Voel me niet zo prettig

Een tsunami! Geen wonder dat Morgan graag zwemt! Ik had ook best veel water geloof ik, dat bleef ook maar stromen. Bah. Ja, Morgan was echt een mini-Morgan, ze kon makkelijk rugcrawlen bij jou! Had al gezocht op je Hyves, omdat je zei dat je deze foto daar had staan, maar kon 'm niet vinden. Nu dus alsnog!

Hier zit het mannetje ook voetbal te kijken. Net als Mervin. GAAP.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Volgens mij zitten alle mannetjes voetbal te kijken haha, zo maar eens ff een roddelblad erbij pakken Gaaaaaaaaaaaap!

Gr Patries

Ha ha ha ach laat maar kijken hoor. Hij weet alleen nog niet voor wie hij is

@ Rainbow denk het wel. Ze trok in iedergeval genoeg baantjes en deed volgens mij aan aquarobics

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: weet je wat het ook vaak is,
na de 1ste zijn je banden en spieren al een stuk opgerekt, daardoor is het niet moeilijk meer voor die buik om die ruimte te benutten snapje?
en daarbij…heb je misschien ook meer vruchtwater dan bij Eva.
Ook dit heb ik met mijn moeder besproken hahaha, mijn moeder hoort nogal wat van me en zij vertelde ook dat ze toen ze 30 weken was, bijna niet meer in dr buik groeide bij mij (ik was 2e kind) en dat ze ook met 20 weken een buik had waar je u tegen zegt, terwijl bij mijn broer ze pas zo’n buik had met 35 weken.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:
Voor striaeen moet je ook aanleg hebben.

Nou, ik had bij Noah overal straie, op mn boven benen, mn kuiten, mn billen, mn buik, mn borsten, gelukkig nog net niet op mn bovenarmen… je ziet ze nu nog steeds wel, Gelukkig al wel een heel stuk minder… hopen dat ze bij deze tweede niet zo snel weer komen, of dat het er meer word!

@ Michèle: Je hebt een flinke buik zeg… ik dacht dat ik toen een dikke toeter had, maar jij!! pfffff en ook maar een 44 Cm kindje?? Me 2!

Dit was ik met 37 weken zwangerschap!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Als we dan toch aan buiken vergelijken doen; dit was ik op 14 mei, m’n verjaardag (37 weken onderweg):

In donkere kleren leek m’n buik altijd veel kleiner, hier lijkt 'ie echt enorm in dat witte shirt. Haha! En er zat uiteindelijk een jochie in dat bijna 4100 gram woog…

Groetjes,
M

Gewijzigd door - Mriek op 23 May 2010 10:03:20

Mooie buik hoor Mriek, maar ik zou niet zeggen dat er een kereltje van 4100 gram in zat hahaha…

@Melanie: nee, dat zou ik ook niet hebben voorspeld. Gelukkig maar dat ik het niet wist, het was al spannend genoeg allemaal… Jij had ook best wel een toeter aan het eind hè? Ik vond dat zo ongemakkelijk, die buik aan het einde. Die heb ik geen moment gemist.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@Mriek, ik vind dat je best een klein buikje had! En dat terwijl je een wit shirt aan hebt. Echt heel mooi en bescheiden! Die van mij, Michele en Melanie waren wel dikker! En ik heb van ons vieren het één na zwaarste kindje: 4015 gram! Dus eigenlijk win ik deze competitie, want ik had een dikke buik én ook nog veel inhoud!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik was ook enorm. Kom wel huilen als ik me in de spiegel zag. Zo’n buik!
En dat niet alleen. Mijn handen, enkels gezicht. Nou ja zeg maar mijn hele lichaam was
opzet. Ben denk ik 30 kilo gegroeid. Toen de kraamhulp na 8 dagen weg ging, was ik al 25 kilo kwijt. Wat een vocht. Leek wel een monster. Hihi.

Kan me heel goed voorstellen dat je je niet prettig voelt. Maar denk maar zo, het is voor een goed doel. Over een tijdje is je kleine puk eruit en voordat je het weet voel je je weer een stuk aantrekkelijker.

Succes met deze warmte.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

@Rainbow, ik vond hem groot genoeg! Haha. Hoe gaat het met dit lekkere warme weer? Last van?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Melanie das inderdaad ook een aardig toetertje ja.

@ Mriek mooie buik hoor niks mis mee…

@ Pukje, ondanks die buik was ik na de bevalling 5 kilo lichter dan voordat ik zwanger werd.

Groetjes,

Michèle

Nou hier is mijn buikie met 37 wkn, moet je er wel ff bij voorstellen dat ik normaal heel tenger van mezelf ben. Nou rainbow, walrus of nie.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 25 May 2010 20:24:34

Ik vind het wel meevallen patriez. Je bent wat voller maar om nou te zeggen walrus neu valt best mee Wel een mooie ronde buik.

Groetjes,

Michèle

Ook als ik vertel michèle dat ik normaal 57 kg weeg! Voelde me wel enorm.

Gr Patries

Mooie ronde toeter Patrizia!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Mriek: Ik had inderdaad een beste toeter… maar er zat maar een kindje in van 44cm en 2480 gram…
Maar moet eerlijk zeggen dat ik me eigenlijk ook echt kapot gegeten heb… nu pas ik er wel erg mee op… zo af en toe snack ik wel hoor… maar niet meer zo tussendoor…

Wat ontzettend leuk om te zien al die buiken! Ik vind het altijd zo mooi om een zwangere vrouw te zien. Het idee dat er gewoon een klein mensje in die buik zit…echt bijzonder.

@Patries, voor iemand die 57 kilo weegt is het een dikke buik. Wel een hele mooie hoor. Wat zal die buik je af en toe in de weg hebben gehangen.

@Micele, 5 kilo lichter na de bevalling dan ervoor. Goed gedaan. Jij paste dus direct weer in je “oude” kleren. Ik paste gelukkig ook weer snel in mijn “oude” kleren. Was na 9 maand wel wat klaar met die positie kleding

Lilypie Second Birthday tickers

@melanie: zo zie je maar dat je aan de buik te zien niets kunt zeggen over hoe groot het kindje is. Die van mij was best bescheiden nog voor zo’n groot jochie en die van jou was best groot en daar kwam een kleiner hummeltje uit. Op z’n tijd lekker snacken is niets mis mee toch? Deed ik ook, ik was iets van 16 kilo aangekomen. En dat was er heel snel (bijna) allemaal weer af.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker