quote:
Wat zijn we weer vriendelijk…! Oei mag ik misschien niet zeggen tegen de baas… maar de laaste tijd erger ik mezelf aan zulke opmerkingen… het wordt er niet gezelliger op hier op het forum… Misschien ligt dat aan mij persoonlijk?! Ik kan de babbels met de moeders niet missen … maar toch…
Kan toch ook heel anders gebracht worden?? Ik zou persoonlijk zelf ook niet gelijk een mail sturen van wat is dit ik kan niet meer verder op mijn eigen topic en had denk hetzelfde gedaan als Linette… mmm ben dan ook een vervuiler…
Sorry voor reactie maar moest het effe kwijt…

dit had je ook anders mogen brengen hoor, om nog verdere vervuiling te voorkomen blijf ik maar in dit topic.
en tja wat betreft mijn reacties.
ikkeben kim
ik reageer op wat ik wil en hoe ik dat dan doe mag als vervelend worden ervaren maar blijkbaar irriteert het jullie verschrikkelijk als ik reageer.
waardoor er quasi verongelijkt word gereaageerd op de “baas” en dat ben ik onderhand verschrikkelijk zat
dat jullie zelfs nog een uitleg krijgen van mijn moderator cq lieve ikkebenvriendinnetje Asje vind ik super maar dat op mijn persoon gerichte gedoe mag nou wel eens afgelopen zijn,
dat gelijk commentaar op mijn antwoorden ben ik onderhand ook wel beu,
ik vind het namelijk niet nodig om overal op te reageren,houd me bezig met ikkeben tussen mijn gezin door,probeer naar jullie ideeen te luisteren maar ondertussen word ik door meerdere van jullie als vervelend en onvriendelijk afgedaan als ik dan wel reageer, het is bij jullie niet snel goed.
en ja ik generaliseer nu verschrikkelijk, maar als jullie het toch niet zo leuk vinden hier omdat ik hier de baas ben, zoek dan of maak dan een eigen plekkie waar je wel vind wat je zoekt.
Dit is mijn plek waar iedereen welkom is. ik geniet van jullie verhalen, maak graag mee dat er lieve ikkeben baby’s geboren worden, huil bijna mee als het niet lukt, maar reageer vaak kort en bondig of weinig , ik zorg er liever voor dat het een leuke en gezellige plek is voor iedereen
dat is wat ikben
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”