Verv babyzwemmen/discussie irritaties

… op de een of andere manier lukt het niet om te reageren op mijn eigen topic… technisch probleempje ofzo?? Heel gek vandaar even vervuiling van het overzicht met dan maar een nieuwe…! het staat ook zo gek als ik helemaal niet meer reageer!
Bedankt voor jullie reacties. Ik lees dat er idd meer kindjes zijn die moeten wennen maar ook die het gewoon nietzo leuk vinden. Nou ja dat kan natuurlijk ook, wij volwassenene houden ook niet allemaal van zwemmen natuurlijk
Maar ik ga het zeker nog proberen, idd ook met zwembandjes want die heb ik toevallig net van oma gekregen, wie weet vindt ze het dan minder eng… ik laat het zeker aan jullie weten hoe het verder gaat! Ik hoop goed want het lijkt me gewoon zelf zo leuk !

Wat ben jij een vervuiler van het forum zeg! Wat je zegt, niet iedereen vindt hetzelfde leuk. Sommige vriendinnen van mij háten zwemmen, die vinden fitness geweldig, terwijl ik juist liever zwem en een stinksportschool haat! Probeer het nog een keer, het staat ook zo lief, zo’n kleintje in een zwempakje/-broekje! Maar als ze het écht niet wil, houdt het op…ze moet er zelf ook plezier aan beleven! Ik ben benieuwd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

zal ik nogmaals herhalen dat mijn mail altijd open staat?

mocht je een technisch probleem hebben. inderdaad is dit forumvervuiling

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:

Wat zijn we weer vriendelijk…! Oei mag ik misschien niet zeggen tegen de baas… maar de laaste tijd erger ik mezelf aan zulke opmerkingen… het wordt er niet gezelliger op hier op het forum… Misschien ligt dat aan mij persoonlijk?! Ik kan de babbels met de moeders niet missen … maar toch…

Kan toch ook heel anders gebracht worden?? Ik zou persoonlijk zelf ook niet gelijk een mail sturen van wat is dit ik kan niet meer verder op mijn eigen topic en had denk hetzelfde gedaan als Linette… mmm ben dan ook een vervuiler…

Sorry voor reactie maar moest het effe kwijt…

lief van jou Mini-boy. Kimmetje heb ik inmiddels al gemaild dat ik niet wist dat ik bij technische problemen bij haar terecht kon, maar dat ik dat voortaan dus wel zal doen…

Lilypie
Lilypie

Ik heb vanochtend Kimmetje erop geattendeerd dat Linette 1 weer niet kon reageren in topics. Ik zag nl dat ze een 2e babyzwem topic had geopend hierdoor.

Maar het misverstand ligt bij mij, het was nl niet Linette 1 die hier al eerder een probleem mee had, maar Liske. Kim reageerde in de topic van Liske nl dat ze bereikbaar was via mail. Maar omdat ik nu vanochtend tegen Kim zei dat het Linette 1 was die weer problemen had op de site, net zoals eerder deze week ( wat dus Liske blijkt te zijn ), denk ik dat Kim zoiets had van " tja, ik geef toch aan via mail bereikbaar te zijn voor dit soort problemen". Zie deze topic
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=15076 waarin Kim dit inderdaad laat weten.
In dat geval ben ik nl de schuldige voor een dergelijke misverstand en reactie.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 11 Sep 2009 15:46:28

Aha nou dat kan gebeuren, snappen we de reactie van Kimmetje!

Lilypie
Lilypie

Tja dat is wel zo, maar het valt me wel op dat conclusies gauw getrokken worden. Al heel vaak heb ik hier gemeld dat het soms met een korrel zout moet, omdat je mensen immers niet persoonlijk kent en je ook vaak niet kunt lezen op welke toon dingen gescheven zijn.
Blijkbaar, althans zoals staat in mini-boys reactie, ergert ze zich her en der en komt dat niet alleen door Kims reactie in deze topic.

O, ik borduur hier even op dit isseu door, aangezien ik aanneem en hoop dat Linette 1 gewoon weer kan posten in de begin topic babyzwemmen

dat lege gele scherm moet je eens naar beneden scrollen , dan zit daar onder het reactie veld. op de een of andere manier heeft het met de scherminstellingen te maken, ik heb dat ook bij sommige topics

dusse mocht je weer een geeeeel leeg scherm zien als je wilt reageren scrol eens naar beneden(ps ik had je direct teruggemaild met een wedervraag maar niets erop gehoord)

haha Kimmetje nou het is de wet van Murphy denk ik… want ik heb jou ook al teruggemaild hoor Maar ik ga het met deze tips proberen volgende keer! Dank je.

