quote:
Bedoelde het echt niet zoals het wel is overgekomen. Maar bedoelde meer dat ik het van Linette wel begreep...
nee zo bedoelde je het niet en da’s niet erg, jij voelt ook dat er wat broeit hier
want het was niet de bedoeling 1 schuldige aan te wijzen
het is het algemene gevoel op ikkeben geworden en als het dan voor mij als "baas "zo voelt dan ga ik reageren.
Ik wil het gewoon leuk houden open spontaan etc
jij miniboy bent niet de schuldige maar wel een aanstichter van een algemeen gevoel geweest, nu zijn er ineens 2 kampen… de modies en eigenaar tegen de rest
nee zo is het niet
maar ik wil hier op dit forum gewoon kunnen komen , af en toe mijn toverstafje laten gaan over rottige banners cq onderschriften , ik kom en ben er elke dag
dat er door een misverstand ,een kriegelige reactie die van mijn kant komt, is een klein lontje in een kruidvat gebleken
liever nu uitspreken dan laten sudderen, want ook jij miniboy {al weet ik je echt naam wel is makkelijker een pseudo te gebruiken} ergerde je aan mij, je voelde je niet helemaal lekker meer om vrijuit iets te zeggen en deed het uiteindelijk wel
dat wilden we(kim,asje, tries) uitleggen
dat het heel rot is als we dan al reageren het ook nog eens negatief word uitgelegd
maar in vorige antwoorden in deze topic is al veel duidelijker geworden in hoe wij en jullie denken over deze site en dit forum
laat het nu gewoon goed zijn
je hoeft je niet te schamen door iets uit te spreken maar ik wens ook niet voor weet ik veel wat uitgemaakt te worden omdat ik dit voor jullie mogelijk maak te kunnen spuien…
blijf spuien en komen als je je hier thuis voelt en nogmaals als er iets niet klopt mijn mail staat altijd open, heb de meeste mensen ook op hyves of msn
ben echt een normaal mens met een boereninslag, kort krachtig en soms kort door de bocht bot
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”