Voor de nieuwelingen

Hallo allemaal,

Zou ik inmiddels zwanger kunnen zijn, het zou wel leuk zijn nu ik net getrouwd ben.

Ik denk namelijk 1 van de tekenen te hebben en ik moet pas zaterdag ongesteld worden. Ik heb namelijk een enorme druk op m’n blaas. ik moet constant plassen en iedere keer kleine beetjes. Bij het plassen heb ik soms een beetje een branderig gevoel (geen idee hoe ik het moet omschrijven). Het gevoel dat ik moet plassen blijft, het is vandaag nu al de vierde dag. Ook heb ik gelezen dat het kan zijn dat je een blaasontsteking hebt, maar het kan ook zijn dat het door zwangerschap komt. Kan het dat je al zo vroeg een teken van zwangerschap ervaart??? Wie herkent dit???

Groetjes van Karin.

K.Eggink- van Veen

Bij nr 2 had ik dit heel snel, maar ook weer niet zo snel. Tjonge weer even afwachten dus. ennnnuuuhhhm van harte gefeliciteerd nog met jullie huwelijk, dat deze maar gauw bekroond mag worden met een van de grootste wonderen die er bestaan.

Had je toen ook erg veel last dat je moest plassen en had je toen ook andere verschijnselen. Andere verschijnselen ben ik nog niet tegengekomen namelijk. En had je dat dan ook vlak voor je ongesteld moest worden???
Ik hoop van meerder dames reactie te krijgen, aangezien ik gewoon veel vragen heb hierover.

Groetjes van Karin.

K.Eggink- van Veen

Ik had het niet voor de ongesteldheid, nooit gehad ook daar ik immers zwanger was waardoor dit kwam en ja ik had meteen wel al andere bijverschijnselen bij die 2e zwangerschap … MISSELIJK en dit is 9 maanden zo gebleven zowat. Bij onze eerste heb ik haast geen verschijnselen van zwangerschapskwaaltjes gehad. Zo zie je maar dat het steeds verschillend kan zijn zelfs bij 1 persoon die al meerder zwangerschappen heeft gehad. Ik had beide keren het gevoel ineens te moeten testen nog voor dat ik ongesteld had moeten worden en bij die 2e was dat wel raar omdat het meteen de eerste maand was en we voor de eerste een jaar geklust hadden. Maar inderdaad een blaasontsteking zou het zeker ook heel goed kunnen zijn wat je beschrijft, die heb ik nl ook al eens gehad. Een zwangerschap is natuurlijk een vele leukere reden is voor je kwaal en daar zal ik voor duimen.

Hallo allemaal,

Ikke ben Nathalie, 29 jaar getrouwd met Jimmy en sinds 11 april 2004 de trotse mama van zoon Geoffrey. En we hebben een hondje jacky.

Hallo iedereen,

Ik dacht: ik kom maar weer even langs om te vertellen hoe het vorderd. Ik zag dat ik bij het plassen ook een beetje witte afscheiding had, erg vies verhaal allemaal, maar ik wil zo graag weten of dit met een zwangerschap te maken kan hebben. Ook had ik last van dunne ontlasting (diarree kan je het niet echt noemen denk ik).

ik hoop dat ik wat meer hoor.

Groetjes van Karin.
P.s. Welkom Nathalie.

K.Eggink- van Veen

Gewijzigd door - Kaatje23 op 08 Sep 2006 14:32:21

Dat kan er allemaal mee te maken hebben, maar ook weer niet. Tis toch bij iedereen wat verschillend hoor meissie. Het enigste wat echt uitsluitsel geeft is een test.

Hallo allemaal,

Mijn naam is Wendy. Ik ben 28 jaar en sinds 19 juni jl. de gelukkige en trotse moeder van mijn eerste kindje, Aimée June.

Ik hoop hier gezellige ´moeder tot moeder´contacten op te doen en veel nuttige informatie uit te wisselen.

Groetjes,

Wendy en Aimée

Kun je in het begin van je zwangerschap soepeler borsten hebben? Ik heb namelijk soepeler borsten gekregen voor het gevoel van mij en m’n man. Ik ben nu zes dagen overtijd en toen ik drie dagen overtijd was heb ik een test laten doen bij de huisarts, deze was negatief. Maar ze vertelde dat het natuurlijk ook allemaal nog heel pril kan zijn enzo… Ik vind het allemaal erg spannend, want zoals jullie wel weten, willen we heel graag een kindje.

Groetjes van Karin.

K.Eggink- van Veen

Hoi Karin,

Ik ben Yvonne, 36, getrouwd en trotse ‘Mummy’ van Izzy (kort voor Isabelle) van 5 en Ethan van 3 jaar oud. Wij wonen in een dorp net buiten Geneve in Zwitserland.

Goed, soepelere borsten…iedere vrouw en iedere zwangerschap is weer anders, Met Izzy had ik ontzettend pijnlijke borsten de eerste paar maanden maar had ik gelukkig geen enkel verschijnsel van ochtendziekte. Met Ethan was het het omgekeerde - geen pijnlijke borsten (alhoewel ik me niet kan herinneren dat en of ze soepeler waren!), maar kwam ik bijna negen maanden lang niet met mijn hoofd uit de ‘pot’!!

Wacht het nog een dag of twee af en doe dan nog een testje thuis - het kan inderdaad ff duren voordat er streepjes verschijnen!

Heel veel succes en ik zal voor je duimen!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Hallo allemaal. ook ik ben nieuw…nou ja ben al 28 jaar op deze wereld maarre nieuw op dit forum!
Ik ben Marlous ben 28 jaar en getrouwd met Frank en ben de trotse mama van Daan ( 18-07-2005…dus nu 13 maanden alweer!).
Ben lerares op een basisschool en het leek me gewoon leuk om mee te kletsen!!
Groetjes mij

Hoi Marlous, welkom hier!
Heel veel plezier!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hoi allemaal, ik gooi effe een slot op deze topic,stel jullie zelf lekker voor in een nieuw topic en praat over eventuele andere zaken op de andere gedeeltes van het forum.

groetjes Kim, mama van

en