Voel me niet zo prettig

@ Pjukje, nee helaas dat ging niet op. Mijn vel was best uitgerekt en door de keizersnee kon ik lang geen spijkerbroeken aan want die drukte op het litteken, Maar ik vond mijn positiebroeken wel lekker zitten

Groetjes,

Michèle

@ Mriek: Ik had het er na 2 jaar nog niet af helaas… ik moest nu eigenlijk nog 5 kilo, maar 2 a 3 was ook goed geweest, maar ja dat ging niet op, want nu ben ik weer zwanger… maar goed… hopen dat het bij de volgende er sneller af is ipv 2jaar…
Ik geloofde eerst echt niet dat je ook nog 9maanden moest ontzwangeren hè, maar nu geloof ik t zelfs als ze zeggen dat het 2 jaar duurt… Look at mee hahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Haha, ook ik ben daar het levende bewijs van hoor. Ook nog steeds niet op m’n oude gewicht. En weet je wat? Interesseert me niet. Zie er nog steeds goed uit, al zeg ik het zelf…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben eindelijk weer zo’n 63 kilo… maar ja ik moet natuurlijk ook wel maar van mij mogen er er nog 3 af maar het moet niet zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Ik was 10 kilo bijgekomen en die waren na 2 dagen zoiets foetsie. Niets voor hoeven doen. Het was ook veel vocht. Nu denk ik dat ik ook zo rond dat gewicht ga uitkomen, want anders was ik misschien al wat zwaarder geweest. Ze zeggen wel dat het er dan minder snel af gaat, maar dat zien we dan wel weer! Ik ben iemand die lijnen ab-so-luut niet volhoudt, zoetekauw he, dus ik hoop dat het vanzelf gaat. Ik zal straks wel oefeningen moeten doen, om wel een betere buik terug te krijgen dan na Eva. Die was niet strak meer. Ik hoef geen wasbord (is voor vrouwen niet echt mooi vind ik), maar ik had nu een beetje een slappe hap. Maar met die bol die er nu zit, hoef ik daar voorlopig nog niet aan te denken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Heerlijk aan zwanger zijn vond ik: je buik niet hoeven inhouden!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heerlijk he? En alle rollen die je hebt, trekken vanzelf helemaal strak! Jammer dat dat niet zo blijft…

Ja, precies! Ben nog nooit zo zelfverzekerd geweest over m’n buikgedeelte als tijdens m’n zwangerschap. Idd jammer dat het maar tijdelijk is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahahaha dat heb ik ook precies het zelfde… Je hoeft je buik niet in te houden, en alle rolletjes zijn strak hahaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Herkenbaar allemaal, als ik het zo hoor, ben ik hard toe aan een tweede! Na mn zwangerschap is mn buik niet meer helemaal goed gekomen. heb er ook niks aan gedaan. Wil ik na de volgende zwangerschap wel doen, voor de tussentijd ben ik gewoon niet genoeg gemotiveerd!

Rainbow, ik vind dat je een mooi buikie hebt. Je kunt em zelf heel groot vinden, maar ik vind het wel meevallen. Het is gewoon weer even wennen.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Lieve Rainbow ik vind je buik mooi en maak je niet druk hoor
Leuk ook al die andere “buiken” en grappig dat je sommigen ook zo goed ziet
( Michele op de een of andere manier had ik me jou voorgesteld met donker haar grappig!)
Ik was bij allebei mijn dametjes flink aangekomen ( bijna 23 kilo ) en ben nu weer op mijn oude gewicht. Bij mij was het ook veel vocht denk ik want heb niet echt gelijnd erna ( wel opgelet met
eten hoor)

Geniet van je zwangerschap want voor je het weet is het weer voorbij!

lieve groetjes

mijn 37 weken buik zullen jullie niet op foto te zien krijgen haha, als er iets is wat ik haat is buikfoto’s

ondanks dat ie best bescheiden is nu, wens ik absoluut niet op de foto gezet te worden op geen enkel moment in de zwangerschappen heb ik die behoefte gevoeld
straks mag je ons meissie in alle standjes bewonderen maar nu is ze nog alleen van mij haha

het is mijn 4de zwangerschap en mijn buik staat maar 1 keer op de foto in de zwangerschap van victor, toen moacht sofie op haar verjaardag stickers plakken op mijn buik, volgende dag is ie geboren

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh, ik vond het zo bijzonder, heb vanaf week 18 tot week 39 (toen was ik het helamaal zat en wilde alleen maar van mn buik af, maar goed, ik moest nog 3 weken…) elke week een foto gemakat. Achteraf vind ik het leuk om te hebben, zie ik hoe ik gegroeid ben en het geeft me nu de fijne gedachte: meid, vind je het gek dat je je ouwe buikie nog niet terug hebt, moet je zien wat een enorme pens je had!

Volgende zwangerschap zeker weer!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

@ linette, ik ben vaal blond en hartstikke geverfd

Groetjes,

Michèle

Moet zeggen dat ik er net zo over denk als kim
Ik heb geen buikfoto`s
Maar ja dat geeft ook niet
Iedereen zijn eigen ding

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Weet je dat ik zwanger zijn helemaal niks aan vind… Die dikke buik die maar in de weg hangt. Iedereen doet altijd net of het super is… maar niks geen lekkere kleding/ niks geen lekkere slaaphouding / heel gestuntel voor ik achter het stuur in mijn auto zit & dan nog te bedenken dat Jurian ook in de auto moet De bolle wangen die ik krijg / mijn haar dat dun & futloos is / misselijkheid / maagzuur / veel plassen / bandenpijn & toch kijk ik uit naar het moment dat ik onze kleine in mijn armen kan houden!! Dat is hét mooiste moment van die 9 maanden

Ps : ik groeide vorige x ook 20 kilo … en ben bang dat ik nu de laatste weken weer die spurt ga maken… lekker vocht vast houden etc.

Lilypie In verwachting Ticker

Oh geen zorgen mini-boy ik vond er ook niks aan dat zwanger zijn. Alleen het contact met morgan in mijn buik vond ik geweldig. Zo was ze even helemaal van mij

Groetjes,

Michèle

Dat contact heb ik 7 dagen in de week 24 uur per dag … niet altijd even prettig … maar wel fijn dat je leven voelt

Lilypie In verwachting Ticker

Ik vind zwanger zijn ook helemaal niet zo leuk. De buik zit niet fijn en ik heb soms ook wel dat ik ervan baal hoor. Het hoort erbij, maar een feest vind ik het ook niet. Ik heb verder ook niet veel foto’s van de zwangerschap. Van Eva wat foto’s en deze keer op die ene hier na dan, helemaal GEEN. Misschien maken we er nog wel een paar, maar ik ben ook niet iemand die elke maand een foto maakt. Maar dat moet iedereen voor zich weten. Een collega van mij liet zelfs haar buik ingypsen. Nou, mij niet gezien. Wat moet je daarna met zo’n halve bal? Aan de muur hangen als een soort schildpad? Nee, dank je.

@Mini-boy, ik heb er nog nooit van gehoord dat je een baby 24/7 voelt? Ze slapen zelf toch ook? Wat moet ik me daarbij voorstellen??