Verv babyzwemmen/discussie irritaties

quote:
Bedoelde het echt niet zoals het wel is overgekomen. Maar bedoelde meer dat ik het van Linette wel begreep...

nee zo bedoelde je het niet en da’s niet erg, jij voelt ook dat er wat broeit hier

want het was niet de bedoeling 1 schuldige aan te wijzen
het is het algemene gevoel op ikkeben geworden en als het dan voor mij als "baas "zo voelt dan ga ik reageren.

Ik wil het gewoon leuk houden open spontaan etc

jij miniboy bent niet de schuldige maar wel een aanstichter van een algemeen gevoel geweest, nu zijn er ineens 2 kampen… de modies en eigenaar tegen de rest

nee zo is het niet

maar ik wil hier op dit forum gewoon kunnen komen , af en toe mijn toverstafje laten gaan over rottige banners cq onderschriften , ik kom en ben er elke dag

dat er door een misverstand ,een kriegelige reactie die van mijn kant komt, is een klein lontje in een kruidvat gebleken

liever nu uitspreken dan laten sudderen, want ook jij miniboy {al weet ik je echt naam wel is makkelijker een pseudo te gebruiken} ergerde je aan mij, je voelde je niet helemaal lekker meer om vrijuit iets te zeggen en deed het uiteindelijk wel

dat wilden we(kim,asje, tries) uitleggen

dat het heel rot is als we dan al reageren het ook nog eens negatief word uitgelegd

maar in vorige antwoorden in deze topic is al veel duidelijker geworden in hoe wij en jullie denken over deze site en dit forum

laat het nu gewoon goed zijn

je hoeft je niet te schamen door iets uit te spreken maar ik wens ook niet voor weet ik veel wat uitgemaakt te worden omdat ik dit voor jullie mogelijk maak te kunnen spuien…

blijf spuien en komen als je je hier thuis voelt en nogmaals als er iets niet klopt mijn mail staat altijd open, heb de meeste mensen ook op hyves of msn

ben echt een normaal mens met een boereninslag, kort krachtig en soms kort door de bocht bot

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
Tja, dat bedoel ik dus ook, volgende keer via een pb`tje ( oftewel persoonlijk berichtje ).

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja misschien wel. jammer alleen dat je dan op je tenen moet lopen terwijl het een open forum is.
ik ben tot nu toe heel netjes gebleven en heb keer op keer uitgelegd wat ik bedoelde en geprobeerd kimmetje geen rotgevoel te geven en het nog rechtgezet ook
begrijp dan niet helemaal dat ik dan wat ik net al zei tries over me heen krijg op zo’n botte manier.
mag dan wel moderator zijn maar wil niet zeggen dat ik dan maar mn mond moet houden. ik hou ook van dit forum excuse moi

Laaiende Truus ??? Hahaha Laaiende Tries zul je bedoelen neem ik aan ?

whatever… ja dat bedoelde ik

he isa: tries doelde op dit:

omw at je zegt… dat het haar hobbie is, dat wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk om ons als mens geeft ook al is het digi zeg maar.
dat voelde totaal verkeerd aan voor razende truus/tries

Zal bij jouw dan wel verkeerd zijn overgekomen

Ik probeerde alleen uit te leggen dat het anders overkwam

Ik was niet laaiend, en heet gewoon Tries en geen Truus
maar ga er van uit dat het een typ foutje was

lief van je kim
hopelijk geldt je bericht ook voor mij

Nah, toch weer een andere toon deze topic. JOEPIEEEEEEEEEEE
Inderdaad, we willen geen 2 kampen modies en leden, we zijn nl niet anders of beter. We starten elke ochtend meteen de pc om te kijken of ikkeben nog lekker ikkeben is. Zoniet dan doen we daar iets aan. Niet meer niet minder en dit gaat met alle liefde en respect voor iedereen hier op de site. Dat maakt ikkeben anders dan vele andere sites in mijn ogen.

Amen Assie…

Helemaal mee eens

Maar effe iets anders he, wel leuk dat we deze eens konden gebruiken. Hahaha komt niet vaak voor ( gelukkig dan maar )

mag ik jullie even erop wijzen dat ik niets met een geloof heb maar dat het woord amen al 2 keer gevallen is in dit topic, mag dat?

Spuit elf hoor, maar wil toch nog even reageren. Ik lees nu pas dit topic en jeetje, wat een misverstanden over en weer. Gelukkig lijkt de lucht weer geklaard en hopelijk kunnen we weer als vrolijke ikkeben-familie verder! Met z’n allen maken we dit tenslotte tot een topsite. Met dank aan Kim die 'm is begonnen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Deze baby als verzoening,

Hoppelijk wordt iedereen er net zo blij van als ik…
(nog 27 daagjes en dan komt ze)

whahwhahwha 3 keer scheepsrecht?

Amen, of ga ik dan echt over de streef?

laat google erbuiten tries!!!

isa kijk uit ze gooit haar 3 weken oude hondje in de strijd…

en miniboyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

blijven reageren hoor maar effe als je iets dwars zit het directe lijntje zoeken, dit is zooo algemeen

aaaaaaahhhhhh wat een dotje zeg!!! Daar word je blij van, dus dames hand over je hart en een happy family toch…

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

het is al goed
enne haha ja die hond doet wonderen
wel lief beestje
nou dan zijn we allemaal weer vriendjes en mocht tries nog wat willen melden mail me dan oke ruzieen we dan verder(grapje)
even serieus. ik heb geen hekel aan je ofzo hoor hopelijk jij ook niet aan mij.
ben een beetje stressig op het moment, uit me soms wat bitchy dan.

hou nog steeds allemaal van jullie
klink ik nu wat liever?
en geef je hondje maar een kusje van mij

Ja hoor, gooi google maar in de strijd, niks zo vertederend als zo`n klein puppiesnoetje.
Whahaha wij vrouwen laten alle knuppeltjes vallen om tegelijkertijd OHHHHHHHHH te roepen ???

wahwhahwha

Maar ze is ook om verliefd op te worden maar sorry ze is van ons

Isa nee hoor geen ruzie, ik probeerde het uit te leggen, maar kwam bij jouw dus anders over… ik schrijf namelijk vrij letterlijk

zand er over, en genieten van het weekend

gr Tries

Hihi nee Wil

Google is een labrador (tje) in zuidholland bij zoetermeer

gr Tries