Hoi iedereen, ik ben Lien (25 jaar). Ik heb dit forum pas sinds kort ontdekt. Dat is ook niet verwonderlijk gezien mijn vriend en ik nog niet zo heel lang bezig zijn met het proberen om zwanger te worden. Ik wilde graag een jonge mama worden, maar doordat mijn vriend en ik allebei vrij lang gestudeerd hebben, is dat er niet van gekomen en hebben we steeds uitgesteld. Tot nu dus.
Als het goed is ben ik nu 5 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. Heb altijd een regelmatige cyclus gehad en ben daar van uitgegaan om te veronderstellen dat ik zwanger ben. Heb nog niet getest, dus spannend blijft het wel. (ben namelijk een beetje bang om te vroeg te testen of een negatief resultaat te krijgen). Maar, we zien wel. Die spanning van samen hopen en dromen en geloven heeft ook zijn charmes.
Eerst gaan mijn vriend en ik nog een paar weken lekker genieten van de vakantie. Heb wel een afspraak bij de gynaecoloog als we terugkomen. Pas dan zullen we met zekerheid weten of het echt gelukt is en of we in maart ons eerste kindje mogen verwelkomen.