Voor de nieuwelingen

Hallo Karin, welkom op de site.
Ik heb bij beide kindjes meteen een test gedaan, terwijl ik bij nr 2 nog geeneens over tijd was eigenlijk. Was wel een beetje raar want ik was pas net 1 maand gestopt met de pil en dus niet overtijd en toch wist ik eens dat ik een test moest doen, hadden het toen nooit verwacht eigenlijk, maar nu is dit mannetje alweer ruim een jaar. Volgens mij kun je de test dus al doen, maar ik weet niet wat er verder de richtlijnen voor zijn, maar dat staat vast in de bijsluiter. Heel erg veel succes met je test en hopenlijk kom je het vertellen als je de uitslag weet.

Hallo, het zit namelijk zo, ik ervaar geen zwangerschapsverschijnselen, maar ervaar ook niet dat ik ongesteld moet worden, meestal voordat ik ongesteld wordt heb ik wel dat gevoel. 5 maanden geleden was ik 5 dagen overtijd en toen had ik een test gedaan 1 dag overtijd en deze was negatief en toen werd ik na 5 dagen ongesteld, dus ik had een beetje te vroeg getest. Nu ben ik 6 dagen overtijd, dus het is best spannend allemaal…ik ben nu gewoon nieuwsgierig, dus ik wacht denk ik nog maar even…

K.Eggink- van Veen

O zo, ja dan zou ik toch nog even wachten als ik jullie was. De spanning kan natuurlijk ook een oorzaak zijn voor het onregelmatiger ongesteld worden of was je dat altijd al ?

O ja, de verschijnselen had ik toen ook niet trouwens, maar gewoon ineens een gevoel/ingeving weet ik veel hoe je dat noemt whahahaha, gek he.

Ik ben altijd optijd, of 1 dag te vroeg of een paar dagen te laat, maar het is misschien ook zo dat ik heel graag zwanger wil worden. Ik hoop niet dat ik nu te vroeg ben met het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik wil mezelf niet blij maken met een dode mug, maar het houd me wel bezig.
Vandaar…

K.Eggink- van Veen

Hup, gauw eens test doen dus. hahahahaha spannend hoor, duimen voor je.

ik heb de test ook heel snel gedaan, nog voordat ik overtijd was, ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was.

Dan wacht ik toch eventjes tot m’n aanstaande thuis is, zoiets wil je natuurlijk met elkaar delen. Maar ik hou jullie op de hoogte.

K.Eggink- van Veen

whahaha ja ik ook, moeten we wachten op een aanstaande… Groot gelijk hoor !

Hallo allemaal,

Ik ben Dana, mama van Robin. Robin is op 23 feb. 2006 geboren.
Ik ben 4 jaar getrouwd met Arnold. Arnold is 26 jaar.
Ik werk 2 dagen in de week bij… leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker.

Hallo voor degene die wilden weten of ik zwanger was. Helaas is dit niet het geval, ik werd afgelopen zaterdag ongesteld. Ik hoop dat het volgende maand dan raak is…wie weet…dan kom ik weer even langs op deze site.

Groetjes van Karin.

K.Eggink- van Veen

Zal best wel even een terleurstelling voor je geweest zijn
omdat ik merk dat je het erg graag wil.
Wie weet volgende maand ?
Succes enne… hou je ons op de hoogte ?

Groetjes van Miranda

Ik denk dat het ook met spanning te maken heeft gehad dat ik een week overtijd was. Ik had namelijk een drukke verhuizing achter de rug en een trouwerij voor de boeg! Maar iedereen bedankt voor jullie reacties.

Groetjes van Karin.

K.Eggink- van Veen

Ja dat zou heel goed kunnen.
Wanneer ga je trouwen ?

Ik ga trouwen op donderdag 31 augustus 2006, dat is al best snel, dus vandaar dat ik denk dat het ook een beetje aan de spanningen lag.

K.Eggink- van Veen

Nou dat is zeker heel spannend !
Misschien klinkt het stom wat ik nu zeg maar misschien is het maar goed
dat je nog niet zwanger bent. Hoezo ? Omdat toen ik zwanger werd ik hardstikke
misselijk was al gelijk hele dagen. Nou dat kan jou ook gebeuren en dat is echt
geen pretje op je trouwdag.
Je schrijft dat je terugkomt op deze site als je zwanger bent maar je kan toch
ook nu al wel gezellie meekletsen ?

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het misschien beter is dat ik nog niet zwanger ben i.v.m misselijkheid enzo, dat is dan idd geen pretje.

Ik geloof dat ik nu al aardig gezellig aan het meekletsen ben. Vol spanning wachten we op de volgende maand met z’n allen, toch?

K.Eggink- van Veen

Nou echt wel, we leven zeker met je mee !!!
Ik moet ook gelijk weer een beetje terug denken aan de tijd dat ik zo
in spanning zat. Wij hebben er drie maanden over gedaan.
Maar elke maand dat ik niet zwanger was leek wel een eeuwigheid te
duren zo verlangden we naar een kindje.
Dus ik begrijp jou wel hoor als je schrijft dat je in spanning zat / zit

Goedemiddag meiden,

Ik ben Greta, 30 jaar en kom uit Groningen.
Sinds 17 maanden ben ik moeder van een geweldige dochter!
Ik ben getrouwd en ben een trotse huismoeder!!

Hallo allemaal,

Ook ik wil me graag aan jullie voorstellen.
Ik ben Marieke Kast - Trugle en getrouwd met Mike Kast.
Ben 24 jaar woon in Rotterdam en trotse moeder van drie kindjes:
Mirthe 3 jaar en 7 maanden
Lotte 1 jaar en 11 maanden
Jesse 11 maanden
Ook is er bij mij een voetbal aanwezig die over 3 maanden waarschijnlijk iets van zich zal laten horen.
Ik ben hier pas en nog niet echt wegwijs, wel heb ik de drie bevallingen van mijn kindjes al op de site staan. En verder ook niet veel. Ik wil wel wat kennis maken en dus zet ik hier dit berichtje. Verder wil ik alle aanstaande moeders een prettige zwangerschap en een goede bevalling wensen.

Heel veel vriendelijke groetjes van Marieke Kast.