Verv babyzwemmen/discussie irritaties

ja ik begrijp het ook best Asje, dat zei ik net ook.
maar net als dat kim iets niet zo bedoeld maar schrijft ze gewoon zo, schrijft mini-boy ook zo en bedoeld ze het wellicht ook niet op die manier

het is absoluut niet de bedoeling om me te mengen in een B**fight
want ik neem aan dat we allemaal volwassen genoeg zijn om dit op een normale manier op te lossen en niet zo kwaad te worden om wat je zegt… dat mug en olifant verhaal.
de 1 zegt iets…lokt misschien een reactie uit… en dat lokt weer bij die ander een reactie uit en ga zo maar door.
dus laten we allemaal ikkeben vriendjes worden en punt uit.
morgen weer een nieuwe dag en klaar ermee.
jeetje het was alleen maar goed bedoeld hoor

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

omw at je zegt… dat het haar hobbie is, dat wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk om ons als mens geeft ook al is het digi zeg maar.
heeft niks met twijfelen te maken
ik heb niet gezegt dat ik denk dat ze dat niet doet
ik heb gezegt dat dat me goed doet dat ze dat benadrukt
kom op we zijn allemaal vrouwen, het is het zelfde als met liefde van een man.
als hij nooit zegt dat ie van je houdt weet je nog wel dat ie van je houdt maar als ze dat eens wat vaker zeggen doet dat ons goed
snapje? als je soms wat korte reacties geeft en mensen krijgen het gevoel alsof kimmetje niet zo aardig overkomt enzo en ze zegt dan ineens iets heel liefs wat mij wel raakt geeft mij dat gewoon een goed gevoel en geef ik haar dat mee

he meissies, ik snap het ook allemaal wel, ik weet ook wel dat het niet zo bedoeld word…eigenlijk ook niet hoor

draai het eens om als jij zelf dit zo zou ervaren en je zegt een keertje wat en je krijgt reavtie op reactie van : he wie ben jij dan? of wat zijn we weer vriendelijk

dit is mijn forum mijn site mijn kindje en daar zeg ik op welke toon dan ook wat ik wil

maar dit pikte ik niet langer

Kanonnen zeg, het wordt uitgelegd waardoor het komt

en dan er over door blijven gaan!!!
Hou er dan over op, ik krijg de indruk dat er nu uitgelokt gaat worden

Je afvragen of ze wel mee leeft?! waarom zou ikkenben dan nog bestaan?!!
enig idee hoeveel bloedzweet en tranen er elkedag inzitten?

Assie heeft uitgelegt dat het een misverstand is… dan is het klaar

nou tries, jeetje :S
maargoedi k reageer even op kim haar bericht want ik heb net al uitgelegd dat het niks met twijfel te maken heeft en ik ga me toch zeker niet nu zitten verdedigen over wat ik zei. wat je ook mag denken.

Kimmetje, het was in ieder geval goed bedoeld,
en wat ik al eerder zei het is jouw forum en dat weten we allemaal en we zijn ook ontzettend blij met het forum. het is een hele mooie website maar dat sommige mensen soms dingen dwars zitten vind ik niks meer dan normaal dat het wordt uitgesproken JUIST om onterechte gedachten te voorkomen.
jij voelde je k** en zij waarschijnlijk ook
praat het anders gewoon even uit je hebt al gezegt dat je het zo niet bedoelde maar goed hopelijk blijft dit misverstand dan niet verstaan.
en jij snapt hopelijk wel wat ik bedoelde te zeggen met dat ik het fijn vind dat je het uitspreekt dat je lacht en doet om onze verhalen. en dat ik niet denk dat je dat niet doet ongeacht of jij dit forum bij houdt of niet.
wat ik net al eerder uitlegde. het is gewoon prettig om ook te LEZEN dat je het zegt in plaats van alleen maar denkt.
dat wilde ik je gewoon even meegeven dus wat de rest er ook van vind, ik ben daar wel blij mee dat je dat hebt uitgesproken en niet alleen maar dacht

Oke dan lijkt het me dat het nu klaar is, en weer gezellig veder kunnen gaan…

gr Tries

fijn

Dan moet je dat ook niet in texst zetten, want zo kwam het wel over

Maar goed tis klaar nu iedereen heeft het uitgelegd…

Gr Tries

Meiden/moeders … ik zit me hier helemaal weg te schamen… Sorry Kim zo heb ik het helemaal niet bedoelt! Hé gatsie waarom zet ik ook iets neer zonder er verder echt goed bij na te denken…! Echt het spijt me heel erg… hopelijk kan ik het nog goed maken?? Bedoelde het echt niet zoals het wel is overgekomen. Maar bedoelde meer dat ik het van Linette wel begreep…

Nu ik mijn reactie terug lees vind ik zelf ook dat die wel heel pinnig is…! Wil hem wel verwijderen maar … dan snapt niemand iets van deze topic dus doe ik niet.

Euh… geef me de tip hoe ik weer met jullie door één deur kan… want al zijn de reactie niet altijd veel… goud zijn ze vaak wel waard.

