blijven beide ons best doen, en we hebben er ook beiden weer vertrouwen in. En dat laatste zorgt er denk ik ook voor dat het allemaal weer wat makkelijker is, want eerder hadden we het echt al een beetje op gegeven, en dan doe je ook niet veel je best meer.

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ja logisch van die rust. Al zou je het als leek er niet achter zoeken.

En fijn dat ie zo geschrokken is. Dat heb je soms echt even nodig. Want als je er niks meer voor hoeft te doen gaat de sleur er inderdaad inzitten. En das funest.

En je buiken nu ook rustiger?? Of is dat nog verbeterbaar?

Groetjes,

Michèle

Pfff, hier zit er de sleur ook al wel in hoor.
Christiaan komt rond half 7 thuis van zijn werk, en dan is het even spelen en klieren met Noah, dan gaat de kleine man naar bed.
En gaan wij met ons 2en op de bank of pc. Programma `s kijken… (Die ik leuk vindt hahaha).

Ook gaan we door de weeks nog wel eens even naar onze ouders toe, maar dat is ook niet lang omdat Noah weer naar bed moet.
In het weekend hebben we NOOIT rust, dan zijn we vaak weg of vrienden/buren komen hier… Altijd een gezellig druk weekend!

Maar door de weeks?? ow ow ow… boringgg

Groetjes Melanie, mama van Noah

[img]http://b2.lilypie.com/vhojp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Met de buik gaat het wel ietsje beter, al moet echt heel goed opletten, als ik maar iets te veel doe is het gelijk weer raak. Soms heb ik er twee dagen geen last van, maar soms heb ik ook echt veel pijn. Zoals gisteravond, ik was even bang dat ik weeen had, zo’n steken en harde buiken die kamen en weer weg gingen, best regelmatig ook, maar dan om de minuut. Na een kwartiertje liggen trok het wel weer weg.
We waren gistermiddag even de stad in gegaan om voor Joey’s verjaardag te shoppen, en gisterochtend had ik gewerkt. Tja en dat is dan weer te veel van het goeie…
Met een beetje geluk heb ik vanaf nu tot maandag over een week vakantie Het is volgende week herfstvakantie, en de oudste twee kids van mijn werk gaan met opa en oma naar denemarken, legoland. Als ze ook iets voor de twee kleintjes kunnen regelen ben ik dus lekker een weekje vrij, ik hoop het! Lekker op mijn gemak op de nieuwe babykamer bezig zijn.

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hmm ik hoop het dat ze dan wat vinden voor die kleintje, ze doen der best maar

Maar fijn dat het wel iets beter gaat al zal je rustig aan moeten blijven doen, en plannen he. Inderdaad niet als je gewerkt hebt gaan winkelen, dat dan doen op een dag dat je vrij bent.

Groetjes,

Michèle