Voor de nieuwelingen

Ik kan effe niet meer volgen waar ik nu wel of niet heb gereageerd en omdat er ineens zoveel nieuwe gezellige mensen zijn, dacht ik me hier maar effe voor te stellen.

Ikke ben Astrid ( 31j ) woon 13 jaar samen met Daan ( 36j ) en samen hebben we 2 mega toffe, lieve kindjes. Evianne is geboren op 03-april-03 en Jessin op 15-juni-05. Heel veel plezier hier op het forum allemaal.

Gewijzigd door - Assie op 18 Jan 2006 21:18:52

Goed idee van jou Astrid!

Ikkeben Mim (kort voor Miriam) 34 jaar, getrouwd met Cas (36) en samen 1 zoon, Lucas (4).
Ben huisvrouw, werk als callcenter agent en sinds april ook nog zelfstandig ondernemer(tje) erbij.
Lekker druk dus en ook meteen de reden waarom ik tegenwoordig niet meer zo heel veel reageer.

Groetjes Mim

idd goed idee van je…

ik ben bianca,6 jaar getrouwd met hans,en trotse ouders van 1 engeltje Kevin* en 2
bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Bij mij is ook iedereen van harte welkom en ik wens iedereen veel lees-en schrijfplezier!

Ik ben CCM, 33 jaar, moeder van een kleuter, peuter en baby (zie handtekening).

Super idee Astrid

Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen, hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen
Heel veel lees plezier hier op ikkeben

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hallo alle nieuwelingen
ikke ben marielle, ben getrouwd met martin .en samen hebben we een lieve dochter van 4 jaar .die luisterd naar de naam tanja .ik wens jullie veel plezier hier

groetjes marielle mama van
10-10-01

Goedemorgen,

Ik ben nieuw hier via een zoekmachiene waarin ik zocht naar kind met kriebelhoest kwam ik op deze site. Erg leuk lijkt mij deze site, dus gelijk aangemeld.

Ik ben lieske en ben 32 jaar en moeder van ilse en ilse is 2 jaar (16-07-2003). We hebben ook een papa en die heet frank en is bijna 36 jaar.
Ik ben huismoeder omdat ik een whiplash tien jaar geleden heb op gelopen en altijd met een rest verschijnsel blijf zitten. Maar ik ben trots op mijn moeder schap en dat komt helemaal goed. Soms is het wel eens moeilijk en daarom lijkt me deze site zo leuk.
Om leuke dingen te delen maar ook om raad aan ervaringsexperts te kunnen vragen.

NOu wil je meer weten dan gewoon vragen.

groetjes van lieske en ilse.

hoi lieske!
welkom hier op de forum! ik ben jessica23 jaar getrouwd met rudi en mama van stef (2 jaar) en lars vandaag net 7 maanden!!) je hebt gelijk hoor het is hier heel tof en gezellig veel plezier dus en tot schrijfs!!

liefs jessica, &

ook namens mij welkom,ietsje naar boven staat alles van mij

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ook van deze kant even welkom.
Ik ban Sam een van de weinige vaders hier, 32 jaar.
3 jaar getrouwd met Ida en papa van 2 prachtdochters, Shakira (2) en Fajah(0)
Ik hoop dat je je hier prima zult vermaken en natuurlijk vindt wat je zoekt
Veel plezier!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Hoi Lieske, welkom op het forum en heel veel plezier gewenst hier, verder staat de rest van mij hier bovenaan of bij mamma van.

hallo allemaal
ook ik vond deze site en vind hem erg leuk ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik op dingen kan reageren maar dat zal wel komen…
nou iets over mezelf ik heet pauline ben 27 jaar en woon samen met rob in veghel.
samen hebben wij een zoontje van 4 jaar en hij hoort te luisteren naar de naam jimmy hahaha.
rob en ik zijn nu 5 jaar samen en waren dus al vrij vlug zwanger… na 3 maanden verkiring om dus precies te zijn.
ondanks de shrik zijn we een echt gelukkig gezinnetje en gaat alles heel goed na wat ups en downs natuurlijk maar we zijn nog samen en gelukkig en dat teld !!!
nou verder zit jimmy sins kort op de bassisschool en dat vind ik echt een moeilijke fase het los laten is nu aan gebroken en dat vind ik moeilijk.
dus hoop hier wat ervaringen te kunnen delen en leuke nieuwe mensen te leren kennen heb je nog vragen stel ze gerust.

liefs pauline

pauline mama van jimmy

Hallo (alweer een) Bianca, welkom op ikkeben.
Wij zijn Sam en Ida, getrouwd en trotse ouders van 2 mooie dochters. Shakira van bijna 3 en Fajah van 1 jaar.
Ben zelf een van de weinige vaders hier, maar dat zul je vanzelf wel ontdekken!
Enne een foto toevoegen is niet zo moeilijk. Je gaat naar je profiel en daar kun je een foto uploaden vanaf je eigen computer.
We zijn benieuwd!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)

hallo ik ben tamara (24) en 17 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje.
Martijn (de vader) en ik zijn iets langer dan een jaar bij elkaar. Alleen een probleem… Een woning zoeken… Ik woon in oosterhout nb. en Martijn in Limburg.
Vind dit heel moeilijk. aangezien we in limburg gaan zoeken… Ik ken daar niemand. Maar dit gaat ons geluk niet in de weg staan.

En aangenaam allemaal.
Met vriendelijke groeten Tamara

Hallo, ik ben Yvonne 33 jaar en al 4 jaar getrouwd met Jack. Wij zijn de trotste ouders van Franca (2,7 jaar) en van 2 engeltjes Hylke en Wendy. Op het ogenblik ben ik 27 weken zwanger. Eind 2004 ben ik ook een paar maanden op deze site geweest, daarna een tijdje er tussen uit.

groetjes Yvonne

en[img] http://www.babybrabbel.nl/dynban/9maandenbanner/1141340400/5/255/243/204/1.png[img]

Hoi Yvonne,

Welkom terug! Je gebruikersnaam kwam me al een beetje bekend voor

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hallo allemaal!
Zal me even voorstellen:Amirit, 41(Oef!) zoontje van zes maanden en ik woon samen met zijn leuke vader.
Sinds kort deze site ontdekt, even meegelezen en me aangemeld.Lijkt me gezellig hier…
Ik ben dit eerste jaar vrijwillig fulltime mamma, en heb een eigen kunstsite.
Moet er nog even inkomen, waar wat staat en wie wie is…komt wel.Tot later.

He hoi, ook ik ben nog een beetje ‘nieuw’ hier.
Ik ben Ellen, 28, ben getrouwd met Jan en samen hebben wij 2 kinderen: Demi en marten.
Ik ben full time mama, huisvrouw(bleeeeh) en help zo veel als kan mee op de boerderij.
Ook veel plezier hier!

Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

Gewijzigd door - 1977Dorien op 02 Jan 2006 22:20:38

Hallo allemaal,

Ikke ben Nancy: mama van Mila.
Wat een ontzettende leuke en handige site is dit zeg!
Ik heb me net aangemeld omdat ik met een vraag zit over mijn dochtertje. Ze is al bijna 14 maanden en heeft 1 tandje (een week na haar 1e verjaardag) Moet ik me nu zorgen maken?

Groetjes

Hoi Nancy,

Welkom hier!
Ik heb al gereageerd op je andere topic

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)