Lilypie
Lilypie

quote:

Wat zijn we weer vriendelijk…! Oei mag ik misschien niet zeggen tegen de baas… maar de laaste tijd erger ik mezelf aan zulke opmerkingen… het wordt er niet gezelliger op hier op het forum… Misschien ligt dat aan mij persoonlijk?! Ik kan de babbels met de moeders niet missen … maar toch…

Kan toch ook heel anders gebracht worden?? Ik zou persoonlijk zelf ook niet gelijk een mail sturen van wat is dit ik kan niet meer verder op mijn eigen topic en had denk hetzelfde gedaan als Linette… mmm ben dan ook een vervuiler…

dit had je ook anders mogen brengen hoor, om nog verdere vervuiling te voorkomen blijf ik maar in dit topic. en tja wat betreft mijn reacties.

ikkeben kim

ik reageer op wat ik wil en hoe ik dat dan doe mag als vervelend worden ervaren maar blijkbaar irriteert het jullie verschrikkelijk als ik reageer.
waardoor er quasi verongelijkt word gereaageerd op de “baas” en dat ben ik onderhand verschrikkelijk zat

dat jullie zelfs nog een uitleg krijgen van mijn moderator cq lieve ikkebenvriendinnetje Asje vind ik super maar dat op mijn persoon gerichte gedoe mag nou wel eens afgelopen zijn,
dat gelijk commentaar op mijn antwoorden ben ik onderhand ook wel beu,
ik vind het namelijk niet nodig om overal op te reageren,houd me bezig met ikkeben tussen mijn gezin door,probeer naar jullie ideeen te luisteren maar ondertussen word ik door meerdere van jullie als vervelend en onvriendelijk afgedaan als ik dan wel reageer, het is bij jullie niet snel goed.

en ja ik generaliseer nu verschrikkelijk, maar als jullie het toch niet zo leuk vinden hier omdat ik hier de baas ben, zoek dan of maak dan een eigen plekkie waar je wel vind wat je zoekt.

Dit is mijn plek waar iedereen welkom is. ik geniet van jullie verhalen, maak graag mee dat er lieve ikkeben baby’s geboren worden, huil bijna mee als het niet lukt, maar reageer vaak kort en bondig of weinig , ik zorg er liever voor dat het een leuke en gezellige plek is voor iedereen

dat is wat ikben

juist kim! Dat ben jij!
En we zijn blij met je! Dus gewoon lekker blijven reageren meid! Mijn complimenten hoe jij deze site en ook nog eens tussen je gezin door allemaal zo netjes bij houdt! en draaiende houdt!

En wat die reactie betreft, ik vindt als je iets hebt over of tegen een bepaald persoon zeg het dan persoonlijk en gooi het niet zo op het forum!
Je kunt kim altijd mailen en krijg je netjes een antwoord terug!
Als je het gewoon aan kim geraagd had had je wel een mailtje terug ontvangen en was het je duidelijk geweest!
En was deze topic echt niet nodig geweest!
Kom we zijn volwassen mensen!

Groetjes Gytha

Ik gooide het knuppeltje hier neer om ook eens klaar te hopen zijn met de irritaties die er blijkbaar lopen. Want je kan wel zeggen dat de sfeer er niet beter op word, maar doe er dan zelf iets aan. En inderdaad, Kim is apart, soms kort door de bocht, maar tegelijkertijd recht door zee, eerlijk en zonder fratsen. Het meeste van wat ze zegt wordt op dit moment verkeerd uitgelegd. Dat is wat ik bedoelde met het korreltje zout. Als eigenaar “baas” van de site kun je het niet gauw “goed” zeggen. Kim weg = ikkeben weg, zo zit het gewoon. Dat heeft niks met verheven zijn of arrogantie te maken, maar is domweg een feit. Deze site is van haar, met alle liefde en uit hobby zelf gemaakt VOOR ons. Dat blijkt uit het feit dat er geen enkele reclame en andere rotzooi op te vinden is. Wij Kim, Tries en ik houden deze site bij, verwijderen voorturend de raarste dingen die er vaker binnen komen en lossen her en der wat probleempjes op om ikkeben gezellig, reclame vrij , gratis en schoon te houden. Dit allemaal zodat wij er samen allemaal van kunnen genieten en er iets aan hebben. Het spijt mij zeer, maar ik vind het een groot onrecht als iemand zoals Kim die zo verschrikkelijk eerlijk is en ikkeben heeft en onderhoud voor ons, steeds zo onder vuur ligt. Ik zou zeggen, zeg het dr zelf ( via een pb`tje ) of negeer het. We zijn immers met velen, met de een heb je wellicht meer dan met de ander. Ligt iemand je niet dan niet, maar op ikkeben zul je het gewoon moeten doen met Kim zoals ze is want anders is er geen ikkeben.

