Verv babyzwemmen/discussie irritaties

quote:

laat google erbuiten tries!!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oooooh, Google is het hondje!!! Ik dacht al: wat heeft de zoekmachine hier nu weer mee te maken?! Maarrrr, ik snap het (sorry, ik ben een blondje undercover…) Ik had de link Google en pup ff niet gelegd. Maarre, wat een dotje zeg!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Wahwhahwhah Zie je assie (ook haar schuld) heeft samen met mijn man de naam uitgezocht

Neeeeeee sorry ik kom even niet meer bij, ligt niet aan jouw, maar dat was nou net waar ik mee zat met die naam!!! whahwhahwha

@Tries, nee was ook maar een grapje, van dat ruzie… ik ben nogal goed in sarcastisch doen
enne ik begreep jou misschien verkeerd, en jij mij. want geloof me ik ben niet zo’n misselijk mens als ik soms overkom

Ik vind het wel een coole naam! Sterker, nog: ik zou 'm zelf kunnen verzinnen

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Nou wil morgen post ik nieuwe foto’s de kids gaan voor het eerst mee

zou zeggen vraag je ouders foto te maken mag vast wel keer van kim want kan geen huisdieren forum worden, maar voor keertje vind kimmie het vast wel goed anders krijg ik op me kop…

Google "ZOEK BAL"whahahaaha ik vind het geweldig, wilde destijd ons hondje zo noemen maar had hier 2 mannen die zeiden “nee he”. Nu ken ik dadelijk toch een hondje met de naam, oooo wat ga ik het leuk krijgen als ie eens op visite komt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

quote:
Google "ZOEK BAL"

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

BRILJANT!!!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

ja hoor mail maar, en ga ik jouw helpen zodat het je wel lukt

gr Tries

Ps ga nu ff naar me mannetje dus word morgen oke…

Assie, je komt maar wel snel he, dan is ze ook nog klein…

Isa
Grapje kwam over humor moet er zijn!

Ben net zo, dus zand er over…

kuss
en slaap lekker iedereen

Sorry voor late reactie… maar moest gister tijdens de ‘grote strijd’ gaan werken en … vannacht deed de laptop het daar niet… dus kon jullie niks meer berichten. Gelukkig mag ik nu een traantje wegpinken om jullie weer als ‘vrienden’ te hebben en gezellig met jullie te kletsen! Bedankt…

quote:
mag ik jullie even erop wijzen dat ik niets met een geloof heb maar dat het woord amen al 2 keer gevallen is in dit topic, mag dat?
Ik ben wel gelovig en moet eerlijk zeggen dat ik hier wel moeite mee heb. Maar ... het is een open forum dus durfde er eigenlijk niet teveel over te zeggen. Wil nl niet beter als andere overkomen want dat ben ik helemaal niet... maar als hier misschien rekening mee gehouden kan worden, zou ik dat heeel erg op prijs stellen. Snap het ook wel weer ook ... want de betekenis van amen (het zal waar en zeker zijn) past wel ... maar voor mij heeft het een andere lading...

Wat een lieve Google (hahaha dacht zal het een plaatje van internet zijn of is hij echt) …

Meiden allemaal fijn weekend … genieten met kids en hondjes

begrijp je wel mini-boy, en idd het woord amen klopt wel in het plaatje. Van mij zul je geen amen meer horen, tenzij we samen een wees gegroetje doen

Oef! Ik zag net dat dit topic 4 (!) pagina’s had en ik dacht: 'Ze zullen toch niet 4 pagina’s aan het ‘ruzieën’ zijn? Maar gelukkig ging het pagina’s lang over de superrrrrrrlieve superrrrknappe Google! Oeoeoeoeoe, zo eentje zou ik ook wel willen hebben! Google maakte alles weer goed, gelukkig! Gelukkig kan iedereen weer met elkaar door een virtuele deur, want ik zie Ikkeben alleen maar als een supergezellig cluppie waar we over onze kindjes kunnen praten en ik heb nooit gedacht dat er dan irritaties kunnen bestaan! Die heb je met echte vriendinnen misschien, maar juist niet hier. Toch? Ik heb zelf ook met niemand moeite, vind iedereen leuk om mee te kletsen. Dus…gelukkig is alles weer koek en ei (dankzij Google)! Een dikke laag zand erover! En uiteindelijk begon het met Minke die niet van zwemmen houdt…en we mogen niet teveel van onderwerp afdwalen! Hahahahahahahahahaha! Ooooooooooooooh!

Trouwens, deze gebruiken we niet vaak inderdaad: maar wisten jullie dat de devil het niet doet? Die } wordt dus zo…Terwijl ik die juist een keer wilde gebruiken toen Eva iets gemeens deed! En wanneer zou je deze gebruiken? Die snap ik niet!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Waarschijnlijk als je gaat poolen Rainbow??

Groetjes,

Michèle

de eerste code werkt wel van het duiveltje. Ik heb geen idee of de smily lijst aan te passen is, ik heb nl nog wel leuke die er leuk tussen zouden kunnen voor ikkeben.

Maar misschien beter om daar een andere topic over te maken, hahaha deze is al zoooooooo uit zijn verband gehaald.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst

Gewijzigd door - Asje op 13 Sep 2009 15:05:41

haha ja die is leuk Asje, zoiezo die bewegende smilies zijn leuk!
kimmetje???