@Mriek: 2 unieke kindjes
Liefs, Anne
Gewijzigd door - lalala op 06 May 2010 20:01:58
Knap/mooi (zowel jongens als meisjes), Woonachtig/gevestigd (jongens dat is de betekenis van Bo
liefs woezel
Er zijn in 2008 2 kindjes geweest die de naam Morgana kregen en de naam staat op plaats 3159. Maar dat deze naam echt niet veel voorkomt wisten we wel.
Groetjes,
Michèle
@Michele, ik zag het niet als pesten hoor!
@Mini Boy, Amber is zeker een mooie naam, die heel goed bij Eva zou passen. Maarre…papa heet Almer en dat lijkt er wel erg veel op he!
@Anne, mijn moeder noemde laatst jongensnamen en zij zei: ‘Ik vind Seth leuk!’ Toen dacht ik meteen aan jou Seth!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@Rainbow: Haha, grappig!
De naam Seth is naar mijn idee wel een beetje in opkomst, maar het zou ook kunnen komen omdat ik er nu meer op let
Liefs, Anne
Ik ken 'm alleen van Seth Gaaikema en dus van jouw Seth-je! Ik vind het ook een mooie en toch stoere naam! Precies wat bij jouw Seth past dus!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ Rainbow gelukkig. Ik weet namelijk dat er mensen zijn die zich echt heel erg beledigd voelen.
Groetjes,
Michèle
quote:
Ik ken 'm alleen van Seth Gaaikema en dus van jouw Seth-je! Ik vind het ook een mooie en toch stoere naam! Precies wat bij jouw Seth past dus!Groetjes Rainbow, trotse mama
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/aAh0p2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>
En Seth is net als Eva ook een Bijbelse naam…
Minke betekent “kracht, macht”( klopt wel bij haar karakter )
Neeltje betekent “gehoornde” zie ik net op internet… eehhmm, geen idee wat dat is! Ik vond het gewoon mooie namen eigenlijk
Onze Lucas is de brenger van het licht…
Ons eigen zonnetje in huis dus. Moest het ook net even opzoeken.
Groetjes
hoi all
mijn oudste dochter heet charity is latijnse naam
betekend genegenheid, liefdadig, broederliefde`.
mijn middelste is een zoon heet jordy is engelse naam
betekend stroom, afdalen
mijn jongste dochter heet chimay er is geen betekenis
wel is t een plaatje in belgie waar een klooster staat
waar chimay bier en kaas word gemaakt
al mijn kinderen hebben ook een 2 en 3 naam maar dat doet er verder nie zo toe
dan zijn meer vernoemingen naar opa’s en oma’s
groetjes wendelij
Haha, dat was ook wat iedereen zei: Hetzelfde als Seth Gaaikema… Tjaah…
Maarre… ik denk dat wij het moeilijk gaan krijgen om hier een mooie naam naast te verzinnen, zeker omdat ik gewoon helemaal weg ben van de naam Seth, en ook zijn doopnamen er erg mooi bij vind…
Hebben jullie dat niet?
Liefs, Anne
Wij hebben als er een tweede mag komen al een naam waar we beide erg weg van zijn. Ik heb er bog een geopperd maar pappa’s reactie zei genoeg dus nee wij hebben eigenlijk geen probleem als er een naast komt
Groetjes,
Michèle
De naam die we beide mooi vinden kan voor beide en de naam die ik opperde is alleen voor een meisje.
Groetjes,
Michèle
ik ben benieuwd
van mij mag iedereen het weten, als wij een meisje hadden gekregen had ze Leona (als de zangers leona lewis) geheten
En als Nick een meisje was geweest dan was de naam Kimberly (Kim) geweest…
Groetjes Bianca
Oh maar als Morgan een jongetje was geweest had ze Collin gehete Inge, das ook geen geheim
Groetjes,
Michèle