Amen!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

ik snap allemaal best dat jullie dit forum zo gezellig mogelijk proberen te maken.
dat doen we natuurlijk allemaal samen.
ik begrijp mini-boy’s reactie wel en ik snap dat kimmetje dat niet leuk vind om elke keer te moeten aanhoren.
ik snap ook best dat je het misschien anders bedoeld dan dat het overkomt, maar als je niet wil horen dat mensen het soms vervelend vinden moet je misschien proberen het anders te verwoorden.
wat je ermee doet moet je zelf weten natuurlijk, maar ben het er niet mee eens dat mini-boy nu onder vuur wordt gezet.
we leven hier nog wel in een vrij land met vrije meningsuiting dus als zij het vervelend vind mag ze dat toch best zeggen?
en gytha en lieke: jij zegt dat mini-boy het niet zo op het forum open baar moet zetten, maar zij vind waarschijnlijk dat er op het open forum niet op die manier gereageerd hoeft te worden. en daar geef ik haar een punt.
laten we gewoon allemaal proberen vriendelijk te blijven
dan is er ook geen stress.
enne oke dit forum houden jullie bij Asje, maar dat maakt jullie niet meer dan een ander…ik suggereer trouwens niet dat jij dit beweerd maar wil het even benadrukken. iedereen mag toch zijn of haar mening geven? jullie doen dat net zo goed als wij…dat blijkt wel uit dit hele gedoe weer

grr mn ticker werkt niet even proberen te verhelpen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090912/QSq0.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“81” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/Rzp9p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 11 Sep 2009 20:42:32

oh de storing tussen linette en kim was al opgelost via mail hoor! murphy’s law idd

maar

nogmaals

lees mijn latere reactie

spuugzat en laaiend ben ik nu
klaar

dat was niet de bedoeling kimmetje. we proberen alleen te zeggen dat we jullie beide begrijpen zodat niemand zich rot hoeft te voelen
maarja die poging is helaas mislukt
excuus dan maar.

ik heb je latere bericht nog gelezen.
vind het fijn dat je zegt dat je ook kan lachen om onze verhalen en dat je soms een traantje weg pinkt.
vind ik ook ewl weer ontroerend en als je zoiets schrijft weten wij ook dat je er ook echt om geeft snapje om onze verhalen. en dat doet me goed
het was niet de bedoeling je kwaad te maken, maar meer om gewoon de boel wat te sussen of in ieder geval van beide kanten recht te zetten.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090912/xq2J.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“81” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/86T4p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 11 Sep 2009 20:59:36

Dat er een topic is geopend doordat er een storing is, is helemaal niet erg. Normaal mail je de beheerder, maar niet iedereen weet dat, geen punt. Maar dit is waar ik over val

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Er blijken irritaties te zijn, die elke keer ineens opduiken. Een mug word steeds een olifant en Kim kan hier steeds minder zeggen ( das mijn gevoel )en dingen worden anders opgevat dan oorspronkelijk bedoeld. Dit kan met het schrijven/lezen te maken hebben, maar ook met de mensen zelf. Ik gooi het open om zo dadelijk ook weer leuk verder te kunnen, want ik ben dat onderhuidse gemier
moe. Eens explodeert dat nl naar mijn idee, dan maar nu liever even open gooien.

Maar jongens ik snap het niet zo goed geloof ik. Ikkeben is er door Kim en heeft geen enkele reclames, lidmaatschappen en weet ik wat. Kosten en heel veel tijd worden er vrijwillig ingestoken met name door Kim om ikkeben ikkeben te laten zijn en dan word er getwijfelt of ze om de verhalen geeft ?Niet meelacht of meehuilt ? Hoe kun je zo`n site dagelijks meerdere uren zo intensief bijhouden als je er niets om zou geven ?