Topic op slot? …

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Dan moet je dat ook niet in texst zetten, want zo kwam het wel over

Maar goed tis klaar nu iedereen heeft het uitgelegd…

Gr Tries

wat moet ik niet in tekst zetten

Idee maar… wil toch eerst weer door één deur kunnen voor het slot erop gaat…

oh met mij kan je wel door 1 deur maar wordt er niet zo blij van dat ik nou ineens de schuldige ben volgens tries.
terwijl ik al 10x heb gezegt dat ik het bedoelde in de zin van: fijn dat het wordt verteld ipv gedacht
dat heeft niks met het forum bijhouden te maken
ik zeg gewoon dat ik het fijn vind dat ze dat zegt
als dat al verboden is…

Citeer:
ik heb je latere bericht nog gelezen.
vind het fijn dat je zegt dat je ook kan lachen om onze verhalen en dat je soms een traantje weg pinkt.
vind ik ook ewl weer ontroerend en als je zoiets schrijft weten wij ook dat je er ook echt om geeft snapje om onze verhalen. en dat doet me goed

even voor de duidelijkheid, heb in rood geschreven wat ik bedoelde
dat ze het SCHRIJFT en uit dus. ipv alleen denkt en het forum bijhoudt
is het nu wat duidelijker? beter kan ik me niet uitdrukken hoor

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090912/xq2J.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“81” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/86T4p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a> [red]

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 11 Sep 2009 21:35:27

Isa

“dat wil nog niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk om ons als mens”

Kan heel naar over komen ook als je dat niet bedoelt ik bedoel dus zet het dan ook niet neer…

Gr Tries

ja maar dat wil dat toch ook niet zeggen?
wat ik net als vergelijking gaf:
als een man nooit zegt dat ie van je houdt en hij zegt het dan ineens wel voelt dat toch fijn? en als ze dat nooit zeggen wordt je toch ook soms onzeker OOK AL laten ze soms wel zien dat het zo is maar niet zo nadrukkelijk gezegt?
begrijp je? niet alles zo letterlijk nemen hoe ik het erneer zet en vooral niet als ik het al tig keer heb proberen uit te leggen. wordt daar ook een beetje moe van dat ik me nuw eer sta te verdedigen terwijl ik het gewoon goed bedoel en haar een compliment geef.

Volgens mij kan iedereen wel met elkaar door 1 deur, hoor. Maar ik denk dat het handiger is om het via een persoonlijke mail op te lossen. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, maar ik denk dat het makkelijker is dan zo open in een forum. We moeten oppassen dat dit op deze manier geen gebed zonder einde wordt. Ik denk dat het dan eerder meer problemen veroorzaakt dan oplost.

Nogmaals, begrijp me niet verkeerd. Ik zit altijd met plezier op dit forum en pik er veel van op.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Whahaha had al een reactie klaar, maar las net de nieuwen die erbij waren gekomen. Uhhhhm dan gooi ik de mijne maar weg dus hahaha.

Lievies, ik gooi het open omdat ik het gevoel heb dat er mensen op hun tenen lopen. Ik merk aan Kim dat ze niet alles meer kan zeggen op haar forum/site en aan anderen dat ze zich ergeren/storen. Als er iets is, zijn het de reacties van Kim die vervelend blijken over te komen. Tja, nu moge duidelijk zijn dat ik Kimmetje ahummm… redelijk goed ken. Recht door zee, soms kort door de bocht maar goud eerlijk en een grote passie voor ikkeben en zeker haar leden. Neem allemaal mee dat deze site gemaakt en beherd wordt die iemand die het reclame vrij, gratis en schoon wil houden voor ons allemaal en niet omdat ze daar aan verdiend of er een ander belang bij heft, nee, omdat ze het wil voor ons en net zoals wij meegeniet van alle kinders, verhalen enz.
Ik zal een pot zout klaar gaan zetten zodat we er bij tijd en wijle een korreltje uit kunnen halen.
Hopenlijk weten we nu dat een conclusie soms snel getrokken is, maar niet altijd terecht. Welke oorzaak dit dan ook heeft. Vraag er naar als je een reactie niet begrijpt en maak desnoods gebruik van een pb`tje. Ook al lijkt een reactie soms niet aardig in je ogen, door nog onaardiger terug te reageren zal het heus niet beter worden.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik ga niet persoonlijke mails sturen… bied echt mijn excuses aan en hoop dat ik hiermee al iets van mijzelf heb laten zien. Het was/is gewoon niet goed om zo cru (zoals ik) te reageren … waarom ik het deed!!! Geen excuses lig gewoon beetje met mezelf overhoop…

Ik neem niemand iets kwalijk (alleen mezelf) … het meedenken/ meeleven / tips / advies etc etc. heeft me al zoveel geholpen dat dit gewoon een top site is!! En hopelijk blijf ik welkom …

asje ik ben het met je eens,
maar goed ik reageer en krijg een laaiende truus over me heen die mijn verhaal niet goed begrijpt.
ik hou er niet van om als een persoon te worden afgeschilderd die mensen kwetst.
en al helemaal niet omdat het niet mijn bedoeling was om het zo over te laten komen. als ik dan alleen maar te horen krijg: zet het er dan niet neer"
heb ik zoiets van zeg dan niks.
hier staan wel meer berichten in die zijn geplaatst en overkomen bij mensen wat de schrijver niet bedoeld heeft en daar wordt niks van gezegt en ben ik de gebeten hond.

Tja, dat bedoel ik dus ook, volgende keer via een pb`tje ( oftewel persoonlijk berichtje ).

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!