Oef! Ik zag net dat dit topic 4 (!) pagina’s had en ik dacht: 'Ze zullen toch niet 4 pagina’s aan het ‘ruzieën’ zijn? Maar gelukkig ging het pagina’s lang over de superrrrrrrlieve superrrrknappe Google! Oeoeoeoeoe, zo eentje zou ik ook wel willen hebben! Google maakte alles weer goed, gelukkig! Gelukkig kan iedereen weer met elkaar door een virtuele deur, want ik zie Ikkeben alleen maar als een supergezellig cluppie waar we over onze kindjes kunnen praten en ik heb nooit gedacht dat er dan irritaties kunnen bestaan! Die heb je met echte vriendinnen misschien, maar juist niet hier. Toch? Ik heb zelf ook met niemand moeite, vind iedereen leuk om mee te kletsen. Dus…gelukkig is alles weer koek en ei (dankzij Google)! Een dikke laag zand erover! En uiteindelijk begon het met Minke die niet van zwemmen houdt…en we mogen niet teveel van onderwerp afdwalen! Hahahahahahahahahaha! Ooooooooooooooh!
Trouwens, deze gebruiken we niet vaak inderdaad:
maar wisten jullie dat de devil het niet doet? Die }
wordt dus zo…Terwijl ik die juist een keer wilde gebruiken toen Eva iets gemeens deed! En wanneer zou je deze
gebruiken? Die snap ik niet! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama